Oavsett skyldig eller ej till mord så är KJ en sådan person som borde sitta inspärrad på ett mentalsjukhus. Jag glömmer aldrig första gången jag blev varse om hans existens. Satt nere i matsalen på centralskolan och så kommer en man fullt iklädd militärkläder och gasmask marscherades över fotbollsplanen in mot stan.. Lagomt stört. Har för mig att det fanns bilder på Facebook förut när han satt fullmunderad med replikor på automatvapen och campade i buskarna mitt på gågatan också haha men rätta mig gärna om jag har fel 🤣
Dessutom riktigt osmakligt att du hänger ut människor som ”knarkare” på din instagram när du själv både är alkoholist och tablettmissbrukare..? Du gick ju runt på sandenskolan och frågade om folk ville köpa Ritalin eller fakeleg av dig... Åh ja, inte alls märkligt att folk i Boden ser till så att deras vänner inte beblandar sig med dig du är ju dömd för att styckmördat en liten flicka. Är nog ingen som vill ha dig kvar i stan så du kan gott flytta.
kul info! Inte förvånad han e verkligen ett sluskigt creep haha.. kvinnliga intressen han har för övrigt haha
Ja men du anser ju att jag är skyldig och i så fall så kom jag juh undan med mord för att jag dömdes för Dråp.
Kom igen lite humor måste väl slapptask fjortisen ha🤣😂🤣😂
”kom undan med mord”? Dråp är också mord, inom juridiken måste det finnas ett annat ord för oplanerade mord. Du har fortfarande mördat Vatchareya. Att dräpa en människa innebär att man avsiktligt dödar en person men det ses som ett ” lindrigare” mord om t ex offret inte känt sig hotat innan.
Senast redigerad av Combival 2024-04-02 kl. 19:46.
Klart han ska ha lov att yttra sig. Tycker det är bra, då är det synligt för alla trådbesökare vad det är för person man har att göra med. Även om jag egentligen tycker att han skulle åkt på livstid istället för att vara här och fjompa sig.
Ja han borde suttit inspärrad för evigt. Hoppas han inte får ha någon kontakt med sitt nya barn! Han har dessutom roat sig med att hota folk som han anser är "TERF "
annat ord för att inte köpa hans sjuka påståendeatt han är kvinna
. Han borde helt kasst kastats in på psyket och sedan borde någon kastat bort nyckeln.
Du. MÖRDAREN, om du läser detta önskar jag dig enormt dålig karma varenda sekund av dygnet. Är OTROLIGT lycklig att du fick lida på olika anstalter under flera år, besökt av demoner på natten. Stryk fick du förhoppningsvis också!
Sängen/madrassen från lägenheten och pappans släpvagn som "renoverades" byttes golvskivan?
Kanske Kristofer kunde "jobba" ostört i släpet?
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Ja han borde suttit inspärrad för evigt. Hoppas han inte får ha någon kontakt med sitt nya barn! Han har dessutom roat sig med att hota folk som han anser är "TERF "
annat ord för att inte köpa hans sjuka påståendeatt han är kvinna
. Han borde helt kasst kastats in på psyket och sedan borde någon kastat bort nyckeln.
H: Nej, varför…om jag skulle börja göra det så skulle jag a…bli 1 arg och sen så skulle
jag…ehh…börja tänka självmordstankar och jag vill inte vara här något mer och det vill jag
inte göra eftersom att…jaa…
F: Ja, men jag menar, du måste väl än…du har väl funderat, Kristoffer? Vad hände med…
H: Nej, jag…nä, jag håller mitt…min hjärna borta därifrån. Jag vill inte fundera på hur mina
kompisar blir styckmördade. Vill du det?
F: Men är det inte svårt att alltså…
H: Ja, det är svårt och…
F: …hålla bort de här tankarna?
H: Ja, men…
F: Hur bär du dig åt?
Står det i fuppen? Var bara nyfiken lugn nu, Jag visste ej,
Om jag inte missminner mig så finns det ett avsnitt i rättegångspodden där det finns ljudinspelning från rättegången. Ett av klippen är när KJ förfrågas om varför han har smör på badkaret. Då svarar KJ att han använder smöret som glidmedel när han kör upp ölburkar i arslet. Han tillägger också på eget bevåg att han drog igång en skön hentai-film också.
Om jag inte missminner mig så finns det ett avsnitt i rättegångspodden där det finns ljudinspelning från rättegången. Ett av klippen är när KJ förfrågas om varför han har smör på badkaret. Då svarar KJ att han använder smöret som glidmedel när han kör upp ölburkar i arslet. Han tillägger också på eget bevåg att han drog igång en skön hentai-film också.