2024-04-02, 13:49
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Äntligen är du tillbaka 😁🫶

Detta upplägget kommer jag att se fram emot att läsa om! Ligger som du vet själv på EQ 600mg ew och testo c 600mg ew (avex pharma) jag är så sjukt jävla nöjd med detta upplägg.

Dessa jävla förkylningar.. vaknade själv idag med precis samma skit. Hoppas du kryar på dig fortare än kvickt!

Kör hårt 😁💥

Tack för det Winny!

Ja, jag lutar åt att köra exakt ditt upplägg. Nu blir det allt lite extra roligt! Jag kör Testo Only nu ett par veckor och även jag med Avex Pharma 300 mg/ml.

Känner du dig bättre? Jag tror jag lyckades vila bort en potentiell förkylning. Nu är jag bara lite vanligt snuvig
Citera
2024-04-02, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
Än så länge är det kvar i horisonten, men det känns som att jag närmar mig mer och mer. Men tidigast till hösten/vintern tänker jag. Är fortfarande för töntig angående det där med att hantera omgivningen.
har alltid tränat mycket, men är väl inte speciellt "stor" så folk kommer garanterat snacka när jag börjar växa fortare än vad jag gjort tidigare.. sen har jag ett yrke där det inte är så jäkla käckt att åka dit, om man nu skulle göra det.
Blir arbetsgivare meddelade om man torskar?

Tanken är att köra testo c 250 ish mg, ett stick i veckan i typ 16 veckor plus nolva efter kur. Har allt kikat på växt** också men där fanns det "för mycket" att välja på tyckte jag, så där är jag lite osäker på vilken sort/märke man skall välja. kändes smidigare och lättare på kapten**
Jag torskade för inte så länge sedan så jag kan informera dig om att din arbetsgivare kommer inte bli kontaktad. Det får polisen inte göra. Men däremot om du jobbar inom skolan så är du rökt.

Ringa dopning är inget som prioriteras direkt, iaf inte i mitt fall. Väntar fortfarande på att få ett brev ifrån polisen men icke. Och det är bara dagsböter.
Citera
2024-04-02, 14:05
Medlem
IvanDF3s avatar
SVAG SOM EN SKOLFLICKA I ÅRSKURS 2

Som rubriken ovan flaggar för: Det är så kasst att ha tappat så mycket styrka. Men, jag börjar bli rätt rutinerad och vet att den relativt snabbt kommer tillbaka. Jag kommer (försöka) vara försiktig under april månad och sakta men säkert höja vikter och antalet sets. Det sista jag vill nu är att skada mig.

Jag körde bröst. Basic i form av 16 set och låga vikter (så låga att jag fan inte tänker skriva ut dom på 25 minuter:

Pec-deck: 4 set
Snedbänk i smithen: 4 set
Maskinpress med viktmagasin: 4 set
Pec-deck: 4 set

Ett normalt Ivan-bröstpass hade sett ut så här:

Pec-deck: 4-5 set i pyramid upp till maxvikten 65 kg
Snedbänk i smithen 15-20° med brett grepp: 4 arbetsset
Flyes i Cable Crossen: 4 set
Maskinpressar med fria vikter: 4 arbetsset
Pec-deck: 4 set kring maxvikten
Snedbänk i smithen 30° med smalare grepp: 4 set
Maskinpressar med viktmagasin: 4 set
Pecdec: 65 kg x 4 x max

Prepp
Det kommer nog ta mig ca 6-8 veckorna att kunna köra pecs som vanligt. Men, men - tiden går snabbt när man har skoj. Under 8-10 veckor kör jag Testo C och EQ (även om jag just nu börjar med Testo only i form av 600 mg Avex Pharma ew). Lagom tills styrkan har kommit tillbaka växlar jag över till Testo P eller Susta, Mast P och Tren A. Så ser i alla fall planen ut just nu. Vi får se om den ändras.

Dagens lunch
Jag har precis ätit sen lunch i form av 100 gram kycklingkebab från Lidl (jag trodde det var strimlat kebabkött likt det som Willys och ICA Basic har men det här var små "bullar" - inte riktigt samma sak men helt ok) och 200 gram sötpotatis. Det blir strax en dubbel protteshake som dessert. Totalt ca 700 kcal fördelat på:

Protein: 76 gram
Kolhydrater: 49 gram
Fett: 23 gram

Det är helt enligt plan. När maten lagt sig lite ska jag hoppa in i bilen och köra till ett naturreservat och bränna av en vandringsled på 5 km.

Kör hårt nu alla monsterdiggare! // Ivan
Senast redigerad av IvanDF3 2024-04-02 kl. 14:09.
Citera
2024-04-02, 14:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Tack för det Winny!

Ja, jag lutar åt att köra exakt ditt upplägg. Nu blir det allt lite extra roligt! Jag kör Testo Only nu ett par veckor och även jag med Avex Pharma 300 mg/ml.

