2024-04-01, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleLiss
Tjatsex? När nämnde han något om tjat. Du ljuger så tungan blir blå. Helt otroligt att man kan skuldbelägga barn på det sättet

De tjatade på tjejen att deras gipsade kompis också skulle få knulla. De tjatade tills han fick. Dogge berättar detta i YT-videon, ingen behöver hitta på det.

Jag har personligen inget emot Dogge. Han är förmodligen trevligare och betydligt mindre lögnaktig än majoriteten av Sveriges sk. kulturpersonligheter. Han har dock gjort sig omöjlig i barnunderhållningssammanhang just nu. Kanske kan han omvärderas om 5-10 år och bli rumsren igen.
Citera
2024-04-02, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dalavita
Kanske, men säger du samma sak om det är en 15-årig pojke och offren är 7-8 åriga tjejer?
Nej eftersom pojken till skillnad från flickan har en fysiologi som är kapabel att våldta sina offer och då är motivet uppenbart.

Men frågeställningen är absurd eftersom 7-8 åriga flickor aldrig ens hade kommit på tanken att vilja ''prova'' på sex med en äldre pojke emedan pojkar i den åldern, åtminstone i teori kan tänkas vilja jucka mot en kudde eller busa med en äldre flicka för det hör till pojkars natur att prova gränser och vara våghalsigt nyfikna.

Alla som umgåtts lite med barn vet att det alltid finns någon pojke i en grupp som tar initiativ och får andra pojkar att hitta på rackartyg, på ett sätt det feminina könet aldrig hade gjort i den åldern.
Citera
2024-04-02, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
Nej eftersom pojken till skillnad från flickan har en fysiologi som är kapabel att våldta sina offer och då är motivet uppenbart.

Men frågeställningen är absurd eftersom 7-8 åriga flickor aldrig ens hade kommit på tanken att vilja ''prova'' på sex med en äldre pojke emedan pojkar i den åldern, åtminstone i teori kan tänkas vilja jucka mot en kudde eller busa med en äldre flicka för det hör till pojkars natur att prova gränser och vara våghalsigt nyfikna.

Alla som umgåtts lite med barn vet att det alltid finns någon pojke i en grupp som tar initiativ och får andra pojkar att hitta på rackartyg, på ett sätt det feminina könet aldrig hade gjort i den åldern.

Jag är ledsen men du hittar bara på en massa ogiltiga anledningar för att inte använda likadana måttståckar till könen.

Det är ren och skär hyckleri, och du använder deras fysiologi som ursäkt till detta...

Det finns inget normalt med pedofili, varken kvinnlig eller manlig, så vi försöker inte avgöra vad som är normalt här, utan om det som hänt, som är onormalt, kan räknas som det. Och du säger att det inte kan det just för att hon den äldre flickan är 15, men att det i motsatta fall skulle räknas som det.

Det finns både kvinnliga pedofiler och äldre flickor som utnyttjar pojkar. Du behöver inte beskydda pedofiler...
Senast redigerad av dalavita 2024-04-02 kl. 09:26.
Citera
2024-04-02, 09:26
Medlem
Citat:
Jag är ledsen men du hittar bara på en massa ogiltiga anledningar för att inte använda likadana måttståckar till könen.

Det är ren och skär hyckleri, och du använder deras fysiologi som ursäkt till detta...
Vilka ogiltiga anledningar? Du inser väl att det krävs en penis eller ett extern objekt (dildo) för att våldta någon?

Har din hjärna blivit förstörd av HBTQ?
Citera
2024-04-02, 09:28
Medlem
Citat:
Vilka ogiltiga anledningar? Du inser väl att det krävs en penis eller ett extern objekt (dildo) för att våldta någon?

Har din hjärna blivit förstörd av HBTQ?

Nej, det gör faktiskt onte det. Inte enlogt gällande någon modern lagstiftning eller definition.

