2024-04-04, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Igår var det förhandsvisning av Bingo och Julia säsong 2...
Julia hade kog helst gjort en serie om bara sim familj...
Hon pratar ju bara i munnen på B....

Kollar insta och det verkar som Bingo drog hem till grabbarna, medans Julia hellre hängde med sina föräldrar...
Hon var iaf hos Bingo igår och gjorde sig i ordning

Hörde jag fejkförhållande?

Ja samt att hon vill få hela hennes patetiska familj som kändisar. Den enda som verkar normal är ju syrran, naturligt söt är hon oxå. J är ju så insprutad med allt möjligt så hon ser ju ut som en transvestit. O så deras äckliga tungor, varför kan dom inte bara bete sig som normalt folk. Äckliga är vad dom är o kan inte förstå hur tramsmamman är så jävla imponerad, jag hade skämts om min dotter höll på så.
Citera
2024-04-04, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Kan Bingo fortfarande bidra med följare? Det är ju snart över 20 år sedan som han var Sveriges populäraste fotograf för herrtidningar och personer yngre än 20 vet knappt vem han är längre.

Möjligt att Bingo inte är så poppis..Men uppenbarligen så bidrar han ju till att det blir en till säsong...
Men den 3e säsongen, hoppas den ej blir av,så är det nog BARA Franzens🤢
Citera
2024-04-04, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trixenmix
Ja samt att hon vill få hela hennes patetiska familj som kändisar. Den enda som verkar normal är ju syrran, naturligt söt är hon oxå. J är ju så insprutad med allt möjligt så hon ser ju ut som en transvestit. O så deras äckliga tungor, varför kan dom inte bara bete sig som normalt folk. Äckliga är vad dom är o kan inte förstå hur tramsmamman är så jävla imponerad, jag hade skämts om min dotter höll på så.

Jaaa de där äckliga tungorna ,varför kan de inte bete sig som vuxna...

Har svårt att se att trans-Julia, haft ihop det med någon rik.. möjligen att hon var Eskort,eller sökte en sugerdaddy...
För hon uppför sig äcklig och ser skev ut efter alla ingrepp...
Citera
2024-04-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raubtier666
Jaaa de där äckliga tungorna ,varför kan de inte bete sig som vuxna...

Har svårt att se att trans-Julia, haft ihop det med någon rik.. möjligen att hon var Eskort,eller sökte en sugerdaddy...
För hon uppför sig äcklig och ser skev ut efter alla ingrepp...

Det är nog en uppfattning som stämmer väl på henne! Kanske K fått fram lite info om henne så det är därför hon är anti. J beter sig verkligen som en lättfotad eskorttjej, helt rätt. Verkligen ngt att vara stolt över influensermamma😱🤣
Citera
2024-04-04, 20:48
Medlem
diseuses avatar
De första tio minuterna av säsong två av Bingo & Julia, som har premiär imorgon:

https://youtu.be/WGE0wLbX8zs
Citera
2024-04-04, 21:14
Medlem
Ananasflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseuse
De första tio minuterna av säsong två av Bingo & Julia, som har premiär imorgon:

https://youtu.be/WGE0wLbX8zs

Det enda jag såg och hörde var att Julia och Bingo bråkar hela tiden och när de pratar om framtiden så involverar de bara Julias släkt. Säger inget om Bingos barn eller familj. Kanske iofs är en överenskommelse att Bingos barn och familj inte ska nämnas/ medverka?
Citera
2024-04-06, 14:09
Jag lyssnade en stund på Bingo och Julia här om dagen när dom va hos Titti Schultz på p4 extra och jag fattar varför Julia bor på heltid i Lerum, Bingo är ju som en finne i röven han sa att han gillar att diskutera om allting och Julia verkar tycka det är extremt jobbigt och jag förstår henne till 100% vem orkar med en som ska diskutera om precis allting all vaken tid nä då skulle jag också flytta och hålla avstånd och träffa människan minimalt.
Citera
2024-04-06, 14:14
Citat:
Ursprungligen postat av Ananasflickan
Det enda jag såg och hörde var att Julia och Bingo bråkar hela tiden och när de pratar om framtiden så involverar de bara Julias släkt. Säger inget om Bingos barn eller familj. Kanske iofs är en överenskommelse att Bingos barn och familj inte ska nämnas/ medverka?

Bingo umgås ju ALDRIG med sin familj (mamma+syskon) bara barnen varannan vecka och äldsta dottern ibland och dom får nog inte prata om barnen öppet för Katrin efter hennes H***rfest och J & B gjorde bort sig i bilen.
Citera
2024-04-06, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsAnkan
Bingo umgås ju ALDRIG med sin familj (mamma+syskon) bara barnen varannan vecka och äldsta dottern ibland och dom får nog inte prata om barnen öppet för Katrin efter hennes H***rfest och J & B gjorde bort sig i bilen.
Det var verkligen med STOR klump i magen man såg programmen ! Fy vilken människa Julia är ! Egoistisk hon hon hon ! Hennes familj , bingo är vettig men blir tystad . Känns inte genuint , kärleksfullt UTAN de umgås för det är inspelning ! Det har också märkts , de har varit ifrån varandra HELT , OM det inte varit inspelning . Familjen Franzén , är skäms mössa på … Hon vill gifta sig i LAS vegan , få tvillingar insatta , 1 pojke och 1 flicka , INTE få barn på ” normalt sett ” NEJ det är inte intressant ! Middagen hon fixade , kändes bara som porr .. och över gränsen , stackars barn skall veta pappa gillar få bytt plugg inkört i analen ! Gränslöst .. MEST intressanta var att Bingo påpekade Julia endast pratar om vad hon betalt för pappan MEN ingen bryr sig om honom genuint ! Det är exakt vad i alla fall jag känt senaste månadernas inlägg , story .. Julia i lägenheten eller Stockholm med mamman , pappan får klara sig trots det inte finns vatten i hemmet . Det har känts som mMman vill bli känd och sover hos Julia och han är helt ensam utan assistent . Som bingo sa .. ingen har ens klippt hans tånaglar .. Känns inte som man kommer tycka mer om Julia efter denna säsong !
Citera
2024-04-06, 22:12
Medlem
Såg färska bilder på julia i expressen och kan med all sannolikhet säga att hon är på tjocken. Me den kroppshyddan hon börjar få tycker jag hon ser ut att vänta barn (troligen med Bingo). Bara en tidsfråga innan dom går ut me nyheten!!
Citera
2024-04-06, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KvallsDopp
Såg färska bilder på julia i expressen och kan med all sannolikhet säga att hon är på tjocken. Me den kroppshyddan hon börjar få tycker jag hon ser ut att vänta barn (troligen med Bingo). Bara en tidsfråga innan dom går ut me nyheten!!

Tycker inte jag, däremot ser hon ut som ett fnask.
Citera
2024-04-06, 23:45
Medlem
Säga vad man vill om Bingos o Katrina förhållande, men det upplevdes iaf att vara på riktigt! Det är så pinsamt uppenbart att Bingo o Julia bara skådespelar! Dom har ingen grundad verklig relation o kommer aldrig ha ett liv tillsammans. O som sagt följer man dom på sm så vet man ju att dom endast träffas när det är inspelning. Inget annat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in