Känner du dig bättre? Jag tror jag lyckades vila bort en potentiell förkylning. Nu är jag bara lite vanligt snuvig

Mycket trevligt Ivan 😁

Jo men det börjar absolut kännas bättre. Har sovit typ 14h nu på ett dygn.
Inte lätt att hålla sig borta från träningen. Min fru fick ställa undan mina 20kg ketterbells som stod i vardagsrummet och bara stirrade på mig när jag låg i soffan🤣

Kör nog 1 vilodag till så febern iaf får försvinna sen kan man ju börja lyfta lite lätt
Citera
2024-04-02, 17:12
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Mycket trevligt Ivan 😁

Jo men det börjar absolut kännas bättre. Har sovit typ 14h nu på ett dygn.
Inte lätt att hålla sig borta från träningen. Min fru fick ställa undan mina 20kg ketterbells som stod i vardagsrummet och bara stirrade på mig när jag låg i soffan🤣

Kör nog 1 vilodag till så febern iaf får försvinna sen kan man ju börja lyfta lite lätt

Eller hur!

Helt rätt; vila bort skiten och krya på dig nu!
Citera
2024-04-02, 21:08
Avslutad
Citat:
Eller hur!

Helt rätt; vila bort skiten och krya på dig nu!

I will i will 🙏😁
Citera
2024-04-03, 01:48
Medlem
IvanDF3s avatar
Kvart i två mitt i natten och jag är trött men kan inte somna. Samma visa i alla år. Varje kväll, varje vecka, varje månad. Min plan var att gå upp 05.00, mixa 1 dl proteinpulver med 1 dl havregryn (och dra i mig en trippeldos koffein) och vara på gymet vid sextiden. Men även om jag skulle somna 02.00 blir det bara tre timmar. Det klokaste är att sätta alarmet på 07.00 och då kanske jag i alla fall får fyra timmars sömn. Bättre än ingenting.

Känner mig fortfarande mör i kroppen efter min skogspromenad i rejält kuperad terräng mitt i snöstormen från helvetet. Eller Sibirien eller var nu eländet kommer ifrån. Det blåste så det ylande och ven och snöflingorna svedde som små pisksnärtar i ansiktet. Överallt på marken och på alla stigar liksom på smala grusvägar låg 5-6 tung blötsnö. Det lilla snötäcket gör en sådan enorm skillnad. Det blir direkt tungt som satan att gå i rask takt. Men det var en skön känsla att ensam streta fram där i snöyran. Varför? Jo, för att ingen annan gjorde det. Jag tränar i regel på julafton. Just för att inga eller få andra gör det. Älskar den känslan.

Nu på morgonen ska jag köra rygg och biceps. Precis som gårdagens bröstpass blir det relativt få övningar, lättare belastning, färre set och högre reps än vad jag brukar köra. Allt för att inte skada mig under den här comeback-fasen efter mitt längre uppehåll.

Blir några vanliga köttövningar men jag ska också prova och se vad min ena axel liksom tennisarmbåge tycker om skivstångsrodd. Som jag förresten alltid brukade köra med EZ-stång. Med rak stång får jag som stygga brytvinklar medan EZ-rodd är betydligt snällare. Jag har för mig att jag brukade köra på runt 120-130 kg när jag sist kunde inkludera den här övning i mina ryggpass. Nu har jag legat lågt på den fronten i rätt många år men ska som sagt testa och se hur det känns.

Jag tror jag avstår kardio i morgon. Vilket irriterar mig. Men det ska blåsa 20 sekundmeter med 37 sekundmeter i byarna. Jippi. Det är underbart häärligt att bo i Sverige januari-april. April, det är väl förresten en jävligt överskattad månad? I min bok går många svenskar runt och lurar sig själva med att det skulle vara en härlig vårmånad. När det alltid, alltid kommer en snöstorm kring påsk. Oavsett när påsken infaller. En positiv sak finns det i alla fall: Det ljusnar snabbt tidigare liksom solen går ner senare.

Nej alla monsterdiggare, nu ska er april-älskande Ivan göra ett nytt försök att sova (efter att ha druckit koffeinfritt té och ätit två stekta ägg på en FinnCrisp).

Z-z-z-z-z-z // Ivan
Citera
2024-04-03, 07:39
Medlem
IvanDF3s avatar
24 SET RYGG Á 37 MINUTER

Det blev något slags uppstartspass för ryggen. Lätta vikter, relativt många reps.

Skivstångsrodd med EZ-stång: 4 set
Latsdrag med V-handtag: 4 set
Sittande rodd: 4 set
Pulldowns i maskin: 4 set
Rodd i maskin: 4 set
Latsdrag med stång: 4 set

Mitt nya gym har maskinpark från Hammer. Usel feeling. Känns som de köpt in allt från TV-shop. Tunt, rangligt och det finns en lång rad maskiner och fria vikter som jag saknar. Bänkarna är bara ställbara i ryggen. Det finns inte ens en T-bar. Funderar allvarligt - efter andra passet - att snarast byta gym. Men jag får väl ge ställen en chans till.

