2023-07-30, 14:32
  #2221
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister
2 delad fråga här
Ni som drar i er 10+ gram på några dagar, hur fan bär ni er åt, min näsa är totalt jävla paj efter 1g, helt igensatt! Hur får ni ens upp pulvret efter 9 gubbar😂

Sen så har jag märkt att mina pupiller blir olika storlekar vid avtändningen på 3-cmc, ena ser ut som tefat och andra är relativt normalt, men om jag gnuggar mig i ögonen så försvinner de en stund, är de här nått jag bör va orolig för?

Den första frågan kan besvaras med att variera administreringsmetoden — det vill säga att du blandar mellan nasal, oral eller rektal administrering. Och därpå göra som ovanstående påpekar: skölj ur näsan med jämna mellanrum.

Det fetmarkerade och olika storlekar på pupillerna, så kallat anisokori, bör du vara uppmärksam på. Det är ett tecken på instabilitet och/eller skador i hjärnan i det område som styr pupillernas storlek, eller åtminstone tyder det på påfrestning i hög grad av detta område — i synnerhet om det uppkommer plötsligt, till exempel i det här fallet genom intag av en syntetisk substans.

Jag har själv råkat ut för det i samband med för stora mängder serotonerga katinoner och det är inte alls hälsosamt för hjärnan om symtom som olika pupillstorlek visar sig. Du bör ta det lugnt ett tag och låta hjärnan vila.
Citera
2023-07-30, 16:55
  #2222
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Den första frågan kan besvaras med att variera administreringsmetoden — det vill säga att du blandar mellan nasal, oral eller rektal administrering. Och därpå göra som ovanstående påpekar: skölj ur näsan med jämna mellanrum.

Det fetmarkerade och olika storlekar på pupillerna, så kallat anisokori, bör du vara uppmärksam på. Det är ett tecken på instabilitet och/eller skador i hjärnan i det område som styr pupillernas storlek, eller åtminstone tyder det på påfrestning i hög grad av detta område — i synnerhet om det uppkommer plötsligt, till exempel i det här fallet genom intag av en syntetisk substans.

Jag har själv råkat ut för det i samband med för stora mängder serotonerga katinoner och det är inte alls hälsosamt för hjärnan om symtom som olika pupillstorlek visar sig. Du bör ta det lugnt ett tag och låta hjärnan vila.
De skumma är att jag brukar inte ens nån drog mer än 2 ggr i månaden, sist jag tig nå seratonergt va typ 4-5 månader sen, men de händer nästan varje gång på 3c
Citera
2023-07-30, 16:56
  #2223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister
De skumma är att jag brukar inte ens nån drog mer än 2 ggr i månaden, sist jag tig nå seratonergt va typ 4-5 månader sen, men de händer nästan varje gång på 3c
Och de är inga stora mängder det handlar om heller, mindre än en gubbe utspritt på 20 timmar ungefär
Citera
2023-07-30, 17:15
  #2224
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristnakrister
De skumma är att jag brukar inte ens nån drog mer än 2 ggr i månaden, sist jag tig nå seratonergt va typ 4-5 månader sen, men de händer nästan varje gång på 3c

Det kan helt enkelt vara så att du är känslig för just 3-CMC. Jag skulle råda dig att vara försiktig med att konsumera den om påverkan på pupillerna uppstår nästintill varenda gång som du använder substansen. Det tyder onekligen på att din kropp, och i synnerhet din hjärna, inte gillar vad drogen gör med dina synapser, neuroner och signalsubstanser med flera under berusningens gång.
Citera
2023-07-30, 18:25
  #2225
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavek
Hur stora och hur mkt/länge kör du?
1 gram brukar räcka 1 dag, olika hur jag sprider ut intaget men runt 5-6 timmar kör jag nog fram tills 22 tiden så att jag ska kunna somna. Det brukar ofta finnas lite kvar till dagen efter också
Citera
2023-07-30, 21:21
  #2226
Medlem
Legolennarts avatar
Har stött på den "nya batchen" nu med dom små genomskinliga/gula stenarna. Om man är 3-cmc veteranare så känner man direkt att det är något som inte stämmer. Både smak och lukt är annorlunda. Det ska ha en hint av räka när det stämmer.