Det är snarare feminism som förstört sin hjärna till den nivån att kvinnor inte kan göra fel i ditt huvud.
Citera
2024-04-02, 09:34
Medlem
Citat:
Nej, det gör faktiskt onte det. Inte enlogt gällande någon modern lagstiftning eller definition.

Det är snarare feminism som förstört sin hjärna till den nivån att kvinnor inte kan göra fel i ditt huvud.
Ok, då är du hopplöst förvirrad , beklagar.

Vem har sagt att kvinnor inte kan göra fel? Men det krävs ett indoktrinerad person (du) för att inte kunna ta hänsyn till att könen, både i roll, fysisk funktion osv skiljer sig åt väsentligt. Min förklaring är logisk ifall man är kapabel till sunt förnuft.
Citera
2024-04-02, 10:06
Medlem
Citat:
Ok, då är du hopplöst förvirrad , beklagar.

Vem har sagt att kvinnor inte kan göra fel? Men det krävs ett indoktrinerad person (du) för att inte kunna ta hänsyn till att könen, både i roll, fysisk funktion osv skiljer sig åt väsentligt. Min förklaring är logisk ifall man är kapabel till sunt förnuft.

Din förklaring är snarare ormaktigt slingrande då du drar in begreppet våldtäkt för att rättfärdiga kvonnlig pedofili, när jag inte ens nämnt våldtäkt till att börja med.

Detta gör du som ett sätt att smutsa ner diskussionen för att ens kunna argumentera din position. En äldre kvinna som är pedofil kan grooma yngre pojkar till att utföra sexuella handlingar som är traumatiserande för dom. Det är ingen som nämner eller ens tänker på fysiologi här, men om vi ska gå där så kan kvinnor trots det våldta män då de kan förgripa sig på dom mot deras vilja även om de har en erektion som de inte kan kontrollera.

Jag är inte förvirrad för att ditt argument är värdelöst och rättfärdigar kvinnlig pedofili.

Jag hoppas du inte är typen som ser det som att 15-åriga pojkar som har "tur" som blir groomade av pedofila 30-åriga kvinnliga lärare i skolan också. Dessa människor har samma tankesätt som dig och det härstammar från ett perspektiv där kvinnan är ett evigt offer.

Alla dessa kullerbyttor för att rättfärdiga att en 15-årig flicka groomade och förgrep sig på barn, och ett av barnen som blivit utnyttjade talar ut om det och är lika hjärntvättad av din sorts mentalitet att han gjort det till en rolig händelse i barndomen, vilket det inte ens får vara enligt mainstream som nu lynchar honom för någon högst oklar anledning också.

Simps, simps everywhere.
Senast redigerad av dalavita 2024-04-02 kl. 10:10.
Citera
2024-04-02, 10:48
Medlem
Citat:
Din förklaring är snarare ormaktigt slingrande då du drar in begreppet våldtäkt för att rättfärdiga kvonnlig pedofili, när jag inte ens nämnt våldtäkt till att börja med.

Detta gör du som ett sätt att smutsa ner diskussionen för att ens kunna argumentera din position. En äldre kvinna som är pedofil kan grooma yngre pojkar till att utföra sexuella handlingar som är traumatiserande för dom. Det är ingen som nämner eller ens tänker på fysiologi här, men om vi ska gå där så kan kvinnor trots det våldta män då de kan förgripa sig på dom mot deras vilja även om de har en erektion som de inte kan kontrollera.

Jag är inte förvirrad för att ditt argument är värdelöst och rättfärdigar kvinnlig pedofili.

Jag hoppas du inte är typen som ser det som att 15-åriga pojkar som har "tur" som blir groomade av pedofila 30-åriga kvinnliga lärare i skolan också. Dessa människor har samma tankesätt som dig och det härstammar från ett perspektiv där kvinnan är ett evigt offer.

