2024-04-11, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Dumpens Youtube kanal. Gå in på Youtube och sök dumpen.

Jag kollade på "brottarbröder". Varje gång Sara uttalar sig om sådant hon inte vet, överdriver eller kommer med halvsanningar , så ser man tydligt minspelet. Omaskerade grimaser tics och ryckningar.
Hon är rakt igenom en riktigt obehaglig människa, värre än jag faktiskt hade föreställt mig
Citera
2024-04-11, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Men om en gädda arbetar på en arbetsplats med 50 anställda. Då är det garanterat någon som sett gäddan på nätet och sen är bollen i rullning.
Oh ja, den risken är överhängande. Hade dock varit väldigt intressant att veta om gäddor fått konsekvenser på typ nya arbetsplatser... alla 400 kan väl inte skrapa runt som soc fall? En ny arbetsgivare som anställt har ju svårt att hävda några grunder för avslut av anställning så länge gäddan skött sig?
Citera
2024-04-11, 09:41
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag kollade på "brottarbröder". Varje gång Sara uttalar sig om sådant hon inte vet, överdriver eller kommer med halvsanningar , så ser man tydligt minspelet. Omaskerade grimaser tics och ryckningar.
Hon är rakt igenom en riktigt obehaglig människa, värre än jag faktiskt hade föreställt mig
Jag kan bara hålla med dig, Sara kan och vet Allt.
Citera
2024-04-11, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Oh ja, den risken är överhängande. Hade dock varit väldigt intressant att veta om gäddor fått konsekvenser på typ nya arbetsplatser... alla 400 kan väl inte skrapa runt som soc fall? En ny arbetsgivare som anställt har ju svårt att hävda några grunder för avslut av anställning så länge gäddan skött sig?
Just den biten om arbete och hur det har gått för gäddan finns det väldigt lite information och dessutom är det svårt att få fram. Att många fått sluta vet vi men hur det gått sedan det är frågan.
Citera
2024-04-11, 09:43
Medlem
Citat:
Men om en gädda arbetar på en arbetsplats med 50 anställda. Då är det garanterat någon som sett gäddan på nätet och sen är bollen i rullning.

Jag tror inte ens det. Det är färre än folk tror som tittar på dumpen. Jag började följa när jag såg Patriks usla och förljugna framträdande i "Min sanning" . I min bekantskapskrets är det bara jag som då och då tittar. När det gäller grannar förutsätter ju det att de är frekventa besökare av dumpen.
Alldeles oavsett fyller uthängning ingen annan funktion än förnedringsunderhållning och skådespel för "folket"!
Citera
2024-04-11, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Jag tror inte ens det. Det är färre än folk tror som tittar på dumpen. Jag började följa när jag såg Patriks usla och förljugna framträdande i "Min sanning" . I min bekantskapskrets är det bara jag som då och då tittar. När det gäller grannar förutsätter ju det att de är frekventa besökare av dumpen.
Alldeles oavsett fyller uthängning ingen annan funktion än förnedringsunderhållning och skådespel för "folket"!
Vore intressant att få fram korrekt information hur stor spridning Dumpen har.
Citera
2024-04-11, 09:51
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Tyckte det var lite roligt men samtidigt lite taskigt av Patrik att säga som han gjorde. Det är inte första gången Patrik har berättat om Saras fascination för udda saker. I en annan pod berättar Patrik att Sara kan allt om grävmaskiner trots att hon aldrig kört en sådan.

Om ni har missat det så finns det en artikel på nätet om Saras arbetsäventyr. Det visade sig att hon fick en praktikplats på en gokartbana och precis när hon fick fast anställning så blev hon 100% sjukskriven. Samtidigt som hon bölade ut i någon tidning. =)
Citera
2024-04-11, 09:56
Medlem
Citat:
Vore intressant att få fram korrekt information hur stor spridning Dumpen har.

Korrekt är nog svårt, men däremot en uppskattning som utgår ifrån antalet besökare på dumpens FB.
Citera
2024-04-11, 10:00
Medlem
Citat:
Just den biten om arbete och hur det har gått för gäddan finns det väldigt lite information och dessutom är det svårt att få fram. Att många fått sluta vet vi men hur det gått sedan det är frågan.
Att de ryker från jobb vid uthängning är inte konstigt. I vissa fall fullt påkallat (skett på arbetstid osv), vissa fall lämnat själva i skam och vissa fall rädsla för dålig PR från arb giv.
Citera
2024-04-11, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Jag kan bara hålla med dig, Sara kan och vet Allt.
Hon verkar inte ha koll på att tända på barn och minderåriga är lika lite en störning som killar som tänder på killar.
Skillnaden är att dom som har läggningen att tända på barn måste ge fan i att utnyttja lr kontakta barn i sexuellt syfte.
Citera
2024-04-11, 10:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Vänligt att du lägger upp den. Men med det namnet vågar jag inte hämta ner den.
Det är ingen fara, du kommer inte att få husrannsakan bara för att du laddat hem en fil med ett provokativt namn. Det är innehållet som räknas, inte förpackningen.
Citera
2024-04-11, 10:29
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Att bli uthängd på Dumpen är ett sjukpenninggrundande privilegium.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in