Citat:
Ursprungligen postat av
Psykoslek
Så du använder ditt egna namn på en address du inte är skriven/bor på? I bästa fall undviker du en brevbärare som känner till dig som kör din runda men inte din kompis runda. De bara o hoppas ingen kommer ihåg ditt namn. Alltid risky när de får ligga länge. Heter du Erik Andersson och bor i Stockholm kan du nog va lugn om brevet hade stealth
Nej alltså jag skrev ”mig” och ”jag” även om jag syftade på min bekanta. Kändes som mer folk skulle svara då haha. Det står HANS namn och adress på paketet. Vi bor dock i en väldigt by.. 10 tusen invånare, så det skulle inte förvåna mig om posten och polisen har mer tid för att beslagta brev här.
Förhoppningsvis inte, då ingen post över huvud taget har kommit fram. Vet inte hur jag ska se på det dock. Antingen har dom tagit ALLT för att dom misstänkte något eller så är posten sega och har inte hunnit med, då lagliga saker inte ens kommit. Kan vara antingen eller
Ber till alla gudar att jag får ett sms på fredag från honom att det kommit!! Det finns ingen chans att någon känt lukten i alla fall, det är inte hasch eller tjack jag beställt. Om dom nu inte gått med hundar då..