Alla dessa kullerbyttor för att rättfärdiga att en 15-årig flicka groomade och förgrep sig på barn, och ett av barnen som blivit utnyttjade talar ut om det och är lika hjärntvättad av din sorts mentalitet att han gjort det till en rolig händelse i barndomen, vilket det inte ens får vara enligt mainstream som nu lynchar honom för någon högst oklar anledning också.

Simps, simps everywhere.
Herregud människa skärp dig och sluta med halmdockan.

För det allra första har inte jag hävdat något om saken i fråga, bara att det skulle krävas en utredning om anekdoten / Dogge berättelsen faktiskt kunde bevisas vara sann vilken är osannolik.

Det är DU. Inte jag som påstår att pojkarna är offer i detta hypotetiska scenario och skall därför presentera dina argument för den saken, men nu tar du dessutom till oärlig retorik för att rättfärdiga ditt exempel med en ''vuxen kvinnlig pedofil som gromma'' när vi pratar om en 15-årig flicka vars pojkarna själva enligt anekdoten övertalar henne till akten, eller tycker du att en 15-årig flicka är vuxen? Dessutom är hon i kraftigt underläge trots åldersskillnad.

Det är väl om något i så fall frågan om en psykiskt sjuk tonårsflicka (diagnos skall proffs ställa, inte du) som behöver utredas och ett gäng babbe- småglin som behöver uppfostras av sina föräldrar. Men som sagt krävs det inte mycket förnuft för att inse att historien är överdriven / påhittad och där brister det tyvärr för dig, avsaknaden av förnuft.

Krävs bara lite sunt förnuft och erfarenhet med barn för att inse skillnaden i pojkars vs flickors psykologi, klarar du inte av ta hänsyn till detta framstår du enbart som en irrelevant moraltant.
Senast redigerad av Omnik 2024-04-02 kl. 10:51.
Citera
2024-04-02, 13:51
Medlem
Citat:
Herregud människa skärp dig och sluta med halmdockan.

För det allra första har inte jag hävdat något om saken i fråga, bara att det skulle krävas en utredning om anekdoten / Dogge berättelsen faktiskt kunde bevisas vara sann vilken är osannolik.

Du citerade mig när jag kommenterade en annan person, och det du specifikt vände dig mot var inte anektoden i sig, utan mitt påstående om kvinnliga pedofiler och att en 15-årig kvinna som har sex med 8-åriga pojkar inte nödvändigtvis är en pedofil. Det är därför jag frågade dig om du skulle säga samma sak om situationen var omvänd, gällande pedofilstatus. Försök inte slingra dig. Det är ingen halmdocka utan min konkreta fråga till dig, och konversationen mellan oss handlar egentligen inte om något annat än detta. Genom att ta din ståndpunkt har du omyndigförklarat kvinnor, och använt vaga begrepp som mäns psykologi och fysiologi, som att det skulle vara vedertagen kunskap som alla bör känna till, utan att förklara djupare för dina resonemang, vilket snarare är ett tecken på att du inte har koll på något om det här.

Citat:
Det är DU. Inte jag som påstår att pojkarna är offer i detta hypotetiska scenario och skall därför presentera dina argument för den saken, men nu tar du dessutom till oärlig retorik för att rättfärdiga ditt exempel med en ''vuxen kvinnlig pedofil som gromma'' när vi pratar om en 15-årig flicka vars pojkarna själva enligt anekdoten övertalar henne till akten, eller tycker du att en 15-årig flicka är vuxen? Dessutom är hon i kraftigt underläge trots åldersskillnad

För det första så är pojkarna offer i detta hypotetiska scenario, enligt lagens definition, då en byxmyndig flicka har haft sex med pojkar som vart hälften av hennes ålder, och som inte var byxmyndiga. Jag vet inte exakt vad det faller under enligt lagen, men det är någon form av sexualbrott från flickans sida. Det kanske till och med kan räknas som våldtäkt. Därefter så är hon också pedofil eller har pedofila böjelser enligt definitionen för det, då hon har sex med små barn när hon själv är i den åldern hon är, så jag vet inte vad vi ens ska argumentera för här. Båda dom här sakerna borde vara klara. Och det trots att hon blivit övertygad om det. Ironiskt nog är detta ett argument som pedofiler brukar dra om barnen de förgriper sig på, att de också var med på det eller ville. Roligt att du använder pedofilas argument för att försvara henne... Som sagt, skulle du säga något liknande om det var omvända kön?

