Citat:
Ursprungligen postat av
Camuga
Men man har ju fått i princip alla vapen man kan få. Finns det mer att skicka? Stöd kommer bara förlänga det oundvikliga, Ukrainas kommer lida ännu mer. Dem kan ej vinna detta. Är det inte bättre att avsluta skiten och skona människoliv?
Och vart har jag hört det här förut? -Det är lika bra att Ukraina ger upp, dom kommer bara att förlora. Har jag hört det från Rysstroll efter Rysstroll efter Rysstroll? Tror du det biter på mig eller dom andra deltagarna i denna tråd? Nej är svaret.
Det finns inte en snöbolls chans i helvetet att man kan låta väskbajsaren, bunkerdvärgen, Stalin 2.0 vinna detta krig. Han är en vårta på mänskligheten. Han måste stoppas.
Och nej dom har inte fått alla vapen man kan få. Ukraina har fått 40 år gamla Storm Shadow-missiler, vapen som var tänkta för destruering då dom är för gamla. Dom har fått överskottsmaterial. Dom har även fått pengar och med dessa pengar så har dom gjort underverk på drönarfronten. Ärligt talat för att kunna skydda mitt land så skulle jag vilja resa ner till Ukraina för att studera deras drönarteknik. Dom ligger i fronten här.
Och avslutningsvis bara för att du är ett jävla Rysstroll som igen och igen ska väcka samma gamla frågor till liv. -
Bucha. Ryssjävlarna betedde sig som svin där. Tänk dig vad dom här orcherna kan göra med ett helt land. Dessa orcher måste stoppas innan dom svinar ner fler länder.