2024-04-08, 03:53
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Fan vad mycket TROLL det kommit in i den här tråden helt plötsligt! Smutskastning av BO.
Citera
2024-04-08, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Fan vad mycket TROLL det kommit in i den här tråden helt plötsligt! Smutskastning av BO.

Ursäkta? Vadå troll? Jag berättar att jag tyckte han betedde sig sliskigt när jag var yngre, är jag då ett troll? Jag var 14 och han flera år äldre och flörtade med mig när han dessutom var i en relation med min kompis syster!

Oavsett vad, är det som skett tragiskt! Håller inte på med någon jävla smutskastning.
Citera
2024-04-08, 07:35
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur

mycket TROLLANDE heter det på svenska
Men jag tror det är DU som står för trollandet. Annars får du argumentera för din sak med substans.
Citera
2024-04-08, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillen-68
Ingen som kan ta reda på vem som är registrerad som far till de omht barnen?
Den som vet namn & pers.nr på mamman kan kolla upp det, kan vara intressant.
För BO har INGA registrerade barn och enligt ex. och vänner dog han barnlös.

Hur vet du att BO inte har några registrerade barn på sig?
Citera
2024-04-08, 09:33
Medlem
Jag tror att Michaela9403 är på rätt väg. Kollar man på den påstådda mammans instagram så ser man för någon månad sedan att hon har en bild på BO och skriver att fadern till två av hennes barn är död.
Resten på den instagram-sidan stödjer vad michaela9403 säger om att inte alla hästar är hemma hos mamman.
Senast redigerad av Flandern 2024-04-08 kl. 09:36.
Citera
2024-04-08, 09:35
Medlem
Om barn blir adopterade vid födseln registreras inte de biologiska föräldrarna, eller de finns illafall inte med i födelsebevis och liknande.
Citera
2024-04-08, 10:15
Medlem
Nu är det inte så konstigt om BO haft flera barn med olika kvinnor då han varit i flera förhållanden över tiden i Sverige.

Det som är anmärkningsvärt i det som framkommit, om vi utgår från att det stämmer att barnen är fosterhemsplacerade sen tidigt, är BOs grad av både ansvars-& omvårdnadsbrist i sin personlighet. Inte bara CLs.

Inte helt ovanligt att den typen av personlighet avskärmar sig från familjeliv och istället söker ”grönare gräs” på annat håll.

Det är ett svårt beteende och kan förklara att det inte heller fungerat så bra i hans många relationer. Det kan även förklara hans dejtingbeteende och att han blivit uthängd som varnande exempel i fb grupper.
Senast redigerad av viperstyle 2024-04-08 kl. 10:29.
Citera
2024-04-08, 12:26
Medlem
why123s avatar
Jag tittade på hennes TikTok. Där står att hennes döttrars pappa är mördad och där är bild på Ako.

Nu kan ju iofs vilket pucko som helst skriva det, men eftersom två oberoende användare här har skrivit det så får man nästan tro på det.

Att inte Ako fick vårdnaden eller står registrerad kan ju bero (som någon tidigare skrev) att det var under
han tidigare/falska namn. Sedan är det osäkert om han ville ha barn med denna C@milla? Dessutom blev han väl utvisad och fick börja om PUT-ansökan på nytt?
Men väldigt märkligt att det inte bara är ett barn utan två, då har han ju varit tillsammans med henne en tämligen lång tid..

Vi/jag vet inte heller hur många barn kvinnan har tidigare och ifall de automatiskt adopteras bort direkt?
Citera
2024-04-08, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Jag tittade på hennes TikTok. Där står att hennes döttrars pappa är mördad och där är bild på Ako.

Nu kan ju iofs vilket pucko som helst skriva det, men eftersom två oberoende användare här har skrivit det så får man nästan tro på det.

Att inte Ako fick vårdnaden eller står registrerad kan ju bero (som någon tidigare skrev) att det var under
han tidigare/falska namn. Sedan är det osäkert om han ville ha barn med denna C@milla? Dessutom blev han väl utvisad och fick börja om PUT-ansökan på nytt?
Men väldigt märkligt att det inte bara är ett barn utan två, då har han ju varit tillsammans med henne en tämligen lång tid..

Vi/jag vet inte heller hur många barn kvinnan har tidigare och ifall de automatiskt adopteras bort direkt?

Hon har ett barn sedan innan som oxå bor i annat hem.
Citera
2024-04-08, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123

Är det ens relevant om det är sant eller inte? Känns inte som att diskussion om ett brottsoffers gamla ex och eventuella små barn är särskilt värdigt.

Det kommer inte ens nämnas i den gigantiska FUP som denna tragiska historia efterlämnar.

Har ingen något nytt om MGM?
Citera
2024-04-08, 13:08
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gratisreklam
Är det ens relevant om det är sant eller inte? Känns inte som att diskussion om ett brottsoffers gamla ex och eventuella små barn är särskilt värdigt.

Det kommer inte ens nämnas i den gigantiska FUP som denna tragiska historia efterlämnar.

Har ingen något nytt om MGM?

Varför är det så känsligt att nämna att Ako är 2-barns pappa. Det är ju sånt tidningar brukar ha med i sina rubriker.

Eftersom han inte var i något förhållande nu (vad vi vet) så är det ju bara ex som uttalat sig.
Citera
2024-04-08, 13:17
Medlem
Lasslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Michaela9403
Han hette Ako då, efternamn vet jag inte!

Har ingen aning om varför barnen inte är reggade på honom. Som sagt barnen blev tagna som bebisar av anledning av mamman har en utvecklingsstörning och inte är kapabel till att ta hand om barn. Hon har även en son sedan tidigare med en annan man som oxå blev tagen av soc.

Intressant. Var det tvillingar? Eller fick han två barn med denna funktionsvarierade kvinna med minst 9 månaders mellanrum? Isf kan man ju undra om herr Ako hade en bakomliggande agenda med dessa barn. Eller vet du om han var kär på riktigt i denna kvinna? För hon (enligt hennes TikTok iaf) verkar ju kanske inte vara jätte eftertraktad som flickvänsmaterial.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in