Att ett gäng småungar övertalar en äldre flicka till något sånt låter extremt framkrystat också. Är det någon som har makten i den situationen är det den dubbelt så gamla flickan som manipulerat dom och övertygat dom (Det kallas grooming). Ska vi snacka om psykologi så är Dogges anektot och sättet att se på det med en klackspark snarare ett tecken på en traumatisk händelse som bearbetats med humor i vuxen ålder, vilket han idag får lida dubbelt för av mainstream-människor, det vill säga moraltanter, av enkla anledningen att han är en man som blivit utsatt för sexuella övergrepp, I LAGENS MENING, och inte en kvinna...

På vilket sätt är hon i underläge? Varken i mental eller fysisk mognad är hon i underläge, inte någonstans. Eller menar du att de förgrep sig på henne som grupp? Isåfall säger du att 8-åriga pojkar är förgripare för att motparten var en flicka. Kanske enligt en gynocentrisk modell efter simp-logik, men det är bara ditt resonerande där du också omyndigförklarar kvinnor. Jämförelsen med en 30-årig kvinna som groomar en 15-åring är en valid jämförelse. Den här situationen är nog värre egentligen, såvida inte den 30-åriga kvinnan har en maktposition över 15-åriga pojken som det brukar vara när sånt sker, t.ex lärarinna.

Citat:
Det är väl om något i så fall frågan om en psykiskt sjuk tonårsflicka (diagnos skall proffs ställa, inte du) som behöver utredas och ett gäng babbe- småglin som behöver uppfostras av sina föräldrar. Men som sagt krävs det inte mycket förnuft för att inse att historien är överdriven / påhittad och där brister det tyvärr för dig, avsaknaden av förnuft.

Pedofiler är också psykiskt sjuka, men vi ursäktar inte deras beteende för det. Jag är inte så intresserad av diagnosen som aldrig kommer ställas, utan händelsen som vi känner den, och enligt vad vi hört om historien, det vill säga inte resten som vi bara kan spekulera om, så har en 15-årig flicka haft sex med 8-åriga pojkar. Det behövs ingen diagnos eller utredning eller 8-åriga pojkar som behöver uppfostras för detta. Att ens säga något sånt är rent ut sagt efterblivet och visar bara på hur indoktrinerad du är då du inte skulle sagt något sånt om det här om könen var omvända.

Att hänvisa till förnuft visar bara hur bristande dina argument är. Sunt förnuft skulle vara att inte kommentera det här över huvudtaget, men då detta är ett diskussionsforum så gör vi det, och går därför efter vad vi vet om händelsen i sig, inte vad som borde vara rimligt.

Citat:
Krävs bara lite sunt förnuft och erfarenhet med barn för att inse skillnaden i pojkars vs flickors psykologi, klarar du inte av ta hänsyn till detta framstår du enbart som en irrelevant moraltant.

Dina patetiska försök till att hänvisa till sunt förnuft visar snarare bara på hur ogenomtänkta dina argument är. Du behöver simpa för kvinnor du inte känner för att hela din världsbild är baserad på att kvinnor är offer till den nivå att du tror att 8-åriga pojkar har övertag över en 15-årig flicka. Utöver det hänvisar du till psykologi och fysiologi utan att gå in i detalj på hur de skiljer sig, vilket är ännu ett tecken på ogenomtänkta resonemang. Snälla, utveckla dina resonemang, för det du säger är bullshit, och skulle vara rätt vidrigt, men du är inte ens medveten om hur vriden din mentalitet är, så jag dömer inte dig för det.

