2024-04-01, 13:07
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
På tiden att lära om och ifrågasätta sina medeltida sociala övergeppsarv, för flickornas och pojkarnas skull.

Ja, just därför hade det ju varit kul om dumpen gjorde turné på dessa orter på högstadiets parkering runt 15. De gäddorna har ju så låg iq så de hade ju inte sprungit iväg utan lungt förklarat sig. Tragiskt, pinsamt och vi hade fått ett gott skratt på samma gång.
Citera
2024-04-01, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Så jävla off topic. Här diskuterar vi ju för fan gäddorna. Framförallt inte vad som händer med de som fallit offer för gäddorna.

Det är du som är off-topic. Håll dig i andra tråden om du vill diskutera gäddor.
Citera
2024-04-01, 13:13
Bannlyst
Citat:
Extremt komiskt när någon 100% stärker alla mina argument i sin replik!

Ja precis du har vart med så länge så att du har lärt dig förutse vilka svar du får haha.. Det kallas även för att springa med huvudet in i väggen
Citera
2024-04-01, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Ja, just därför hade det ju varit kul om dumpen gjorde turné på dessa orter på högstadiets parkering runt 15. De gäddorna har ju så låg iq så de hade ju inte sprungit iväg utan lungt förklarat sig. Tragiskt, pinsamt och vi hade fått ett gott skratt på samma gång.
Jag håller med, men jag är en av de som tror att Dumpen faktiskt fyller en funktion som preventiv metod, kanske särskilt då den når de här efterorterna på det sättet. Inte bara gäddor blir uppmärksammade på att deras inarbetade beteende inte längre nödvändigtvis går ostraffat, utan även barnen får tydliga signaler om att de inte behöver finna sig i saker de utsätts för på nätet.
Citera
2024-04-01, 14:06
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
I intervjun säger de att vid konfrontationen sprang han iväg och det gjorde ju inte mackan, han gick.
Att intervjun publicerades ungefär samtidigt som hans video togs bort (hur någon nu kan veta exakt när den försvann) låter inte som tillräckligt starkt tecken på att det är just mackan i intervjun.
Fast han sprang på slutet av videon.
Citera
2024-04-01, 15:08
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Okej du är ju en hycklare av rang du. Dumpen som i sig är omoraliskt ska inte ledas av omoraliska personer? Är det vad du säger? Är det inte bättre att staten sköter rättssamhället och att Sara o Patrik söker vård, kanske hos impulskollen... Har vi en deal på det?
Om du är läskunnig så säger jag precis att Dumpens verksamhet i sig är bra och borde skötas av samhället/staten. Jag säger även att Sara och Patrik är slödder med egna skeva kompasser och ska givetvis inte vara ansvariga för den här typen av verksamhet.

Hur är det hyckleri? Vi säger exakt samma sak. Läs och tänk innan du kastar dig över tangentbordet.
Citera
2024-04-01, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Det är du som är off-topic. Håll dig i andra tråden om du vill diskutera gäddor.

Ja sorry.. helt rätt. Såg fan inte att jag var inne på tråden där man spyr galla på dem som orkat ta sig ur bingen o faktiskt göra något åt att det finns en massa gubbar som vill våldta barn. Så jäkla fantastiskt att det finns så många som väljer att använda sitt empatiska kapital till att skydda pedofiler o ge sig på de som vill komma åt dem. Som dessutom själva varit utsatta. Vilket man ömmar för?... nej man sparkar o hånar dem.

Fan ömma för utsatta barn eller djur, inte gubbar som går igång på barn. Helt sjukt hur mycket energi ni orkar lägga på att hata Patrik o Sara. Finns en satans massa människor som stör mig mer. Exempelvis alla som inte gör ngt åt det som är fel i samhället men lägger ut en bild på facebook att man ska tänka på krigsoffer o ditt o datt för att själva plocka poäng.
Senast redigerad av medea1 2024-04-01 kl. 15:41.
Citera
2024-04-01, 15:39
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Jag håller med, men jag är en av de som tror att Dumpen faktiskt fyller en funktion som preventiv metod, kanske särskilt då den når de här efterorterna på det sättet. Inte bara gäddor blir uppmärksammade på att deras inarbetade beteende inte längre nödvändigtvis går ostraffat, utan även barnen får tydliga signaler om att de inte behöver finna sig i saker de utsätts för på nätet.

