2024-04-02, 18:06
Medlem
Likdelars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
När l@motte skulle avsluta igår så var det nån som skrev att han inte kunde sluta mitt i och ville att han skulle fortsätta och då sa han ”nä nu ska jag gå och göra annat för nu har jag lyssnat på den här s… detta i två timmar”
Lät som han var påväg att säga ”den här skiten i två timmar” 😂😂 vet inte om det bara var jag som hörde det?

Finns liven inspelad någonstans?
2024-04-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Den här siblingsunited var en ny bekantskap för mig, vad är det för ett jäkla spöke? Backstory?
Det var hon som startade Family United från början, sen blev hon o Fia bekanta o det skar sig ganska snabbt. Fia tog helt fräckt åt sig ”äran” som föreningens grundare o frös ut Jessica. Efter det startade Jessica Siblings United. Finns mer att läsa bakåt i tråden.
2024-04-02, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
ja vad tror hon att polisen gör när hon gör hastig rörelse...står o väntar?
Hon ryckte väl tillbaka sitt idkort ur den manliga polisens hand och det var det som resulterade i gripet. Vilket är korrekt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjena_67
Fast det är beroende av kontexten och i detta fall var det för att samla bevis för polisens ev övervåld?

Det finns inte ett spår av övervåld. Det är så här, om polisen har skäl att be dig följa med dem till anvisad plats, vilket de hade, då har de rätt att gripa om du nekar. Även journalister måste följa polismans uppmaningar/tillsägelser, även om de har journalistkort och kameraman med sig. Vakten agerade troligen på polisens inrådan annars hade polisen sagt ifrån till vakten.

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
MammaEmma får just nu frågan i liven om hon tycker det är okej att Collie har filmat våldtäkt av barn, att hon själv berättat det.
MammaEmma säger att hon vet ju inte hur gammal Collie var och att hon inte kan döma henne. Nu ska Collie få komma upp och berätta själv.
Såklart lipar Collie i kommentarerna och säger att hon mår dåligt, vilket sammanträffande.
Igår blev hon väldigt tyst när det ni Finniqs live pratade om män som blivit oskyldigt anklagade för sexuella övergrepp och hur hemskt det är.

Det är detta jag menar. De visar noll förståelse för att kvinnan är intellektuellt funktionsnedsatt. Det fetstilta blir att jämföra med ett övergrepp. Fattar de inte vad IF är och vad det innebär?

Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Är marlenes konto borta eller har jag åkt på en block?

@lejonmamma12 finns.
2024-04-02, 19:44
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likdelar
Undrar också detta?
2024-04-02, 20:37
Medlem
Nariiouhs avatar
Nämen.

Verkar som att Mahijas son visade sig hos Nina. Någon som såg?
2024-04-02, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Nämen.

Ja jag såg! Han verkar må prima med sin fina fru.
2024-04-02, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Likdelar
Delar av den hittar du här

https://vm.tiktok.com/ZGea3VJmU/
2024-04-02, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Nämen.

Jag såg, underbart! Men Mahija fortsätter oförtrutet i detta nu att hävda kidnappning…
2024-04-02, 21:24
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Jag såg, underbart! Men Mahija fortsätter oförtrutet i detta nu att hävda kidnappning…

Sinnessjukt. Och alla hennes små attentionwhores hakar på som vanligt. Becolini mfl.
2024-04-02, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Hon ryckte väl tillbaka sitt idkort ur den manliga polisens hand och det var det som resulterade i gripet. Vilket är korrekt.

Det finns inte ett spår av övervåld. Det är så här, om polisen har skäl att be dig följa med dem till anvisad plats, vilket de hade, då har de rätt att gripa om du nekar. Även journalister måste följa polismans uppmaningar/tillsägelser, även om de har journalistkort och kameraman med sig. Vakten agerade troligen på polisens inrådan annars hade polisen sagt ifrån till vakten.

Det är detta jag menar. De visar noll förståelse för att kvinnan är intellektuellt funktionsnedsatt. Det fetstilta blir att jämföra med ett övergrepp. Fattar de inte vad IF är och vad det innebär?

@lejonmamma12 finns.
Nej de menar ju att kan man bo själva och klara dagligt liv så kan man ha barn med lite stöd trots att man har kognitiv förmåga på sådär 10-12 år . Vet inte om de även tycker att ett barn på 12 år kan ta hand om ett syskon på något år på egenhand med lite stöd
2024-04-02, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Inte ett uns av glädje hos M*hija när hon fick se sonen och höra honom prata
2024-04-02, 21:41
Medlem
Tjena_67s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Inte ett uns av glädje hos M*hija när hon fick se sonen och höra honom prata
Varför blev hon inte glad tror ni?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto