2024-03-31, 00:42
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.
Hur var det med larmsamtalet som aldrig gick fram från V.s mobil? Varför hade hon knappat in 112?

Det måste vara rätt unikt att man har en dömd dräpare som är inne i sin egen tråd och helt ogenerat hävdar sin oskuld

Jag följde detta fall noga för några år sen, poddar, såg dokumentärer, läste böcker osv. Det som lämnade stora frågetecken hos mig är hur kom kroppen från lägenheten till bilen? Hur kan hela lägenheten sakna blodspår men att det hittades i bilen? Kan det vara efter styckningen?
Det som är konstigt är väl att det är ganska snäva tidsramar för Kristoffer att frakta bort kroppen och stycka den. Samt ha tid att placera ut benen. Jag minns inte riktigt hur tidslinjen med span såg ut.

Kim Kristoffer skyller ju på den enda Målgan finns tillgänglig såklart, men förstår man inte hur otroligt långsökt det är att just han blir utsatt för en konspiration? Och vilka risker man utsätter sig för om man springer runt med blod och droppar i en bagagelucka på en bil som kan ha span på sig,. Herregud. Och att denne hemlige konspiratoriske mördare sedan ska flänga fram ett par tvättade ben i en stuga i skogen sen.
Jag är inte så säker på att mordet verkligen hände i lägenheten?
Vatcha (?, en asiatisk flicka) hade setts gå längst vägen.
En liten stund efter att hon lämnat K så tog han bilen och sen körde förbi sin lillebror hemma hos deras föräldrar.
Han kan ha följt efter henne, när han fått tillfälle slagit ner henne, tejpat för munnen och lagt henne i bagaget (blodmängden borde kunna stämma in bra på det.)
Han åkte sen till föräldrarnas hus där hans bror o brorsans kompis var, han snackade lite, gick sen ut en stund för att komma tillbaks in igen en kort stund och sen åka iväg.
Kanske Vatcha rent av fortf levde i bakluckan där och då? Kanske det var något verktyg han behövde hämta hos föräldrarna i förrådet? Han gick in och småpratade, gick sen o hämtade det han behövde för att sen gå in igen och prata lite o dra.
Sen kan han ha kört någonstans där själva mordplatsen blev (det vattenfyllda rummet i hemvärnet eller vad det hette, där 2 olika hundar markerade hårt)
Hela natten kan han ha förlustat sig på hennes kropp (mördat,styckat) för att sen komma hem och
tillfredställa sig själv i badkaret med ölflaskan och smörpaketet till minnet av nattens bravader.
I lagom tid för att ligga i badet kl 10 när boendestödaren kom.
Citera
2024-03-31, 11:14
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukloskan
HAN skulle åkt dit för mord på livstid, ja.. ett mordiskt creep som varit besatt av mord sedan högstadiet och låtsas vara trans, för att lättare komma åt tilltänkta kvinnliga offer (men framstår fortfarande som ett manligt motbjudande rovdjur

Kristoffer kommer antagligen ta till flaskan snart, och komma in i tråden och ranta om hur utsatt han är, vilket offer han är. Och hävda att han är heeelt oskyldig.
Sen kommer han promota sin podd. Han är ett narcissistiskt svin och det har inte att göra med att han är en man. För riktiga män, mördar inte oskyldiga tjejer och vi styckar inte deras kroppar heller.
Citera
2024-03-31, 11:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
En liten stund efter att hon lämnat K så tog han bilen och sen körde förbi sin lillebror hemma hos deras föräldrar.
Han kan ha följt efter henne, när han fått tillfälle slagit ner henne, tejpat för munnen och lagt henne i bagaget (blodmängden borde kunna stämma in bra på det.)
Han åkte sen till föräldrarnas hus där hans bror o brorsans kompis var, han snackade lite, gick sen ut en stund för att komma tillbaks in igen en kort stund och sen åka iväg.
Kanske Vatcha rent av fortf levde i bakluckan där och då? Kanske det var något verktyg han behövde hämta hos föräldrarna i förrådet? Han gick in och småpratade, gick sen o hämtade det han behövde för att sen gå in igen och prata lite o dra.
Sen kan han ha kört någonstans där själva mordplatsen blev (det vattenfyllda rummet i hemvärnet eller vad det hette, där 2 olika hundar markerade hårt)
Hela natten kan han ha förlustat sig på hennes kropp (mördat,styckat) för att sen komma hem och
tillfredställa sig själv i badkaret med ölflaskan och smörpaketet till minnet av nattens bravader.
Jag tror du är rätt nära sanningen.

