2024-04-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Jo men det kan nog vara bra i längden.
Bra artister är inte älskade av media och andra snöflingor och tror nog det kan komma något bra ur detta.

The Latin Kings hade sina år med Dogge i täten.
Skit kommer ofta upp till ytan förr eller senare.
Citera
2024-04-05, 20:57
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leo293
En storm i ett vattenglas men vad kan man förvänta sig av någon som aldrig haft ett jobb? Någon fixade ett tält för att utnyttja en tjej, inte bara för egen del utan med kompisarna.
ÄCKLIGT!
SPYR!
Hur mådde tjejen efter detta? Inte bra, det fattar vem som helst, eller borde göra!

'En storm i ett vattenglas' - jag tycker verkligen om det, väldigt poetiskt!

Exakt, killen som fixade ett knull-tält var ingen frisk kille.. man träffade några störda när man var ung, och man gick lika snabbt ifrån dom; både killar och tjejer.

Jag skulle verkligen vilja veta hennes sida, upplevelse - om det var jag, som läste om att någon pratade om det, då hade jag inte kunnat varit tyst och sagt något om det. Det fanns en hel del tjejer som blev utnyttjade i tonåren. Och flera utav dom gick med på allt möjligt, för att just bli omtyckt av killarna. Det var tragiskt, hela saken ;/
Citera
2024-04-06, 09:58
Medlem
PersonalSeasonings avatar
I detta fall är jag på mediafeministernas sida.
Alla som bor bland eller rör sig runt blattar vet om deras kvinnosyn som de också för över på barnen. Jag har bevittnat hur små förortsblattar terroriserat sin omgivning, fysiskt och psykiskt.
Citera
2024-04-06, 10:07
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Om inte han var en ängel, varför var hon en?
Du vet inte att han hittar på om åldrarna! Du bara beskriver dina fördomar.
Citat:
När sa han det? Då är det fortfarande våldtäkt mot barn. 15-åringar får inte ha sex med 11-åringar, fortfarande vidrigt (mot den yngre som inte ens hamnat i puberteten än).
Det är mycket trams från din sida.
Det här är inte en historia om vem som gjorde vad.
Vissa saker säger man inte om man är en kändis i Sverige. Speciellt om man närmar sig 50 dessutom. Han hamnade där han skulle hamna till slut. Det vi vet är sant är att det var flera killar som hade sex med en ensam tjej och att ett nej blev ett ja. Åldern kan vi inte säkerställa.
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Ja men spela roll...
Dogge är ju mr ADHD också och har väl sagt halvdumma saker i 30.år......
Låt gubben vara ifred....
Mycket dumt sagt.
Det är många som tycker om Doggelito så nu tvivlar de flesta på vem han är. Finns inte så mycket man kan göra åt det.

Personligen har jag inte haft negativa tankar om honom men utgår jag från vad jag har sett så ifrågasätter jag honom.
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Om jag hade den informationen kanske jag skulle svara på dina frågor. Jag går efter vad jag läst. Har du någon mer uppdaterad information åt mig, eller ställer du bara frågor som du vet att vi inte har svar på?

Du har dock rätt i att jag utan tvekan är smartare än alla andra, eller att alla andra är dummare än mig, beroende på om man är en optimist eller en pessimist.
Right.
Citat:
Ursprungligen postat av Lineup
Fler artister tar avstånd från Dogge Doggelito, blir tomt nu bland kretsen.

https://www.expressen.se/noje/punkikoner-bryter-med-dogge-doggelito/
Han har bara sig själv att skylla. De som laddade upp klippet hade inte heller bra omdöme.
Citat:
När sa han det? Då är det fortfarande våldtäkt mot barn. 15-åringar får inte ha sex med 11-åringar, fortfarande vidrigt (mot den yngre som inte ens hamnat i puberteten än).
Var han inte 7? Hur många killar var det? Var hon verkligen 15? Där sviktar hela berättelsen.
Halva sanningen är oftast en lögn.
Senast redigerad av sunless 2024-04-06 kl. 10:12.
Citera
2024-04-06, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.

