2024-04-05, 06:08
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Om Björnström?
Är Solna på riktigt i år?
Citera
2024-04-05, 07:10
Medlem
cokehyenas avatar
Tolle om Tokmac:

- Han ser lätt ut. Däremot saknas det lite grund. Han är ingen som spelar i 90 minuter än. Men han är ändå förvånansvärt lätt i steget. Men det handlar om orken och att vi måste ta det lite försiktigt så att det inte blir några skador. Så det gäller att gasa och bromsa lite samtidigt. Han kan spela, men det är långt kvar till 90 minuter, säger han.

Bosse: Vad hände i soffan där?
Tokmac: När jeg såg er slå Solna så bestemde jeg mig. Då ringde jeg till Bosse och sa: Det här gör vi med en gang. Så fort som möjligt.

Helvete vilken 100-gubbe!
Citera
2024-04-05, 07:52
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Attans.

Undra vad Solnakråkan tycker? 🤔

Citat:
Är Solna på riktigt i år?
Tänker du på oss dygnet runt?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2024-04-05, 07:56
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Tänker du på oss dygnet runt?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Är ni på riktigt i år?
Citera
2024-04-05, 07:59
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Är Häcken på riktigt i år då?
Vi har inte offensiven för att slå MFF. Men vi kommer ändå vara en tydlig 2:a. Alla andra är ju jättedåliga i år och det kommer bara vara en stor gröt med lag under topp-2.
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Ni får fan se till att vinna på måndag, och varför är du inte med i allsvenska tipset du bor ju i framtiden
Klart vi vinner?

Nä jag tar en paus i år. Det var för ansträngande att jaga VanDog i så många omgångar förra året utan att komma närmare. Men jag får vara nöjd med att vara regerande mästare i antal omgångsvinster. Men det skall bli väldigt spännande att följa dig i tipset. Förra året var du jätteduktig på att tippa rätt resultat EFTER matcherna! Men det är en ganska skör start med 3 rätt. Vill men slåss i toppen bör man snitta 4 rätt per omgång...
Citat:
Tolle om Tokmac:

- Han ser lätt ut. Däremot saknas det lite grund. Han är ingen som spelar i 90 minuter än. Men han är ändå förvånansvärt lätt i steget. Men det handlar om orken och att vi måste ta det lite försiktigt så att det inte blir några skador. Så det gäller att gasa och bromsa lite samtidigt. Han kan spela, men det är långt kvar till 90 minuter, säger han.

Tokmac: När jeg såg er slå Solna så bestemde jeg mig. Då ringde jeg till Bosse och sa: Det här gör vi med en gang. Så fort som möjligt.

Förvånansvärt lätt för att vara typ 47 år? 🤔

Tokmac är tokslut.
Senast redigerad av trazkei 2024-04-05 kl. 08:10.
Citera
2024-04-05, 08:14
Medlem
Teus avatar
Citat:
Är ni på riktigt i år?
Storebror är alltid på riktigt din pajas.
Citera
2024-04-05, 08:30
Medlem
eternussermos avatar
Kan ni hålla syskongnabbet internt, tack!
Citera
2024-04-05, 09:15
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Tolle om Tokmac:

Tycker alltid det är lite kul när ni skriver "Tolle".
Citera
2024-04-05, 09:31
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Kan ni hålla syskongnabbet internt, tack!
Håll käften ditt jävla vrak annars eldar vi upp Kaknäs så får ni dela på träningsanläggningen också.
Citera
2024-04-05, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Vi har inte offensiven för att slå MFF. Men vi kommer ändå vara en tydlig 2:a. Alla andra är ju jättedåliga i år och det kommer bara vara en stor gröt med lag under topp-2.

Klart vi vinner?

Nä jag tar en paus i år. Det var för ansträngande att jaga VanDog i så många omgångar förra året utan att komma närmare. Men jag får vara nöjd med att vara regerande mästare i antal omgångsvinster. Men det skall bli väldigt spännande att följa dig i tipset. Förra året var du jätteduktig på att tippa rätt resultat EFTER matcherna! Men det är en ganska skör start med 3 rätt. Vill men slåss i toppen bör man snitta 4 rätt per omgång...

Förvånansvärt lätt för att vara typ 47 år? 🤔

Tokmac är tokslut.
Sant, jag har ju tippat er som överlägsen etta, eftersom ni har spelare som andra lag bara kan drömma om, som till exempel Lindahl och en suverän coach på det. Mjällby lär komma trea lika överlägset som ni kommer etta eftersom de lyckades med stordådet att slå er på bortaplan, bara det motiverar en tredjeplats i sig.
Senast redigerad av Geigerzehler 2024-04-05 kl. 12:39.
Citera
2024-04-05, 12:24
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Sant, jag har ju tippat er som överlägsen etta eftersom ni har spelare som andra lag bara kan drömma om, som till exempel Lindahl och en suverän coach på det.
Gött ändå att du tror mer på oss än vad jag gör själv!

Sedan kanske du inte skall vara för avundsjuk på Lindahl? Ni har ju ändå Piotr där. Visst gjorde han sin första allsvenska poäng hos er förra året? Det är ju jätteduktigt! Och folk var oroliga att ni skulle få svårt att ersätta Witry?
Senast redigerad av trazkei 2024-04-05 kl. 12:27.
Citera
2024-04-05, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Gött ändå att du tror mer på oss än vad jag gör själv!

Sedan kanske du inte skall vara för avundsjuk på Lindahl? Ni har ju ändå Piotr där. Visst gjorde han sin första allsvenska poäng hos er förra året? Det är ju jätteduktigt!
Sant, Piotr är som en lightversion av Lindhahl och slår nästan lika fantastiska inlägg. Om Piotr inte skulle leva up till de höga förväntningarna finns dock Theo Bergvall (dock skadad just nu) som sett bra ut, men han kanske är lika överskattad som sin sidledsbror som bara kan nicka, eller spela bra mot superettanmotstånd typ Landskrona . Det finns många 17-åringar i allsvenskan som skulle delta i 25 av 30 matcher (fler om det inte vore för skada, Tottenham måste ha sniffat lim) och Therkildsen som flåsar i nacken.
Senast redigerad av Geigerzehler 2024-04-05 kl. 12:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in