2024-03-31, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF3
Haft ett par stökiga månader (ska skriva mer i en uppdatering under dagen) som jag inte var beredd på och ramlade tillfälligt ur mitt sköna flow. Så nu kommer jag få ligga i som satan för att hämta hem det jag tappat.
Sånt händer, har också totalt tappat mitt flow som jag hade i Augusti och framåt, pga massvis med anledningar. Snart vår, och sommar så vad passar inte bättre än att köra igång igen och visa vilka som bestämmer.
Citera
2024-03-31, 16:50
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Sånt händer, har också totalt tappat mitt flow som jag hade i Augusti och framåt, pga massvis med anledningar. Snart vår, och sommar så vad passar inte bättre än att köra igång igen och visa vilka som bestämmer.

Exakt så! Nu kööööööör vi!
Själv då, hur ser planen ut?
Citera
2024-03-31, 17:04
Medlem
Citat:
Planen ser ut så mycket som att jag är redo att köra igång igen, allt som behövs har jag för en lyckad 20v kur. Nu handlar det mest om ett bra tillfälle som matchar allt annat som sker i livet just nu, men mycket snart!

Rättsväsendet här i vårat vackra land jobbar inte fort, så jag skiter faktiskt i att vänta. Har lite tankar för
att köra igång med lite updates nu snart. Nu kör vi!
Citera
2024-03-31, 17:06
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Planen ser ut så mycket som att jag är redo att köra igång igen, allt som behövs har jag för en lyckad 20v kur.

Rättsväsendet här i vårat vackra land jobbar inte fort, så jag skiter faktiskt i att vänta. Har lite tankar för
att köra igång med lite updates nu snart. Nu kör vi!

Min vår- och sommarkur blir ungefär lika lång. Kul om vi tajmar och kör samtidigt och yes: Sätt snurr på lite updates nu! Det gör jag också.

Nu kör vi!
Citera
2024-03-31, 17:07
Medlem
IvanDF3s avatar
RESAN MOT TOPPFORM DEL 2 - THE SAGA CONTINUES

Tjenare alla monsterdiggare!

Jag fick in en massa oväntat stök i mitt liv. Sådant där skit - ett flertal bajsmackor landade i mitt ansikte samtidigt - som jag inte kunde se komma. Vilket fick mig att tappa fokus. Men jag är inte bitter över det. Ibland händer sådant här och det går inte att planera för. Även om jag delvis gjorde det när jag redan för drygt ett år sedan bestämde mig för att ge mig själv nästan 1,5 år för att toppa formen. Eftersom det alltid händer saker som man inte kan förutse. Så nu känner jag mest att jag i Del 2 får se till att optimera precis allt: Styrkepassen, kardio, kost, sömn osv.

Jag kommer börja med 600 mg Testo ew och sedan addera till 600-800 mg EQ. Under den här fasen så ska jag testa mitt gamla upplägg med lite fler kalorier och samtidigt sätta ett fokus på tuff kardio. Det blir 200 gram protein, 60-70 gram bra fett och så använder jag kolisar för att gasa/bromsa.

I mitten av juni växlar jag över till cutmix samtidigt som jag drar ned på kalorierna och försöker gasa kardion ett snäpp till. Men inget är ristat i sten så det beror lite på hur min kropp svarar.

Annandag påsk inleds med ett bröstpass samt tuff kardio. Jag kommer hoppa in i bilen och köra till en vandringsled som är mer bergbestigning än ett bekvämt och "bara skitjobbigt" terrängspår. En update kommer.

I morgon börjar jag köra hårt! // Ivan
Senast redigerad av IvanDF3 2024-03-31 kl. 17:09.
Citera
2024-03-31, 17:54
Medlem
Maxtaduss avatar
Citat:
Kuken krymper inte pga testo min vän, rena skitsnacket. Däremot blir bollarna mindre men det kommer tillbaka i de flesta fall.

okej, men kanske i genomsnitt över tid så blir den mindre eftersom ni inte kan få den hård så ofta/länge... Medianlängden på kuken över en 3 månaders period så är den mindre?
Citera
2024-04-01, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maxtadus
okej, men kanske i genomsnitt över tid så blir den mindre eftersom ni inte kan få den hård så ofta/länge... Medianlängden på kuken över en 3 månaders period så är den mindre?
Det är individuellt. Under kur står kuken som en flaggstång hela tiden. När man kliver av finns det en chans att du får problem med stånd osv, men detta gäller inte direkt en amatörtryckare skulle jag säga. Krävs en del för att få rejäla problem om man inte är cp störd
Citera
2024-04-01, 00:54
Medlem
Citat:

Citat:

Lite frågor om det är ok?