Spelar inte så stor roll för mig hur jag framstår för dig. Det var du som citerade mig, var vänlig och argumentera för dina resonemang utan att behöva vara en bitch och snacka om sunt förnuft och kalla mig en moraltant för att du är en hjärntvättad fåne.

Jag ser inte mig själv som en moraltant i den här fråga. Jag vill att människor ska vara medvetna om att det finns kvinnliga pedofiler, och också att vi ska sluta hyckla i frågan (och försöka rättfärdiga det med diffusa begrepp som psykologi och fysiologi som vi inte ens försöker definiera.)
Senast redigerad av dalavita 2024-04-02 kl. 14:06.
Citera
2024-04-02, 15:06
Medlem
swimp78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Det är fortfarande en medelåldersman som borde ha slipat på sin historia och tänkt på hur man uttrycker värderingar inför hela svenska befolkningen eftersom det är ett känsligt ämne.

Det du skrev. Känner du dig nöjd?

Dogge är inte speciellt smart, nej. Och har inte så bra koll på hur man behöver tassa på tå kring visss ämnen . barns sexualitet är ju ett känsligt ämne. Det förstår de flesta men kanske inte Dogge . Ej heller fattar han nog att pk-samtiden kodar sexuellt utlevande ung tjej som ”självskadebeteende”.

Men att vrida dogges aningslösa berättelse till att den måste handla om att pojkar gruppvåldtagit en tjej och därför cancela honom det är ju otättvist
Citera
2024-04-03, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Jag tror inte, jag vet. Det var uppenbart i allt från hur du målande beskrev den tjocka lite funktionshindrade 20åringen som ”så bra med barnen” till hur 11åriga du ordagrant minns exakt att socialtjänsten quote sa ”vi sopar det här under mattan”, och att din vän mår FRUKTANSVÄRT DÅLIGT över det här än idag :’)
Men du är bra på att skriva sagor. Du borde ägna dig åt det istället för att skriva 15000 inlägg på flashback, kanske du hade tjänat en slant? Du kan ju dra den om våldtäktsflickorna som satte upp tält i trädgården för att förgripa sig på småpojkar?
Nu är ju den här kommentaren några dagar gammal men varför skulle historien du kommenterar nödvändigtvis vara påhittad? Kåt och halvtrög kvinna som av olika skäl inte lyckas få till det med jämnåriga utnyttjar därför sin ställning till att få umgänge med smågrabbar... jag har hört liknande anekdoter. Att soc var mer vilda västern och mindre byråkrati förr i tiden är ingen hemlighet och när det gäller detaljerna så känns det mest som att du vill fixera dig vid något som lika gärna kan vara en svepande formulering.
Citera
2024-04-03, 09:48
Medlem
Aj då mår visst inte så bra du va? Kanske dags att köpa ett gymkort eller skaffa en hobby? Gör ett sista försök med dig och får därför ta mig friheten att filtrera genom wall of texten med domar som flyger hit och dit...

Citat:
Du citerade mig när jag kommenterade en annan person, och det du specifikt vände dig mot var inte anektoden i sig, utan mitt påstående om kvinnliga pedofiler och att en 15-årig kvinna som har sex med 8-åriga pojkar inte nödvändigtvis är en pedofil. Det är därför jag frågade dig om du skulle säga samma sak om situationen var omvänd, gällande pedofilstatus. Försök inte slingra dig. Det är ingen halmdocka utan min konkreta fråga till dig, och konversationen mellan oss handlar egentligen inte om något annat än detta. Genom att ta din ståndpunkt har du omyndigförklarat kvinnor, och använt vaga begrepp som mäns psykologi och fysiologi, som att det skulle vara vedertagen kunskap som alla bör känna till, utan att förklara djupare för dina resonemang, vilket snarare är ett tecken på att du inte har koll på något om det här.

