Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Oftast beror det på att hennes profil inte var särskilt intressant efter närmare inspektion. Dvs man svepte höger direkt utan att kolla på övriga bilder och sen när man matchat så ser man på övriga bilder att hon inte var så snygg som man först trodde.
Kan också vara så att man väntar och ser om tjejen skriver först, för om hon gör det är intresset sannolikt högre och det är mer troligt att man får till en träff. Helt enkelt ett sätt att sortera ut de mer intresserade så man slipper slösa tid och energi på en massa uppmärksamhetssökare.
Varför skriver inte du till killar du matchat med?
Varför ska jag skriva till en kille för? När jag är fullt medveten om att killar skriver först och direkt när de tycker en tjej är intressant. Jakten ligger i mannens natur, kvinnan ska vara passiv i början och låta killen visa intresse först.
Ser väldigt bra ut, dricker inget vin, är seriös och vill bilda familj, har katt och hund och älskar naturen, yoga, promenader och matlagning/baka.
Men min profil kanske är tråkig. Har ingen text. Fyllde bara i de där frågorna som Tinder ställer under ”mer om mig” och ”intressen” osv.