Det hade ju vart fint om dumpen städade upp lite bland där det inte är tabu att vuxna män (i ålder, även om de kanske inte hade räknats som det vid ett intelligenstest) har förhållanden med småflickor också. I de där orterna är det ju få som höjer på ögonbrynet åt sånna sjuka förhållanden. Även om de flesta där också är normala och håller sig till förhållanden runt sin egen ålder så finns det alltid några sånna tappade gäng där alla är typ bröder och kusiner med varandra och ingen från släkten har flyttat längre än till grannhuset på 15 generationer eller har klarat av gymnasiet och där de vuxna männen dejtar högstadietjejer och alla runt om (föräldrar, släkt, kompisar) tycker det är helt ok. Ofta ger de väl tjejerna sprit och cigg också. Är ju som dumpens onlinefiske fast live bara.
Citera
2024-04-01, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Ja sorry.. helt rätt. Såg fan inte att jag var inne på tråden där man spyr galla på dem som orkat ta sig ur bingen o faktiskt göra något åt att det finns en massa gubbar som vill våldta barn. Så jäkla fantastiskt att det finns så många som väljer att använda sitt empatiska kapital till att skydda pedofiler o ge sig på de som vill komma åt dem. Som dessutom själva varit utsatta. Vilket man ömmar för?... nej man sparkar o hånar dem.

Fan ömma för utsatta barn eller djur, inte gubbar som går igång på barn. Helt sjukt hur mycket energi ni orkar lägga på att hata Patrik o Sara. Finns en satans massa människor som stör mig mer. Exempelvis alla som inte gör ngt åt det som är fel i samhället men lägger ut en bild på facebook att man ska tänka på krigsoffer o ditt o datt för att själva plocka poäng.
Det är ju det jag gör. Alltså den uthängdes barn. Dem är det jävligt synd om.
Citera
2024-04-01, 15:53
Medlem
Citat:

Absolut. Vore fruktansvärt att ha en pappa som tänder på o vill göra illa barn. Något som vore ännu värre - en pappa som fortsätter att jaga o göra illa barn.
Citera
2024-04-01, 16:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Alltså det är ju något fel på vuxna män som vill vara med småtjejer men i många svenska byar där 20/30+ arna kör Volvo 240 anses det tydligen ok att ragga på högstadiet. Dumpen hade kammat guld bara på att åka till någon bondhåla och ställa sig utanför och vänta på att skoldagen tar slut. Hade varit kul att höra konfrontationerna med typ Danne 25 med ett kilo snus och truckerkeps på sned som hoppade av fordonsprogrammet för många år sen pga låg iq som skal förklara att han minsann är i ett seriöst förhållande med Emma 14. Han har ju faktiskt köpt billigaste ringen på Guldfynd i storstaden och de är förlovade.

Dumpen bry sig bara om fula feta skalliga ofräscha man. Även om de yngre killarna begår ett brott, så är det inte den målgruppen de riktar in sig på. Precis som du säger är det kanske mer logiskt att det är dom yngre killarna som lyckas med små tjejer. Istället hänger de ut de som aldrig skulle ha en chans.

De verkar blunda för att killar i tjugoårsåldern som ser bra ut regelbundet ligger runt med fjortisar. Det gör dom, fast det är väl ok för S&P.
Senast redigerad av Fotbollskillen92 2024-04-01 kl. 16:04.
Citera
2024-04-01, 16:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
De flesta gäddor har inga barn.
Är det ok att hänga ut gäddor som inte har barn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in