2024-04-02, 13:10
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Du menar Kristoffer?

Fyndigt med Hamasby, verkligen....

Vad ska Nahir göra, Magashy kommer ju som en ångvält: https://x.com/dplus_sportSE/status/1774445023314034951?s=20

Surt sa räven om rönnbären

Ok, bra input!
Jag kollade på det snygga målet och filmande Hamasliraren, missade att det var på annat håll det blåstes.

Huvudkrititiken kvarstår, Hamasby har sina äckliga domarfördelar.

Och för er andra Hamasanhängare i tråden, nu kommer jag bevaka Hamasbys domarfördelar stenhårt denna säsong.
Örnkoll!!
Citera
2024-04-02, 13:11
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Ok, bra input!
Jag kollade på det snygga målet och filmande Hamasliraren missade att det var på annat håll det blåstes.

Huvudkrititiken kvarstår, Hamasby har sina äckliga domarfördelar.

Och för er andra Hamasanhängare i tråden, nu kommer jag bevaka Hamasbys domarfördelar stenhårt denna säsong.
Örnkoll!!

Du borde hålla örnkoll på dosetten så att du får i dig medicinerna ordentligt under dagen i stället.

Den tveksamhet vi fick med oss är väl den högst eventuella offside som sker från Gül till Besara i samband med 1-0.
Senast redigerad av bananjuice 2024-04-02 kl. 13:14.
Citera
2024-04-02, 13:28
Medlem
Sperssons avatar
.
Ännu en "18-åring" med höga hårfästen värvad till Allsvenskan.
Denna gång till Elfsborg.
Citera
2024-04-02, 14:07
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zorrkan
https://x.com/joachimwernerss/status/1774855364627898605?s=46&t=_3zDCcS3iSI5lWsRuz-PrQ

Bagdad-Bob här hävdar annorlunda, men han är också känd för att tycka att allt som den som råkar vara ansvarig i klubben för tillfället gör eller tycker är helt rätt precis hela tiden.

Han är ju exempelvis odelat positiv till värvningen av just Coulibaly. Säger ju allt egentligen.
Den där teorin håller typ tills man frågar sig varför det är just Coulibaly som tvingas gå av..
Citera
2024-04-02, 14:15
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Läskigaste är att han bara är 23 år ung. Inget mentalitetsmonster direkt. Om han ska peta Omar eller Taha så ska han upp x antal nivåer först. Kan vara en nyttig läxa för Berntsen. Allt som är från Norge är inte guld.
Ja, vad fan ska man säga egentligen? Han har ju varit urusel hitills iaf. och dom andra två du nämner tycker jag har vuxit för varje match. Omar hade jag inte många fagra ord att beskriva med förra säsongen, men i år har han till och med varit bra. Ayari Jr. alltid spännande, men nu känns det verkligen som han är ett hårstrå ifrån att explodera ordentligt.
Citera
2024-04-02, 18:17
Medlem
Pancevs avatar
Rydström må vara en vänstervriden ärkeåsna ibland men han är fan rolig. Axén fick ett skönt svar måste man ju säga.
Citera
2024-04-02, 18:19
Medlem
Pancevs avatar
Schullers skada lär bli långvarig o eg ett ganska stort tapp. Enda positiva är väl att just där har vi väl flest alternativ att täcka upp.
Citera
2024-04-02, 18:22
Medlem
Rasmus Schüller har opererats idag och missar hela vårsäsongen.

Hata Island!
Citera
2024-04-02, 18:35
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk

Hata Island!

Glad om det stannar vid våren. Fina Schüller, krya!
Citera
2024-04-02, 18:54
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Glad om det stannar vid våren. Fina Schüller, krya!
Fan vad tråkigt. Innan man såg reprisen trodde man det bara var en "Schuller-skada". Såg verkligen inte illa ut live. Trist som fan när duktiga spelare går skadade länge.
Citera
2024-04-02, 18:58
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleAk

Hata Island!
Hela våren är bättre än resten av karriären.
Citera
2024-04-02, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Ja, vad fan ska man säga egentligen? Han har ju varit urusel hitills iaf. och dom andra två du nämner tycker jag har vuxit för varje match. Omar hade jag inte många fagra ord att beskriva med förra säsongen, men i år har han till och med varit bra. Ayari Jr. alltid spännande, men nu känns det verkligen som han är ett hårstrå ifrån att explodera ordentligt.
Vem i aik var egentligen bra mot Västerås? Var han verkligen så markant mycket sämre än nån annan? Och vad är egentligen grejen med Ayari-bröderna? Unga visst, men jag tycker verkligen inte att någon av dem har visat upp något som gör dem till allsvenska toppspelare eller motiverar storebrorsarns övergångssumma på nästan 70 millar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in