2024-04-22, 08:15
Medlem
trazkeis avatar
Hur fan förlorar Mjällby mot Gais förresten? Kanske lät jag mig dras med lite väl mycket efter deras match mot Peking som var helt magisk.
Citera
2024-04-22, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Hur fan förlorar Mjällby mot Gais förresten? Kanske lät jag mig dras med lite väl mycket efter deras match mot Peking som var helt magisk.

För som deras kapten sa,de trodde de kunde åka möta Gais och va sköna. Det sket sig,Greta och kriga glömdes..
Citera
2024-04-22, 08:22
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Gissa vem som fick in GAIS på allsvenska tipset
Citera
2024-04-22, 09:15
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Jag vågar inte sätta emot. Om VSK inte gjort mål innan så lär de göra första mot oss, bara för att.

Sett till förutsättningarna en fullt godkänd start på säsongen ändå. Känns som att Hellberg börjar få ut det som finns i den här truppen. Men en pinne från dagens match, med tanke på hur den utvecklade sig, borde vi trots allt kunnat fått med oss. Där slarvade vi bort det.

Men det är väl också konsekvensen av att ha en så orutinerad trupp. Vi klarar inte av att stänga den här typen av matcher, trots chanserna, speciellt inte när en av de få med lite rutin (Besara) också bränner lägen han normalt gör mål på nio gånger av tio.

Nåja, upp på hästen igen mot Halmstad. Där måste vi kunna ta poäng.

Ja jag hörde till skaran som absolut inte skulle bli förvånad om vi hade haft fyra poäng efter dessa fyra omgångar så det känns rätt bra med detta även om jag såklart hellre hade sett att vi brutit förbannelsen på Hisingen (och trodde på det). Nio poäng hade varit en otroligt bra start, sex poäng får vi tyvärr ta för helt okej med tanke på motståndet.

Resterande innan uppehåll:
HBK (B)
VSK (H)
Värnamo (H)
Peking (B)
Mjällby (H)
aik (H)
Sirius (H)
lilldiffen ("B")

Det är ett jävla fint knippe matcher, man ska minnas att Adjei spelar sin potentiellt sista match för Lorient dagen innan länsderbyt också, han skulle definitivt kunna bidra de sista två (eller tre om man får drömma) matcherna.

Skulle inte bli helt förvånad om vi rakade hem nära full pott där.
Citera
2024-04-22, 09:22
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hahahaha underbart se dina tårar!
Solna fick 3p.

Djurgården fick en Cupfinal och biljett ut i Europa.

Vem vann rätt derby tycker du?
Citera
2024-04-22, 09:28
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Solna fick 3p.

Målila FK
Citera
2024-04-22, 09:32
Medlem
Kundalinis avatar
Citat:

MAIF är vidunderligt värdelösa matchen genom. Jag kan inte minnas att jag sett dom spela så här dåligt någonsin faktiskt.

GAIS är inte bra, men MAIF var klappusla. GAIFs andra mål gav man bort, och utöver det är det bolltapp förvirring och ängslighet båda halvlekar.
Citera
2024-04-22, 09:44
Medlem
mishimas avatar
Vi må ha svårt på tele2, men pressen ligger på Djurgården. Förlust och vi är helt plötsligt åtta poäng före.

Förhoppningsvis kommer vi att backa hem lite, vara lite avvaktande och låta Djurgården ta taktpinnen. Vi har dock sällan den kylan, men tror på en 5-3-2-uppställning.
Senast redigerad av mishima 2024-04-22 kl. 09:46.
Citera
2024-04-22, 09:49
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Solna fick 3p.

Förstår inte vad du svamlade om med Mona Sahlin? Vad jag vet är det Reinfeldt som leder SVFF och han håller inte på Soooolna.
Citera
2024-04-22, 09:56
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Aha! Deal

Haha WTF

Du fick en t.om ännu bättre deal än vad jag fick. Nu är förvisso båda vadslagningar <1 % att torska men din ligger ännu längre ut på svansen. Bara att lyfta på hatten, DIF vet hur man förhandlar
Citera
2024-04-22, 10:13
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Haha WTF

Du fick en t.om ännu bättre deal än vad jag fick. Nu är förvisso båda vadslagningar <1 % att torska men din ligger ännu längre ut på svansen. Bara att lyfta på hatten, DIF vet hur man förhandlar

Haha han har sagt att du och han ska slå ihop er och hitta på min och Trazkes signatur

Idag går man till jobbet och mår bra tillskillnad från efter cup matchen.
Citera
2024-04-22, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
MAIF är vidunderligt värdelösa matchen genom. Jag kan inte minnas att jag sett dom spela så här dåligt någonsin faktiskt.

GAIS är inte bra, men MAIF var klappusla. GAIFs andra mål gav man bort, och utöver det är det bolltapp förvirring och ängslighet båda halvlekar.

Man gav bort första målet också, bolltapp i den zonen är inte okej, sen gör GAIS en bra prestation för att göra 1-0, men läget uppstår efter ett bolltapp i första tredjedelen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in