Citat:
Ursprungligen postat av
LaCucaracha
Jag har sett manliga Tinderprofiler och det räcker väl för att kunna dra en viss slutsats.
Likväl som du sitter och killgissar att du är shadowbannad FASTÄN du då fick matchningar, hur nu det går ihop. Sist matchade du med någon som bodde 10 mil bort nu är det på andra sidan jorden. Vet inte heller här hur mycket som är sant och bara är ditt vanliga gnäll och fantasier om hur Tinder är emot dig.
Nej precis, du vet inte mycket. Ändå uttalar du dig tvärsäkert om allt. Mer eller mindre definitionen på killgissa. Jag gillar egentligen inte det begreppet men använder det här för det passar in så bra på dig.
Citat:
Det troliga är att du helt saknar självinsikt men självklart är ju du en sån galen hunk och det är Tinder som är dum mot dig

Din uppenbart rubbade personlighet kommer märkas och jag tror det även märks i din profil som gissningsvis är sjukt cringe.
En normal användare av appen behöver inte röja alla spår, du har väl suttit där och försökt manipulera appen samt gjort fejkprofiler. Skyll dig själv isåfall om du inte kan bete dig.
Ja, jag måste ha "dålig självinsikt" och en profil som är "sjukt cringe", det var väl därför jag fram till för mindre än 2 år sen, MED SAMMA PROFIL, fick många högkvalitativa matchningar och var på över 100 dejter via appen...
Tips: Tänk efter innan du skriver så slipper du (förhoppningsvis) framstå som en idiot
Citat:
Tycker absolut att du ska gå runt och tro du blir ögonknullad av tjejer. Funkar nog tills du öppnar munnen om inte annat
Ännu en ful som är avundsjuk märker jag. Är man snygg som jag får man rätt mycket blickar, komplimanger, tjejer som tar kontakt på krogen, via gemensamma bekanta, osv och därmed bekräftar att blickarna var just av ögonknullande natur. Inte så svårt att skilja en sådan blick från andra typer av blickar. Men jag förstår att sådant är främmande för sådana som dig...