2024-04-08, 14:15
Medlem
Teus avatar
Jag kan svälja en torsk borta mot Minkbönderna, men om dom joggar runt i första halvlek som dom gjorde hela förra säsongen, och har gjort både mot VSK och BP, då jävlar kommer kaktusarna flyga.
Citera
2024-04-08, 14:30
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag kan svälja en torsk borta mot Minkbönderna, men om dom joggar runt i första halvlek som dom gjorde hela förra säsongen, och har gjort både mot VSK och BP, då jävlar kommer kaktusarna flyga.

Ja det är för lojt. Vi saknar en Seb en Mjällby eller en Nordin.
Citera
2024-04-08, 15:56
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Håller med om allt du säger. Även fast jag själv inte fixar att sträcka mig så mycket längre än nån MVH: Serieledarna när jag får chansen.

Även fast Bergström är ett fantastiskt intervjuobjekt så lär det ligga extremt långt bort att höra honom säga en sån sak. Eller ja, han kanske skulle kunna säga det, men då skulle det vara med det där nallebjörnsleendet + ett gigantiskt skratt efteråt så ingen skulle ta det på allvar ändå.
Adam Ståhl kanske? Han skulle kanske kunna säga det och åtminstone nästan hålla sig för skratt.

EDIT: Fast å tredje sidan sidan... Om Mjällby skulle gå rent dom första 8 omgångarna? (Se Svenshults inlägg på förra sidan) Då kan väl ungefär vad som helst sägas..
Vi var ju där förra året med 8 raka i inledningen. Sen gick allt åt helvete tills det redde upp sig på slutet.

Men vi kan enas om att du trycker upp en tröja om ni står på 24 poäng och serieledning efter matchen mot Halmstad.
Citera
2024-04-08, 16:01
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
4,20 på Häckenvinst måste vara det bästa spelvärdet man sett i svensk fotboll? Nu gäller det att sälja av allt man har och skaffa sig så mycket likvida tillgångar som möjligt innan matchstart ikväll. Vem fan behöver kläder förresten? En tunna med spännband fungerar lika bra tills vidare. Imorgon kan man ju köpa kläder av rent guld!

(Kom på att Häcken borta mot MFF brukade bjuda på bättre odds back in the days. Då var det sällan under 6x trots att Häcken slog MFF för det mesta)

Haha! Om inte annat är ju tiden på året när man inte behöver kläder analkande. Du får jobba ihop till en ny garderob i sommar... frågan är bara vart
Citera
2024-04-08, 16:20
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag hoppas Häcken får en sån där ”BP straff” så jag får se dig säga att den var felaktig.
Om straffen är rätt och riktig så kommer jag såklart inte klaga.
Citera
2024-04-08, 16:29
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ja det är för lojt. Vi saknar en Seb en Mjällby eller en Nordin.
Detta har jag ju sagt hela tiden!?

Ni blir ju arga på mig för att jag kommer med rätt slutsats innan ni gör det.
Citera
2024-04-08, 16:44
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha! Om inte annat är ju tiden på året när man inte behöver kläder analkande. Du får jobba ihop till en ny garderob i sommar... frågan är bara vart
Det är ju ett moment 22 det där. Alla arbetsgivare är inte positivt inställda till folk klädda i tunna. Det finns mycket trångsynt folk därute tyvärr.

150 min kvar till avspark! Kommer inte ihåg när jag senast kände en sådan här skräckblandad förtjusning inför en match. Vet ju att det kommer bli ett jäkla liv härinne om ni vinner och framförallt om den talanghandikappade gör en bra match. Men om vi vinner. Mmmm...
Citera
2024-04-08, 16:53
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Det är ju ett moment 22 det där. Alla arbetsgivare är inte positivt inställda till folk klädda i tunna. Det finns mycket trångsynt folk därute tyvärr.

150 min kvar till avspark! Kommer inte ihåg när jag senast kände en sådan här skräckblandad förtjusning inför en match. Vet ju att det kommer bli ett jäkla liv härinne om ni vinner och framförallt om den talanghandikappade gör en bra match. Men om vi vinner. Mmmm...
Du är lika livrädd för oss som Gustafson är rädd för bubblor i sockerdrickat!

Edit: Peur de DIF som de säger i Frankrike.
Senast redigerad av cokehyena 2024-04-08 kl. 17:11.
Citera
2024-04-08, 17:28
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Vi var ju där förra året med 8 raka i inledningen. Sen gick allt åt helvete tills det redde upp sig på slutet.

Men vi kan enas om att du trycker upp en tröja om ni står på 24 poäng och serieledning efter matchen mot Halmstad.
Haha. Ja. Det kan jag lova. Om Mjällby står på full pott efter 8 omgångar så går jag full Trazke.
Citera
2024-04-08, 17:52
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Inga problem! Det är bara att sätta in "the crypt keeper" där! Eller förtjänar Ekdahl det namnet mer än Radetinac? Eller ME? Eller... 🤔
Hahaha denna crypt keeper
Haris är ju typ 60 år men ändå mer trimmad än de andra två. Jag röstar på Ekdal. Förresten, är Mange fortfarande en av de högst avlönade i AS måntro?

Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Du är lika livrädd för oss som Gustafson är rädd för bubblor i sockerdrickat!

Edit: Peur de DIF som de säger i Frankrike.
Du kan ju när du vill
Citera
2024-04-08, 18:25
Medlem
Londons avatar
Citat:

Inte alla men de flesta är onödigt strikta mot casual nude Spar en skjorta och kör Teams-möten i en månad eller två!

Perfekt startelva för oss… väl mött!
Citera
2024-04-08, 19:20
Medlem
eternussermos avatar
Elvis lever, Ekdal från start!

Gissar på 52 minuters spel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto