Citat:
Ursprungligen postat av
bongx
Vilken typ av förfall och hur snabbt kan man vänta sig av att missbruka denna dagligen? Tänker neurotoxicitet och frätskadorna bör ju rimligtvis kunna göra den friskaste personen till en radioaktiv zombie på ett par år?
Näsan fräter ju sönder även av sporadiskt användande, och har ändå sett en del där näsväggen mer eller mindre är borta efter långvarigt bruk, så det är väl det "självklara". Av det jag sett av folk som brukat regelbundet i flera år är det dock inte många självklara saker som händer. Längre och kortare avtändningar när de har uppehåll, men kör man den här dagligen har jag svårt att se att man har många av de delar som krävs för en någorlunda strukturerad och fungerande vardag. Det är dock min begränsade bild av det då jag kör det här med ganska långa mellanrum, så för mig har det alltid en ganska stark effekt. Ingen aning om långvarigt bruk iv gör någon skillnad. De som blivit riktigt trasiga har inte kört bara 3cmc så är ju svårt att säga vad som varit orsak till olika sorters förfall.
Med det sagt, är det någon som vet om/när torkan kommer lägga sig? Var ett gäng månader sen jag hade något för egen del nu och suget efter en kväll med ett par gram börjar göra sig påmint. Tycker inte det finns någon riktigt självklart ersättare.