Utöver dagens ryggpass hade jag planerat 75 minuter tuff kardio utomhus men det finns ingen chans till det i dag. Det blåser över 20 sekundmeter, det är kallt som satan och det ligger närmare 10 cm snö ovanpå istäckta bergshällar, stigar och grusvägar. Jag ääälskar den svenska sk våren.

//Frustrerad Ivan
Citera
2024-04-03, 15:50
Medlem
Citat:
24 SET RYGG Á 37 MINUTER

Det blev något slags uppstartspass för ryggen. Lätta vikter, relativt många reps.

//Frustrerad Ivan

Imponerande tid! Klockar du hur länge du vilar mellan seten? Jag tycker inte jag lallar omkring,vilar kring minuten men jag klockar 24 set oftast exakt på timmen inkl några uppvärmningsset.

Du behöver flytta till Skåne Ivan. Här är bara nollgradigt.
Citera
2024-04-03, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aggiemeister
Än så länge är det kvar i horisonten, men det känns som att jag närmar mig mer och mer. Men tidigast till hösten/vintern tänker jag. Är fortfarande för töntig angående det där med att hantera omgivningen.
har alltid tränat mycket, men är väl inte speciellt "stor" så folk kommer garanterat snacka när jag börjar växa fortare än vad jag gjort tidigare.. sen har jag ett yrke där det inte är så jäkla käckt att åka dit, om man nu skulle göra det.
Blir arbetsgivare meddelade om man torskar?

Tanken är att köra testo c 250 ish mg, ett stick i veckan i typ 16 veckor plus nolva efter kur. Har allt kikat på växt** också men där fanns det "för mycket" att välja på tyckte jag, så där är jag lite osäker på vilken sort/märke man skall välja. kändes smidigare och lättare på kapten**

Sorry din tråd blir hi-jackan Ivan.

Jag har också världens mest okäckaste situation där jag med största sannolikhet blir av med jobbet pga "förtroendefrågan". Men nej, de informerar inte din arbetsgivare. Fick t.om veta av en ex-kollega att jag har kollegor som har ringa nark på sig som har kvar jobbet, så kan de fucka upp såpass så kan nog jag.
Jag har gjort som andra härinne; förberett omgivningen konstant med kommentarer som "allvarlig med träningen" osv. Nu går ju jag på Nebido så jag säger till alla att "sprutorna börjar verkligen göra skillnad". Jag ljuger ju inte för de vet inte vilka sprutor jag menar 😅
Och för den delen, låt dom prata. Pratar dom så är det av avundsjuka. Njut av det istället
Citera
2024-04-04, 00:00
Medlem
twinlab9999s avatar
Citat:
24 SET RYGG Á 37 MINUTER

Mitt nya gym har maskinpark från Hammer. Usel feeling. Känns som de köpt in allt från TV-shop. Tunt, rangligt och det finns en lång rad maskiner och fria vikter som jag saknar. Bänkarna är bara ställbara i ryggen. Det finns inte ens en T-bar. Funderar allvarligt - efter andra passet - att snarast byta gym. Men jag får väl ge ställen en chans till.

Utöver dagens ryggpass hade jag planerat 75 minuter tuff kardio utomhus men det finns ingen chans till det i dag. Det blåser över 20 sekundmeter, det är kallt som satan och det ligger närmare 10 cm snö ovanpå istäckta bergshällar, stigar och grusvägar. Jag ääälskar den svenska sk våren.

//Frustrerad Ivan

Kör hårt, kommer följa dig. Håller med dig om våren, jag körde mina 5 km i förrgår och i motvinden brände man mer och det blåste grena på en,,,
Citera
2024-04-05, 14:29
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trembologne
Sorry din tråd blir hi-jackan Ivan.

Jag har också världens mest okäckaste situation där jag med största sannolikhet blir av med jobbet pga "förtroendefrågan". Men nej, de informerar inte din arbetsgivare. Fick t.om veta av en ex-kollega att jag har kollegor som har ringa nark på sig som har kvar jobbet, så kan de fucka upp såpass så kan nog jag.
Jag har gjort som andra härinne; förberett omgivningen konstant med kommentarer som "allvarlig med träningen" osv. Nu går ju jag på Nebido så jag säger till alla att "sprutorna börjar verkligen göra skillnad". Jag ljuger ju inte för de vet inte vilka sprutor jag menar 😅
Och för den delen, låt dom prata. Pratar dom så är det av avundsjuka. Njut av det istället

Nejnej, trådnappa på - Det är bara kul och bra!

Det vore smidigt att få testo på recept. Bara för att kunna vifta bort det. Utan att omgivningen tror att man kommer bli en galen hulk som sliter strupen av någon som tränger sig i kassakön på ICA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in