Det jag inte begriper när media gullar överlag med tvivelaktiga personer, att dessa inte skulle ha ett rejält skåp av gamla skelett som kan trilla ur garderoben, utan att detta behöver avse någon nämnd person. Är inte det självklart?
Citera
2024-04-06, 11:33
Medlem
danceclubolofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Jag vet inte vad du håller på med men du fattar fan inte ens vad folk reagerar på.
Snarare du som inte förstår min poäng eller vad jag besvarade haha Det jag menar är att oavsett om det är "tjatsex" eller inte, så i slutändan är det bara några barn som pippar som inte har någon aning om att tjatsex, på den tiden, ens är ett begrepp. Vem bryr sig. Alla var med på det eftersom vi ska utgå från Dogges berättelse. Personen jag besvara var butthurt och sa sig tappa all respekt för Dogge.

Fattar du nu?

Edit: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1597877&threadid=359 6161 herregud har du inget liv?
Senast redigerad av danceclubolof 2024-04-06 kl. 11:37.
Citera
2024-04-06, 11:38
Medlem
Giant Squids avatar
Dogge är så körd nu.
Vad ska han dra in cashen på i sommar!
Citera
2024-04-06, 12:19
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danceclubolof
Snarare du som inte förstår min poäng eller vad jag besvarade haha Det jag menar är att oavsett om det är "tjatsex" eller inte, så i slutändan är det bara några barn som pippar som inte har någon aning om att tjatsex, på den tiden, ens är ett begrepp. Vem bryr sig. Alla var med på det eftersom vi ska utgå från Dogges berättelse. Personen jag besvara var butthurt och sa sig tappa all respekt för Dogge.

Fattar du nu?

Edit: https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=1597877&threadid=359 6161 herregud har du inget liv?
Du och jag är olika personer som ser ser olika saker.
Du förstår inte varför folk tar avstånd och det har i grund och botten inget med åldrarna att göra.
Citera
2024-04-06, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Det är mycket trams från din sida.
Det här är inte en historia om vem som gjorde vad.
Vissa saker säger man inte om man är en kändis i Sverige. Speciellt om man närmar sig 50 dessutom. Han hamnade där han skulle hamna till slut. Det vi vet är sant är att det var flera killar som hade sex med en ensam tjej och att ett nej blev ett ja. Åldern kan vi inte säkerställa.
Mycket dumt sagt.
Det är många som tycker om Doggelito så nu tvivlar de flesta på vem han är. Finns inte så mycket man kan göra åt det.

Personligen har jag inte haft negativa tankar om honom men utgår jag från vad jag har sett så ifrågasätter jag honom.
Right.
Han har bara sig själv att skylla. De som laddade upp klippet hade inte heller bra omdöme.
Var han inte 7? Hur många killar var det? Var hon verkligen 15? Där sviktar hela berättelsen.
Halva sanningen är oftast en lögn.

Fin förebild, Dogge är rökt.
Citera
2024-04-06, 16:29
Medlem
Kent62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Dogge är så körd nu.
Vad ska han dra in cashen på i sommar!
Han får väl sätta upp ett eget tält?
Citera
2024-04-06, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
I detta fall är jag på mediafeministernas sida.
Alla som bor bland eller rör sig runt blattar vet om deras kvinnosyn som de också för över på barnen. Jag har bevittnat hur små förortsblattar terroriserat sin omgivning, fysiskt och psykiskt.

Du vet fortfarande inte hur alla är, hur Dogge är eller att det inte stämmer att han var 7-8 och hon cirka 15.
Citera
2024-04-06, 18:41
Medlem
Citat:
Du vet fortfarande inte hur alla är, hur Dogge är eller att det inte stämmer att han var 7-8 och hon cirka 15.

Jag förstår inte din iver att försvara honom när du totalt saknar argument? Vad är det för något?

Dogges historia svänger fram och tillbaka och han har gjort sig omöjlig för folk vill inte att deras barn har en idol eller ens tittar på honom som pratar om att gå in med kuken till någon flicka i ett tält när hon inte vill att han skulle gå dit med kuken. Kanske läge för er att hålla i kuken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in