1. Hur gamla är ni ungefär? I alla fall årtionde.
2. Hur mycket lyfter ni i valbar grej? Bänk t.ex?
3. Vikt, längd, fettprocent?
Citera
2024-04-01, 08:39
Medlem
IvanDF3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SimpCuck2000
Lite frågor om det är ok?

1. Hur gamla är ni ungefär? I alla fall årtionde.
2. Hur mycket lyfter ni i valbar grej? Bänk t.ex?
3. Vikt, längd, fettprocent?

Såklart!

1. Runt 50 år
2) Jag har som regel att klara minst 4 reps för att det ska räknas som PB. Jag vet inte vad jag maxar i en repetition. Jag är stark i ett par övningar, svagare i andra. Jag skiter rätt mycket i vad jag lyfter så länge som jag successivt lyfter tyngre eller klarar fler set och reps på en viss tid utan att tumma på utförandet. I pulldowns i maskin med fria vikter har jag 4 reps på 170 kg som PB. Axelpressar i maskin 4 reps på 160 kg. Sittande militärpressar i smithen var jag senast uppe och vände på 80-90 kg. När jag var som allra starkast reppade jag på 110 kg.
3) Ca 185 cm, just nu runt 106 kg. Jag ska skala av ca 14-16 kg. Köpte en rätt vass våg som skulle mäta fettprocent, muskelmassa, vatten och benstommen men den lilla platta, svarta jäveln krånglar så jag vet inte hur jag just nu ligger till med procenten.
Citera
2024-04-01, 10:16
Medlem
IvanDF3s avatar
DEL 2 I IVAN RETURNS INLEDS MED FÖRKYLNING

I går var jag så peppad på dagens gympass och kardio. Givetvis somnar jag förkyld och med ont i halsen och vaknar med huvudvärk och att jag fryser. Tänkte att det skulle gå över efter att jag varit uppe ett tag. Men ett sånt flyt ska vi visst inte ha. Bara att inse att det blir sängläge. De gånger jag gjort missen att träna i ett sådant här har det alltid resulterat i att ett virus exploderat.

Satte hur som helst 300 mg Testo C i min ena, lilla schinka i går. Jag drar igång med testo only för att sedan sänka det en smula och addera till EQ. Tror det blir 600 mg ew. Får testa mig fram lite.

Jaja, jag hoppas att jag kan vila bort den här skiten och inom kort köra igång.

//Ivan
Citera
2024-04-01, 13:35
Medlem
Trist, Ivan. Galen respekt på dina stats. Om folk kunde inse omfattning av målmedvetenhet, timmarna, slitet och kalorierna. Du bär upp namnet Den Förskräcklige 😅. Någonsin haft problem med Lagen genom alla dessa år?
Citera
2024-04-01, 16:12
Avslutad
Citat:
DEL 2 I IVAN RETURNS INLEDS MED FÖRKYLNING

I går var jag så peppad på dagens gympass och kardio. Givetvis somnar jag förkyld och med ont i halsen och vaknar med huvudvärk och att jag fryser. Tänkte att det skulle gå över efter att jag varit uppe ett tag. Men ett sånt flyt ska vi visst inte ha. Bara att inse att det blir sängläge. De gånger jag gjort missen att träna i ett sådant här har det alltid resulterat i att ett virus exploderat.

Satte hur som helst 300 mg Testo C i min ena, lilla schinka i går. Jag drar igång med testo only för att sedan sänka det en smula och addera till EQ. Tror det blir 600 mg ew. Får testa mig fram lite.

Jaja, jag hoppas att jag kan vila bort den här skiten och inom kort köra igång.

//Ivan

Äntligen är du tillbaka 😁🫶

Detta upplägget kommer jag att se fram emot att läsa om! Ligger som du vet själv på EQ 600mg ew och testo c 600mg ew (avex pharma) jag är så sjukt jävla nöjd med detta upplägg.

Dessa jävla förkylningar.. vaknade själv idag med precis samma skit. Hoppas du kryar på dig fortare än kvickt!

Kör hårt 😁💥
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in