Var försiktiga.
Citera
2023-08-04, 01:26
  #2227
Medlem
Din.Tandborstes avatar
Spelar det någon roll om man tar 5g under 2 dagar eller 5 dagar när det kommer till avtändningen? sover 7 Tim varje dygn.

En annan fråga- Lugnt o blanda med Subutex? Eller bör man vänta tills krissruset lagt sig? Fan va dum i huvudet jag känner att jag är med dessa frågor, vem fan vet vad kriss är bankat med nu för tiden. Men jag ställer de ändån.
Citera
2023-08-04, 02:06
  #2228
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din.Tandborste
Spelar det någon roll om man tar 5g under 2 dagar eller 5 dagar när det kommer till avtändningen? sover 7 Tim varje dygn.

En annan fråga- Lugnt o blanda med Subutex? Eller bör man vänta tills krissruset lagt sig? Fan va dum i huvudet jag känner att jag är med dessa frågor, vem fan vet vad kriss är bankat med nu för tiden. Men jag ställer de ändån.

Du kommer må sämre om du konsumerar mycket på kortare tid. Ju mer du tar, desto värre avtänding. Högre topp, djupare dal nedåt.
Släpp trammen.
Det är rätt svårt att banka krille.
Avtändningen är rätt hemsk, ta en benzo.
Citera
2023-08-04, 02:12
  #2229
Medlem
Lisauppsala87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
Har stött på den "nya batchen" nu med dom små genomskinliga/gula stenarna. Om man är 3-cmc veteranare så känner man direkt att det är något som inte stämmer. Både smak och lukt är annorlunda. Det ska ha en hint av räka när det stämmer.

Var försiktiga.

Räklukten är väl nu mera väldigt ovanlig? Det var bara när den kom i början som det var så. Och det var väl ändå 4-MMC?

Gul ska den inte vara men inget fel på genomskinlig?
Citera
2023-08-04, 03:58
  #2230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
Har stött på den "nya batchen" nu med dom små genomskinliga/gula stenarna. Om man är 3-cmc veteranare så känner man direkt att det är något som inte stämmer. Både smak och lukt är annorlunda. Det ska ha en hint av räka när det stämmer.

Var försiktiga.
Intressant att du säger små stenar. Var det cirka 15 jämnstora kristaller per gram? För det är i just den formen skräpet jag fått tag på kommit. När jag fick tag på en påse med den klassiska stora kristallen + lite småbitar höll det mycket högre kvalitet.
Citera
2023-08-04, 04:06
  #2231
Medlem
Legolennarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losnut
Intressant att du säger små stenar. Var det cirka 15 jämnstora kristaller per gram? För det är i just den formen skräpet jag fått tag på kommit. När jag fick tag på en påse med den klassiska stora kristallen + lite småbitar höll det mycket högre kvalitet.

Precis så. Svårare att krossa än vanligt också och helt "rena" stenar.
Den bättre kvaliteten du pratar om har ofta typ ett vitt "damm" på sig och är relativt lätt krossad.

Sen så känner man direkt på smaken i svalget att det inte är samma.
Citera
2023-08-04, 04:16
  #2232
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legolennart
Precis så. Svårare att krossa än vanligt också och helt "rena" stenar.
Den bättre kvaliteten du pratar om har ofta typ ett vitt "damm" på sig och är relativt lätt krossad.

Sen så känner man direkt på smaken i svalget att det inte är samma.
Jo måste vara samma. Sved inte särskilt mycket och som du säger var de nog lite klarare i färg. Ingen eufori alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in