2024-04-05, 08:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Jag skiter fullständigt i dina egna upplevda förmågor eller avsaknad av detsamma.

Vi snackar på gruppnivå här.

Typiskt kvinnligt beteende; narcissist och jag jag jag..
Fast nu var det ju ett personangrepp, om då är det läge att förklara.

Men ja på gruppnivå är det så. (Och för mig är även män på gruppnivå betydligt mer känslosamma än mig - så var den saken klarlagd)

Citera
2024-04-05, 22:07
Medlem
https://www.youtube.com/shorts/I69blXUI6Q4

Män är bäst!
Citera
2024-04-06, 02:10
Medlem
Droidlifes avatar
Det är judecancer ifrån Amerika som driver splittringen mellan män och kvinnor.

I en sund värld så tar vi i beaktande bägges roller, och ser var värdet ligger i deras respektive uttryckssätt och förmågor. Kvinnans styrka "rent operativt" ligger i den inre sfären, precis som Hitler underströk. Hon är porten till livet rent fysisk, och har hand om den första omvårdnaden av ett liv. Hon är även en "Karen" som ser efter den nära sfären i samhället så att vi inte dukar under för förfall och entropi. Om något är fel, så BEGÄR hon att få tala med chefen! Hon är även där och klagar på sin man om han är en slackare.

Mannens sfär är den vidare cirkeln, där det blickas emot horisonten. Byggs broar eller läggs väg eller infrastruktur eller byggs hus ifrån morgon till kväll, i ur och skur, eller kämpas emot niggers och barbarer som försöker ta sig in i landet.

Att detta är ett komplicerat ämne och föremål för konflikt mellan köenen i våra samhällen är en ny sjuka, och yidde ifrån Amerika försöker driva på denna splittring i allt. Sälj porr till de unga grabbarna, sälj onlyfans och "självständighet" med barnlöshet till flickorna. Allt syftar till att bryta ned det vita samhället. Man vapeniserar normalbrudarnas instinkt till omhändertagande och öppenhet, för att släppa in barbarer i våra länder, så att de slits isär av onödiga konflikter. Kvinnorna står vid gränsen med "refugees welcome" skyltar, för det är det som är poppis för stunden, och det som ligger i samklang med det kvinnliga omvårdande sinnelaget. Man vapeniserar pojkarna till att gå ut och kriga i meningslösa konflikter.

Allt detta skulle kunna undvikas, och en stor harmoni skulle kunna uppstå i dess ställe.
Citera
2024-04-06, 02:22
Medlem
Droidlifes avatar
But anyway.
Who the fuck cares about what is going on i ankdammen?
Kill yourselves.

Nick Fuentes & Candace Owens (kween of the fourth Reich) are about to link up.
We need it and we sneed it.

https://twitter.com/classicsgroyp/status/1776371291072696607
Citera
2024-04-06, 02:33
Bannlyst
Kul att den här tråden har 1200+ sidor
Den kommer fortsätta i evigheter.
Tänkte säga laga mat, sen kom jag på att gordon Ramsey är den ända kocken jag känner till
Citera
2024-04-06, 08:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Droidlife
..

I en sund värld så tar vi i beaktande bägges roller, och ser var värdet ligger i deras respektive uttryckssätt och förmågor. Kvinnans styrka "rent operativt" ligger i den inre sfären, precis som Hitler underströk. Hon är porten till livet rent fysisk, och har hand om den första omvårdnaden av ett liv. Hon är även en "Karen" som ser efter den nära sfären i samhället så att vi inte dukar under för förfall och entropi. Om något är fel, så BEGÄR hon att få tala med chefen! Hon är även där och klagar på sin man om han är en slackare.

Mannens sfär är den vidare cirkeln, där det blickas emot horisonten. Byggs broar eller läggs väg eller infrastruktur eller byggs hus ifrån morgon till kväll, i ur och skur, eller kämpas emot niggers och barbarer som försöker ta sig in i landet.
..

Klockrent. Sorry för kapat citat.

Vidare; onödig hitler ref.

Sist;
Tanten ÄR gårdsvaktaren. Livets vaktmästare. Kass i politik men stenhård kontroll på vad som händer nära.

Det finns inte ett jota av naturlighet för dem i att skrika för att döda barn, hora på nätet eller hytta åt nån monsterman i molnet. Det är en fiktiv värld som de fått matad av media att tro på. Inte konstigt att era kvinns mår så illa som de gör idag.
Citera
2024-04-06, 09:52
Avslutad
Citat:
Klockrent. Sorry för kapat citat.

Vidare; onödig hitler ref.

Sist;
Tanten ÄR gårdsvaktaren. Livets vaktmästare. Kass i politik men stenhård kontroll på vad som händer nära.

Det finns inte ett jota av naturlighet för dem i att skrika för att döda barn, hora på nätet eller hytta åt nån monsterman i molnet. Det är en fiktiv värld som de fått matad av media att tro på. Inte konstigt att era kvinns mår så illa som de gör idag.
Att du orkar med dina ständiga påståenden om att svenska kvinnor skulle må särskilt dåligt?

Svenska kvinnor åldras långsamt och lever och har hälsan hela 16 år efter att de indonesiska trillat av pinn.

Verkar som om de indonesiska kvinnorna har mycket att lära av de svenska om hur man håller sig frisk.
Senast redigerad av Ipsi 2024-04-06 kl. 10:02.
Citera
2024-04-06, 10:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Att du orkar med dina ständiga påståenden om att svenska kvinnor skulle må särskilt dåligt?
Jag vågar påstå att ni slask Svenska luder käkar psykofarmaka mer än våra Indonesiska kvinns?

Citat:
Svenska kvinnor åldras långsamt jämfört med de indonesiska och lever och har hälsan hela 16 år efter att de indonesiska trillat av pinn.
Ge mig lite datapunkter på det så kan vi ta det vidare..
Citera
2024-04-06, 10:05
Avslutad
Citat:
Jag vågar påstå att ni slask Svenska luder käkar psykofarmaka mer än våra Indonesiska kvinns?

Ge mig lite datapunkter på det så kan vi ta det vidare..
Medellivslängd svenska kvinnor 85, indonesiska 71.

(Ok då, 14 år inte 16.)
Citera
2024-04-06, 10:08
Avslutad
Citat:
Medellivslängd svenska kvinnor 85, indonesiska 71.

(Ok då, 14 år inte 16.)

Du har rätt.
Citera
2024-04-06, 10:12
Avslutad
Citat:
Du har rätt.
Japp. Så indonesiska kvinnor kanske istället borde lära sig av vad de svenska kvinnorna gör för att må så jävla bra i jämförelse med dem.
Citera
2024-04-06, 10:15
Avslutad
Citat:
Japp. Så indonesiska kvinnor kanske istället borde lära sig av vad de svenska kvinnorna gör för att må så jävla bra i jämförelse med dem.

Våra kvinnor har en roll och kämpar på i samma takt som män. Ensamboende är inget som lockar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in