Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Om inte han var en ängel, varför var hon en?
Du vet inte att han hittar på om åldrarna! Du bara beskriver dina fördomar.
Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
När sa han det? Då är det fortfarande våldtäkt mot barn. 15-åringar får inte ha sex med 11-åringar, fortfarande vidrigt (mot den yngre som inte ens hamnat i puberteten än).
Det är mycket trams från din sida.
Det här är inte en historia om vem som gjorde vad.
Vissa saker säger man inte om man är en kändis i Sverige. Speciellt om man närmar sig 50 dessutom. Han hamnade där han skulle hamna till slut. Det vi vet är sant är att det var flera killar som hade sex med en ensam tjej och att ett nej blev ett ja. Åldern kan vi inte säkerställa.
Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona2.0
Ja men spela roll...
Dogge är ju mr ADHD också och har väl sagt halvdumma saker i 30.år......
Låt gubben vara ifred....
Mycket dumt sagt.
Det är många som tycker om Doggelito så nu tvivlar de flesta på vem han är. Finns inte så mycket man kan göra åt det.
Personligen har jag inte haft negativa tankar om honom men utgår jag från vad jag har sett så ifrågasätter jag honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
dalavita
Om jag hade den informationen kanske jag skulle svara på dina frågor. Jag går efter vad jag läst. Har du någon mer uppdaterad information åt mig, eller ställer du bara frågor som du vet att vi inte har svar på?
Du har dock rätt i att jag utan tvekan är smartare än alla andra, eller att alla andra är dummare än mig, beroende på om man är en optimist eller en pessimist.
Right.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lineup
Fler artister tar avstånd från Dogge Doggelito, blir tomt nu bland kretsen.
https://www.expressen.se/noje/punkikoner-bryter-med-dogge-doggelito/
Han har bara sig själv att skylla. De som laddade upp klippet hade inte heller bra omdöme.
Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
När sa han det? Då är det fortfarande våldtäkt mot barn. 15-åringar får inte ha sex med 11-åringar, fortfarande vidrigt (mot den yngre som inte ens hamnat i puberteten än).
Var han inte 7? Hur många killar var det? Var hon verkligen 15? Där sviktar hela berättelsen.
Halva sanningen är oftast en lögn.