2024-04-04, 21:50
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Hammar tränar för fullt och är redo för matchen mot DIF. Även Lode har börjat träna och säger att han är redo att starta.

Nu tror jag inte det sker redan på måndag men denna backlinjen får munnen att vattnas på mig.

Barrett-Laursen..Lode..Hammar..Lindahl

Nästan för mycket klass i en och samma backlinje!
Är Häcken på riktigt i år då?
Citera
2024-04-04, 22:12
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Är Häcken på riktigt i år då?
Det sköra krälande nigeriabrevet kommer bli nedplockad av firma Johan "Costacurta" Hammar och Norges Tuanzebe. Du ska väl på matchen?
Citera
2024-04-04, 22:16
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Det sköra krälande nigeriabrevet kommer bli nedplockad av firma Johan "Costacurta" Hammar och Norges Tuanzebe. Du ska väl på matchen?

Om ”matchen” innebär Värnamo - Djurgården så är svaret ja.
Citera
2024-04-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av London
BP röstade inte för VAR. BP röstade för beslutet att få ett konkret förslag att ta ställning till.

Rimlig position att ta enligt mig även om jag inte tror att ett vettigt förslag i VAR-frågan kommer kunna presenteras.

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Det är väl främst på grund av att en styrelsemedlem i BP uttryckt sig rejält negativt om medlemsdemokrati som bojkotten grundar sig i. BP har ju inte ens tagit upp VAR-frågan så som jag förstått det.

Gamla pampar gonna gamla pampar. Blir en krock när den nya generationen vill göra rätt för sig och gå korrekt väg, verkar inte uppskattas av alla...

Sedan hävdar man från BP-håll att det inte har med ekonomin att göra till att matcherna blir flyttade. Jo, tjena säger jag bara.

Senaste siffran var väl att runt trettio AIKare köpt biljetter till bortasektionen.

AIK, Djurgården och Hammarby skickade in motioner till Stockholms FF:s årsmöte den 22 februari om att distriktet framöver skulle rösta nej till VAR och aktivt ta avstånd mot att systemet införs i Sverige

BP var den av elitklubbarna som röstade mot motionerna (tillsammans med klubbar läkgre ner i seriesystemet som inte är berörda). I och med utfallet kommer Stockholms Fotbollförbund (StFF) inte ta ställning emot ett VAR-införande.

BP (Ola Danhard) hävdade att de styrande i Hammarby, Djurgården och AIK är för VAR, och endast deras medlemmar som röstat mot VAR på respektive årsmöte och därför kan/bör man som ledare rösta för att gå vidare med VAR-införande.

Så utöver själva själva sakfrågan om VAR är det också en bojkott om vilka som bestämmer. Är det medlemmarna via årsmöten eller kan den som är tillsatt som ledare göra som man vill.
Senast redigerad av MrOrdonnee 2024-04-04 kl. 22:33.
Citera
2024-04-04, 23:01
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Vad är det här med att byta namn på tröjan? Vet man på riktigt inte vad spelarna heter?

Isaac Thelin senaste av flera exempel.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/isaac-kiese-thelin-reder-ut-namnforvirringen/

Vadå heter inte alla Serneke i Göteborg?
Citera
2024-04-04, 23:04
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ett gulsvart brödraskap från Solna i norr till Hisingen i väster.

Allt för att få stopp på bredrandiga Djurgår'n.
Citera
2024-04-05, 00:05
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Om ”matchen” innebär Värnamo - Djurgården så är svaret ja.
Smidigt att puttra med bilen till Finnvedsvallen.

Citat:
Ett gulsvart brödraskap från Solna i norr till Hisingen i väster.

Allt för att få stopp på bredrandiga Djurgår'n.
Fler bucklor än söderfamily Men jag skämtade mer med sköra Häcken än diffen ditt troll
Citera
2024-04-05, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Hammar tränar för fullt och är redo för matchen mot DIF. Även Lode har börjat träna och säger att han är redo att starta.

Nu tror jag inte det sker redan på måndag men denna backlinjen får munnen att vattnas på mig.

Barrett-Laursen..Lode..Hammar..Lindahl

Nästan för mycket klass i en och samma backlinje!

Ni får fan se till att vinna på måndag, och varför är du inte med i allsvenska tipset du bor ju i framtiden
Citera
2024-04-05, 00:08
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Smidigt att puttra med bilen till Finnvedsvallen.

Fler bucklor än söderfamily Men jag skämtade mer med sköra Häcken än diffen ditt troll
Är Solna på riktigt i år då?
Citera
2024-04-05, 00:10
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Är Solna på riktigt i år då?
Om inte Acke Björnström hade vart startspelare
Citera
2024-04-05, 00:34
Medlem