För det första så är pojkarna offer i detta hypotetiska scenario, enligt lagens definition, då en byxmyndig flicka har haft sex med pojkar som vart hälften av hennes ålder, och som inte var byxmyndiga. Jag vet inte exakt vad det faller under enligt lagen, men det är någon form av sexualbrott från flickans sida. Det kanske till och med kan räknas som våldtäkt. Därefter så är hon också pedofil eller har pedofila böjelser enligt definitionen för det, då hon har sex med små barn när hon själv är i den åldern hon är, så jag vet inte vad vi ens ska argumentera för här. Båda dom här sakerna borde vara klara. Och det trots att hon blivit övertygad om det. Ironiskt nog är detta ett argument som pedofiler brukar dra om barnen de förgriper sig på, att de också var med på det eller ville. Roligt att du använder pedofilas argument för att försvara henne... Som sagt, skulle du säga något liknande om det var omvända kön?

Att ett gäng småungar övertalar en äldre flicka till något sånt låter extremt framkrystat också. Är det någon som har makten i den situationen är det den dubbelt så gamla flickan som manipulerat dom och övertygat dom (Det kallas grooming). Ska vi snacka om psykologi så är Dogges anektot och sättet att se på det med en klackspark snarare ett tecken på en traumatisk händelse som bearbetats med humor i vuxen ålder, vilket han idag får lida dubbelt för av mainstream-människor, det vill säga moraltanter, av enkla anledningen att han är en man som blivit utsatt för sexuella övergrepp, I LAGENS MENING, och inte en kvinna...

På vilket sätt är hon i underläge? Varken i mental eller fysisk mognad är hon i underläge, inte någonstans. Eller menar du att de förgrep sig på henne som grupp? Isåfall säger du att 8-åriga pojkar är förgripare för att motparten var en flicka. Kanske enligt en gynocentrisk modell efter simp-logik, men det är bara ditt resonerande där du också omyndigförklarar kvinnor. Jämförelsen med en 30-årig kvinna som groomar en 15-åring är en valid jämförelse. Den här situationen är nog värre egentligen, såvida inte den 30-åriga kvinnan har en maktposition över 15-åriga pojken som det brukar vara när sånt sker, t.ex lärarinna.

Pedofiler är också psykiskt sjuka, men vi ursäktar inte deras beteende för det. Jag är inte så intresserad av diagnosen som aldrig kommer ställas, utan händelsen som vi känner den, och enligt vad vi hört om historien, det vill säga inte resten som vi bara kan spekulera om, så har en 15-årig flicka haft sex med 8-åriga pojkar. Det behövs ingen diagnos eller utredning eller 8-åriga pojkar som behöver uppfostras för detta. Att ens säga något sånt är rent ut sagt efterblivet och visar bara på hur indoktrinerad du är då du inte skulle sagt något sånt om det här om könen var omvända.

Att hänvisa till förnuft visar bara hur bristande dina argument är. Sunt förnuft skulle vara att inte kommentera det här över huvudtaget, men då detta är ett diskussionsforum så gör vi det, och går därför efter vad vi vet om händelsen i sig, inte vad som borde vara rimligt.

Dina patetiska försök till att hänvisa till sunt förnuft visar snarare bara på hur ogenomtänkta dina argument är. Du behöver simpa för kvinnor du inte känner för att hela din världsbild är baserad på att kvinnor är offer till den nivå att du tror att 8-åriga pojkar har övertag över en 15-årig flicka. Utöver det hänvisar du till psykologi och fysiologi utan att gå in i detalj på hur de skiljer sig, vilket är ännu ett tecken på ogenomtänkta resonemang. Snälla, utveckla dina resonemang, för det du säger är bullshit, och skulle vara rätt vidrigt, men du är inte ens medveten om hur vriden din mentalitet är, så jag dömer inte dig för det.

Spelar inte så stor roll för mig hur jag framstår för dig. Det var du som citerade mig, var vänlig och argumentera för dina resonemang utan att behöva vara en bitch och snacka om sunt förnuft och kalla mig en moraltant för att du är en hjärntvättad fåne.

