2024-04-02, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Stjärnan juridisk jijutsi berättar nu sanning hos J*ssica , om jag inte har fel är han en gammal fd mc åkare

"Sen jag började med det här med juridiken så har min intelligens ökat markant!" -Jiu jutsi.

Det kanske inte säger så mkt i hans fall tänker jag.
2024-04-02, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag vet inte så mycket utöver vad hon själv sagt, sonens pappas nya tjej har orosanmält flera gånger och att sonen hade blivit sur på sin pappa för att han hade fått presenter som han inte fick ta med sig till mamman lr nåt sånt så han slog in en kolbit och gav till pappan i present och det skulle tydligen resultera i att han omhändertogs 🤷🏻‍♀️
Har tydligen varit utredningar någon gång per år från soc. sedan 2018 eller 2019
2024-04-02, 16:23
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetgirigast
Tittat Emmas live nu. Är det verkligen lämpligt att hennes barn ska flyttas hem när hon har ett så bristande omdöme?….
Det kan ju kanske vara för att inte stöta sig med sina nya anti-LVU-polare som hon håller så hårt på att hon måste se fakta osv och dömer ingen. I den kretsen är det nog inte så populärt att "döma" samt att fakta och bevis är ju ändå oftast lögner enligt dem så hon vill väl verka neutral. Jag personligen hade inte velat ha med en sån person att göra även om Collie nu har en IF som kanske spelade in.
2024-04-02, 16:34
Medlem
Citat:
Det kan ju kanske vara för att inte stöta sig med sina nya anti-LVU-polare som hon håller så hårt på att hon måste se fakta osv och dömer ingen. I den kretsen är det nog inte så populärt att "döma" samt att fakta och bevis är ju ändå oftast lögner enligt dem så hon vill väl verka neutral. Jag personligen hade inte velat ha med en sån person att göra även om Collie nu har en IF som kanske spelade in.
Med tanke på vad Collie gör när hon blir arg på någon så ska man hålla sig långt från henne , hon drar sig ju inte för att anmäla för brott som inte skett och tycker sedan att det är historia för att det hände för några månader sedan .
Har dessutom för mig att hon också spridit en massa skit om människor när hon inte får vara med eller om hon tycker att någon varit dum mot henne .
Är inte så att de med IF inte kan ha diagnoser och vara väldigt elaka eller begå brott , var några kvinnor för några år sedan som ägnade sig åt att gå in och stjäla hos äldre de hade IF
2024-04-02, 16:35
Medlem
Citat:
Jag vet inte så mycket utöver vad hon själv sagt, sonens pappas nya tjej har orosanmält flera gånger och att sonen hade blivit sur på sin pappa för att han hade fått presenter som han inte fick ta med sig till mamman lr nåt sånt så han slog in en kolbit och gav till pappan i present och det skulle tydligen resultera i att han omhändertogs 🤷🏻‍♀️

Hittade hennes personuppgifter nu. Ska hålla lite koll på hur det utvecklar sig. Tycker som sagt att det verkar som hon har en vacklande förmåga att se till Barnets bästa.
2024-04-02, 16:38
Avslutad
Den här siblingsunited var en ny bekantskap för mig, vad är det för ett jäkla spöke? Backstory?
2024-04-02, 16:55
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Med tanke på vad Collie gör när hon blir arg på någon så ska man hålla sig långt från henne , hon drar sig ju inte för att anmäla för brott som inte skett och tycker sedan att det är historia för att det hände för några månader sedan .
Har dessutom för mig att hon också spridit en massa skit om människor när hon inte får vara med eller om hon tycker att någon varit dum mot henne .
Är inte så att de med IF inte kan ha diagnoser och vara väldigt elaka eller begå brott , var några kvinnor för några år sedan som ägnade sig åt att gå in och stjäla hos äldre de hade IF
Ja jag har sett hälften av den 7 timmar långa liven från tiktok där hon fick stå till svars för all skit hon spridit om folk och alla lögner hon kör med. Det är hennes MO, ljuga, manipulera och baktala folk samt anmäla då.
Tror det är den videon folk skickat till MammaEmma nu, själv hittar jag den inte på Youtube längre.
2024-04-02, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Den här siblingsunited var en ny bekantskap för mig, vad är det för ett jäkla spöke? Backstory?
Tydligen fick hon råd av jurudisk jijutsi att inte åka på utredningshem men tog inte rådet , hennes 2 barn omhändertogs för 5 år sedan då de var 2 resp 3 år sedan .
Hon säger att der började när hon anmälde pappan för misshandel och säger att soc sagt att hon inte kunde ta hand om barnen trots att hon skötte hus och trädgård och tagit hand om sina morföräldrar .
J påstår att hon är född i USA men att der tagits bort i hennes papper av myndigheterna , bevis har hon i form av bebisbilder på sig själv i USA ..
Hon är inte särskilt normalt fungerande
2024-04-02, 17:04
Medlem
Citat:
Ja jag har sett hälften av den 7 timmar långa liven från tiktok där hon fick stå till svars för all skit hon spridit om folk och alla lögner hon kör med. Det är hennes MO, ljuga, manipulera och baktala folk samt anmäla då.
Tror det är den videon folk skickat till MammaEmma nu, själv hittar jag den inte på Youtube längre.
Jag såg den videon för några månader sedan, får väl hoppas att folk slutar att stödja henne i iden om att hennes son ska få mer umgänge och arbetas hem
2024-04-02, 17:19
Medlem
Lanabanaan skickade en video till mig och flera men den var bara på en timme och collie var bara med en liten stund och ingenting kom fram. Det är antagligen den som emma nu sett för hon sa i början av liven att det intr kom upp några bevis eller erkännanden. Vore bra om den långa versionen som fram och skickdes till emma

Citat:
Jag såg den videon för några månader sedan, får väl hoppas att folk slutar att stödja henne i iden om att hennes son ska få mer umgänge och arbetas hem
2024-04-02, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Lanabanaan skickade en video till mig och flera men den var bara på en timme och collie var bara med en liten stund och ingenting kom fram. Det är antagligen den som emma nu sett för hon sa i början av liven att det intr kom upp några bevis eller erkännanden. Vore bra om den långa versionen som fram och skickdes till emma
Jag har inte hittat den långa men det var den jag såg och där erkände hon att hon anmält 2 män för att hon var i affekt . I videon blev hon tillsagd gång på gång att koncentrera sig och inte läsa på annan enhet som de som samtalade med henne trodde att hon hade igång .
2024-04-02, 18:00
Medlem
Är marlenes konto borta eller har jag åkt på en block?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in