2024-04-11, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deeps
Hej,

Tror ni man är ren 13 dygn efter senaste intaget av ladd som skickas på analys? Urin som gäller.

Ja det tror jag
Citera
2024-04-11, 18:23
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freetheweed
Tror ni jag klarar mej att ta 5st 1mg blåbär i morgon. Dricka mycket vatten lördag söndag och tisdag kväll ska jag lämna prov som skickas på analys?

Är det piss så har du oddsen på din sida.
Citera
2024-04-11, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Är det piss så har du oddsen på din sida.

Tack för svar. Japp urin prov är det. Då kanske jag kan äta 5st i morgon sen jobba hela helgen på att dricka vatten.
Citera
2024-04-11, 18:42
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninen1213
Då underskattade jag min reningsförmåga!
Fyfan vad skönt!

Kan gå fortare ibland än vad man tror. Rökte 10g för ett tag sedan och innan dessa 10g hade jag rökt 5g två veckor innan. Tog några snabbtest och efter tre veckor klara jag 50ng efter fyra veckor klarade jag 20ng och hade med största sannolikhet klarat ett labbprov där.

Kan flika in att jag jag drack en del vatten och tog inte provet på morgon. Körde utifrån som det var ett riktigt provtillfälle.
Citera
2024-04-11, 18:50
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av freetheweed
Tack för svar. Japp urin prov är det. Då kanske jag kan äta 5st i morgon sen jobba hela helgen på att dricka vatten.

Kommer ihåg när jag snaska dom där blåa ibland. Då kunde jag ta 2-3st och klara ett pissprov dagen efter. Problemet med dom är att du vet ju inte om dom är lågdoserade eller högdoserade samt dom kan innehålla annat också. Är inte helt ovanligt att dom kan slänga in någon annan benzo i dom som har längre spårtid. :/
Citera
2024-04-11, 19:05
Medlem
Citat:
Kommer ihåg när jag snaska dom där blåa ibland. Då kunde jag ta 2-3st och klara ett pissprov dagen efter. Problemet med dom är att du vet ju inte om dom är lågdoserade eller högdoserade samt dom kan innehålla annat också. Är inte helt ovanligt att dom kan slänga in någon annan benzo i dom som har längre spårtid. :/

Nojan finns där att det ska vara något annat skit i dom.
Citera
2024-04-11, 21:59
Medlem
Citat:
Kan gå fortare ibland än vad man tror. Rökte 10g för ett tag sedan och innan dessa 10g hade jag rökt 5g två veckor innan. Tog några snabbtest och efter tre veckor klara jag 50ng efter fyra veckor klarade jag 20ng och hade med största sannolikhet klarat ett labbprov där.

Kan flika in att jag jag drack en del vatten och tog inte provet på morgon. Körde utifrån som det var ett riktigt provtillfälle.

Drack en del vatten innan, damen sa risken för omtest är stor då pisset inte var så gult som hon hade velat. Kanske de som lyckades rädda mig minimalt ? Då jag läst att ju mer vatten desto mindre värden dycker upp.
Citera
2024-04-11, 22:01
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaninen1213
Drack en del vatten innan, damen sa risken för omtest är stor då pisset inte var så gult som hon hade velat. Kanske de som lyckades rädda mig minimalt ? Då jag läst att ju mer vatten desto mindre värden dycker upp.

Du skall alltid ta b vitaminer innan prov för att färga det gult. Dom kontrollerar inte bara kreatininhalten utan även färgen.
Citera
2024-04-11, 22:50
Medlem
Citat:

Ska tänka på de, det är ändå dags att hålla sig bort från rökandet. Då pricken försvinner om 8 månader och en utbildning som är strax klar.
Senast redigerad av Kaninen1213 2024-04-11 kl. 22:58.
Citera
2024-04-12, 05:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Har nytt konto men dom letade inte efter Kratom då dom la ner utredningen. Har begärt ut alla handlingar så förhoppningsvis får jag en lista på allt dom checkade. Intresserad av att se om dom letade efter Lyrica också!

Så hur var det då? Letade dom efter lyrica?
Citera
2024-04-12, 12:29
Medlem
Hej!

Om man rökt ca 2 joints i veckan de senaste veckorna. Säg en på onsdagen och en på lördagen, är tiden man kan spåra det mer åt jämförelse med det dagliga rökandet eller mer åt det sporadiska hållet?

Mvh
Citera
2024-04-12, 12:35
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lappenklister
Hej!

Om man rökt ca 2 joints i veckan de senaste veckorna. Säg en på onsdagen och en på lördagen, är tiden man kan spåra det mer åt jämförelse med det dagliga rökandet eller mer åt det sporadiska hållet?

Mvh

Jag tror att du hamnar i något slags mellanting, 12 dagar till 3-4 veckor typ.. Men jag kan inte säga 100.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in