Sängen/madrassen från lägenheten och pappans släpvagn som "renoverades" byttes golvskivan?
Kanske Kristofer kunde "jobba" ostört i släpet?
Citera
2024-03-31, 12:29
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Någon som kan reposta FUP? Tidigare länk funkar inte. Tack på förhand!
Mordet på Vatchareeya Bangsuan, fup,domar,ljudinsp.zip 427 mb
30 dagars Länk:
https://easyupload.io/knla9g
Citera
2024-03-31, 12:53
Medlem
Kukloskans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterJihadi
Kristoffer kommer antagligen ta till flaskan snart, och komma in i tråden och ranta om hur utsatt han är, vilket offer han är. Och hävda att han är heeelt oskyldig.
Sen kommer han promota sin podd. Han är ett narcissistiskt svin och det har inte att göra med att han är en man. För riktiga män, mördar inte oskyldiga tjejer och vi styckar inte deras kroppar heller.

Har aset en podd? Pinsamt
Citera
2024-03-31, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Mordet på Vatchareeya Bangsuan, fup,domar,ljudinsp.zip 427 mb
30 dagars Länk:
https://easyupload.io/knla9g
Tack så mycket!
Citera
2024-03-31, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede

Precis vad jag skrivit långt bak i denna tråd. Kristoffer plockade troligtvis upp VB när hon promenerade uppför lejonbacken. VB var i bilen då han besökte sin bror i föräldrahemmet. VB behöver inte ens då ha varit skadad utan kan ha suttit i bilen utan att någon tagit notis om detta. Det är tiden efter Kristoffer lämnade föräldrahemmet som VB blev mördad och styckad av Kristoffer.

Håller även med de som i denna tråd tycker det är högst märkligt att Kristoffer nu deltar i tråden. Fb borde kanske se över sina regler för osmakligt är det.
Citera
2024-04-01, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jozz79
Precis vad jag skrivit långt bak i denna tråd. Kristoffer plockade troligtvis upp VB när hon promenerade uppför lejonbacken. VB var i bilen då han besökte sin bror i föräldrahemmet. VB behöver inte ens då ha varit skadad utan kan ha suttit i bilen utan att någon tagit notis om detta. Det är tiden efter Kristoffer lämnade föräldrahemmet som VB blev mördad och styckad av Kristoffer.

Håller även med de som i denna tråd tycker det är högst märkligt att Kristoffer nu deltar i tråden. Fb borde kanske se över sina regler för osmakligt är det.

Inte alls osmakligt. Vederbörande har "sonat" sitt brott och ordet är fritt för alla. Osmakliga kommentarer från regnbågsmördaren, det kan jag hålla med om men det är svårt att göra något åt.
Citera
2024-04-01, 10:49
Medlem
PeterJihadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.
Inte alls osmakligt. Vederbörande har "sonat" sitt brott och ordet är fritt för alla. Osmakliga kommentarer från regnbågsmördaren, det kan jag hålla med om men det är svårt att göra något åt.

Klart han ska ha lov att yttra sig. Tycker det är bra, då är det synligt för alla trådbesökare vad det är för person man har att göra med. Även om jag egentligen tycker att han skulle åkt på livstid istället för att vara här och fjompa sig.
Senast redigerad av PeterJihadi 2024-04-01 kl. 10:51.
Citera
2024-04-02, 06:57
Medlem
Oavsett skyldig eller ej till mord så är KJ en sådan person som borde sitta inspärrad på ett mentalsjukhus. Jag glömmer aldrig första gången jag blev varse om hans existens. Satt nere i matsalen på centralskolan och så kommer en man fullt iklädd militärkläder och gasmask marscherades över fotbollsplanen in mot stan.. Lagomt stört. Har för mig att det fanns bilder på Facebook förut när han satt fullmunderad med replikor på automatvapen och campade i buskarna mitt på gågatan också haha men rätta mig gärna om jag har fel 🤣

Dessutom riktigt osmakligt att du hänger ut människor som ”knarkare” på din instagram när du själv både är alkoholist och tablettmissbrukare..? Du gick ju runt på sandenskolan och frågade om folk ville köpa Ritalin eller fakeleg av dig... Åh ja, inte alls märkligt att folk i Boden ser till så att deras vänner inte beblandar sig med dig du är ju dömd för att styckmördat en liten flicka. Är nog ingen som vill ha dig kvar i stan så du kan gott flytta.
Senast redigerad av Bodenpojke 2024-04-02 kl. 06:59.
Citera
2024-04-02, 13:12
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mariannejohansson
Ärligt talat så bör de som anser mig skyldig ta en extra titt på materialet som existerar.
Har nu gjort det och det är tydligt att du är rätt dömd.

Känner du ingen ånger alls?
Citera
2024-04-02, 17:11
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Har nu gjort det och det är tydligt att du är rätt dömd.

Känner du ingen ånger alls?

Ett "vittne" har begått mened!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in