2024-04-02, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Kan inte någon lägga upp filmer från lives när collie erkänner de falska vtäkts anklagelserna och det med att hon filmade barn och sålde filmen? Jag såg liven från när hon erkände det med vtäkterna så det vet jag stämmer.
Men tänkte att eftersom emma säger att hon inte hittar nått så får vi hjälpa henne. Menmen, emma kommer väl komma med någon bortförklaring för att skydda collie ändå..
Hon har fått filmen skickat till sig av flera nu. Det ska bli intressant att höra hennes bortförklaringar sen med tanke på att Zingo själv inte nekar.
2024-04-02, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetgirigast
Hon har fått filmen skickat till sig av flera nu. Det ska bli intressant att höra hennes bortförklaringar sen med tanke på att Zingo själv inte nekar.
Det går inte att lita på något Z säger. Otroligt lätt att få henne att säga vad man vill, det ser man i flera lives med henne sedan långt tillbaka. Hon är som ett barn och säger det som hon tror andra vill höra. Hon är bara en vilsen människa som vill vara med i en gemenskap.
2024-04-02, 13:45
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Collie tycker att det är historia .
Collie fattar inte varför sonen som bott sedan 6 veckors ålder har sin anknytning till familjehemmet och ser dem som sin familj och inte Collie som han bara träffat på umgänge några timmar i månaden under de nästan 4 år han varit placerad
Det ger mer sympatier att prata om vad hon känner.
MammaEmma fortsatte att pressa henne lite och frågade hur hon kunde hitta videon som folk i kommentarerna pratar om för då behöver Collie/Zingo inte dra allt igen men hon hade ingen aning sen va hon tvungen att gå för hon ska köpa påskägg till sonen samt är ledsen.
Hon hoppade direkt vidare till siblingsunited/j*ssica istället och sitter där och samlar sympatier istället.
Det orkar hon, men inte ge "älskade" MammaEmma det hon ber om.
2024-04-02, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
MammaEmma fortsatte att pressa henne lite och frågade hur hon kunde hitta videon som folk i kommentarerna pratar om för då behöver Collie/Zingo inte dra allt igen men hon hade ingen aning sen va hon tvungen att gå för hon ska köpa påskägg till sonen samt är ledsen.
Hon hoppade direkt vidare till siblingsunited/j*ssica istället och sitter där och samlar sympatier istället.
Ja , hos J*ssica var det mer sympati . J tror också att det omhändertas 36 000 barn per år och att det finns miljoner barn inom lvu
2024-04-02, 13:50
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Det går inte att lita på något Z säger. Otroligt lätt att få henne att säga vad man vill, det ser man i flera lives med henne sedan långt tillbaka. Hon är som ett barn och säger det som hon tror andra vill höra. Hon är bara en vilsen människa som vill vara med i en gemenskap.
Exakt. Hon kopierar vad andra säger och upprepar dessa meningar samt tar saker andra har varit med om och säger att hon har varit med om det. Så har det varit hela hennes tid på tiktok och hon bränner broar konstant genom att bryta förtroenden och vara elak, allt för att manipulera och vara en i gänget osv.
Ska bli intressant vem som blir första offret i LVU-gänget.
2024-04-02, 13:50
Medlem
Citat:

Vem är denna MammaEmma? Skulle vilja läsa domen.
2024-04-02, 13:51
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja , hos J*ssica var det mer sympati . J tror också att det omhändertas 36 000 barn per år och att det finns miljoner barn inom lvu
Ja det är rätt intressant med tanke på att vår befolkning inte är så stor ändå, var är dessa miljoner placerade barn?
2024-04-02, 13:54
Medlem
Citat:
Ja det är rätt intressant med tanke på att vår befolkning inte är så stor ändå, var är dessa miljoner placerade barn?
Vartannat barn är enligt den logiken omhändertaget
2024-04-02, 13:57
Medlem
J*ssicas barn omhändertogs när de var 2 resp 3 år och som det låter har hon inte haft någon kontakt med dem på 5 år , måste i hennes fall vara allvarliga problem när det inte hänt något över tid
2024-04-02, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
När l@motte skulle avsluta igår så var det nån som skrev att han inte kunde sluta mitt i och ville att han skulle fortsätta och då sa han ”nä nu ska jag gå och göra annat för nu har jag lyssnat på den här s… detta i två timmar”
Lät som han var påväg att säga ”den här skiten i två timmar” 😂😂 vet inte om det bara var jag som hörde det?
hörde..skulle titta på tv sa han
2024-04-02, 15:48
Medlem
Stjärnan juridisk jijutsi berättar nu sanning hos J*ssica , om jag inte har fel är han en gammal fd mc åkare
2024-04-02, 16:19
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetgirigast
Vem är denna MammaEmma? Skulle vilja läsa domen.
Jag vet inte så mycket utöver vad hon själv sagt, sonens pappas nya tjej har orosanmält flera gånger och att sonen hade blivit sur på sin pappa för att han hade fått presenter som han inte fick ta med sig till mamman lr nåt sånt så han slog in en kolbit och gav till pappan i present och det skulle tydligen resultera i att han omhändertogs 🤷🏻‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in