Jag ser inte mig själv som en moraltant i den här fråga. Jag vill att människor ska vara medvetna om att det finns kvinnliga pedofiler, och också att vi ska sluta hyckla i frågan (och försöka rättfärdiga det med diffusa begrepp som psykologi och fysiologi som vi inte ens försöker definiera.)
Det är faktiskt bara du som har förvanskat mina ord i syfte att uppfylla ditt eget förnuft- befriade resonemang.

Fast om du verkligen inte förstår den anatomiska skillnaden mellan könen eller har någon erfarenhet av barns beteenden i den ålder går det bara att beklaga, du vill predika och dra alla över samma kam utan hänsyn, jag fattar.

Hur kan du annars ens ställa en sådan fråga när det är uppenbart för alla med en logiskt fungerande hjärna att det INTE på något sätt vore samma sak om könsrollerna var omvända? Det säger tyvärr det mesta om dina åsikter.

Jag upprepar en sista gång, i det fall att denna anekdot skulle haft något med verkligheten att göra behöver en sådan flicka utredas , byxmyndig är en sak men en färdigutvecklad hjärna med en vuxens intentioner något helt annat, självklart.

En 15-åring är utvecklingsmässigt fortfarande barnslig och du vet ingenting om hennes psykologi, individuell mognadsgrad etc eller händelseutveckling runt situationen för att döma ut henne på det sättet. I den åldern är det inte ens säkert att hon är könsmogen själv och vissa 15-åriga tejer set ut att vara 10-11. Fast har hon verkligen en sexuell böjelse för småglin eller är det en trasig flicka som själv vill bli utnyttjad, apatisk etc etc, narkotika , substanser?.. listan på möjliga orsaker kan göras lång. Något för psykiatrivården / läkare att utreda med flickan närvarande.

Det handlar inte om att rättfärdiga pedofiler utan att ta hänsyn till fakta, så sluta upp med exempel med fullvuxna dömda pedofilkvinnor som ''grommar'' ensliga småbarn , det är 100% irrelevant i den här situationen liksom din tolkning.

Att du försökt få det här att vara ekvivalent med den omvända könsrollerna bevisar att du inte fattar grundläggande mänsklig psykologi eller anatomi. Du ska i så fall hålla dig långt borta från att döma människor med en sådan låg kompetensnivå, resultatet är att du bara framstår som fanatisk.

Gör ett enkelt experiment för din egen skull, kan du visualisera den här situationen som Dogge berättade det och sedan visualisera den vidriga omvända könsrollen från ditt eget exempel med en 15-åring pojke och ett gäng småflickor.

Svälj stoltheten för ett ögonblick och ta hänsyn till det jag har förklarat för dig tidigare om flickors psykologi som saknar den framåtanda motsvarande grabbar i den åldern, och därför ALDRIG någonsin skulle kunna befinna sig i sådan situation ö.v.h.t om det inte inbegriper absolut tvång och våld från tonårspojkens sida ( pojkar i den åldern gillar att busa , förolämpa , ger sig på även äldre tonårsflickor för det hör till det maskulina könets utforskande natur. )

Men fattar du fortfarande inte varför psykologer, lagen m.m, Polisen etc ja alla människor med ett fungerande förnuft helt och hållet hade hanterat detta brottmål annorlunda beroende på könsroll är det kört fört dig i verkligheten. För skillnaden är verkligen natt och dag. I tonårspojkens fall är det en solklar pedofil eller allvarligt rubbad person, i tonårsflickans fall är det en slags tragedi där samtliga involverade t.o.m kan ses som offer beroende på omständigheterna, det behöver utredas.

Dina intentioner enligt dig själv är att sanningen ska fram om pedofiler men du verkar inte alls intresserad av någon sanning, bara av att upprepa samma rabiata snack och hyperboler för att rättfärdiga din sak. Det om något är patetiskt.
Senast redigerad av Omnik 2024-04-03 kl. 10:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in