2024-04-01, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Det var i en annan tråd där vi snackade om olika åldersgränser i olika länder. Det är du som ska ta det lugnt.

Jag mår inte dåligt över att några gäddor inte får prata med minderåriga. Jag tycker dock hela dumpengrejen är löjlig.
Vilket liksom säger allt om dit perspektiv.
Citera
2024-04-01, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Så det är bara en "tillfällighet" att tänderna fixats nu och inte tidigare?
Alla med tillräcklig frisk hjärnvävnad förstår att det är pengar från dumpen (som skulke gått till att skydda barn) som sponsrat garnityret.
Aww.. så konspiratoriskt. Tanten är 50, hon har missbrukat och har adhd, vilket säkert medför medicinering med muntorrhet som följd, det är nu tänderna pajar. Det är då man får tandvårdsbidrag. Det är ni som är löjliga som tror hon skulle skriva om det om hon använt swishpengar.
Citera
2024-04-01, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kör du inte med omvänd bevisföring nu. Det måste väl bevisas att de var ute efter pengar, om någon erbjuder något för att själv slippa kan det väl inte vara utpressning. I så fall så är det utpressning det som påstås att någon avpublicerats för att denne var med på en föreläsning. Om Dumpen föreslog, ja. Om gäddan föreslog, nej. Det är vad jag tror.
Ja ETC har inte bevisat ett skit, snarare kommer de hamna ännu mer på icke-trovärdiglistan med sin falska rubriksättning.
Citera
2024-04-01, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Vilket liksom säger allt om dit perspektiv.

Jag har varit väldigt öppen med vad jag tycker om dumpen och åldersgränser. Du behöver inte leka att du vet mina sanna motiv, då jag uppet säger vad jag tycker om och om igen.
Citera
2024-04-01, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag har varit väldigt öppen med vad jag tycker om dumpen och åldersgränser. Du behöver inte leka att du vet mina sanna motiv, då jag uppet säger vad jag tycker om och om igen.
Jag talade om hur du formulerar dig, men det gick dig tydligen helt förbi, vilket inte är förvånande.
Citera
2024-04-01, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ja den har man hört förut.. I tre år.

Klart saker inte är ideala med Dumpens tillvägagångssätt, men ni förövarapolegeter här klarar inte ta in att man kan tycka Dumpens agerande visar på något viktigt och faktiskt fyller en funktion rättsväsendet inte gör och samtidigt tycka att det är problematiskt på många sätt.

Samtidigt skriker ni bakom ständigt nyreggade nick som spädgrisar i gubbkropp att ni bli anklagade för "pedofili" om man säger emot era helt förövarcentrerade argument. Det är både patetiskt och ironiskt på ett ur samhällsperspektiv sorgligt sätt.

Haha vilket jävla ordbajsande du kör med försöker du framstå som intellektuell!?

Vad du och övriga rättshaverister som står upp för dumpen tänker och tycker och rättfärdigar detta är er ensak. Det intresserar mig inte för fem öre hur mycket ni anser att de är grymma som tar lagen i egna händer. För så går det inte till i förlängningen ser du.

Men nu när ni har så mycket överskottsenergi så kan ni väl lägga den på att på att fundera på hur ni ska få ihop till Sara och Patriks framtida rättegångskostnader istället. Låter väl bra? Du kanske kan ta på dig ledarrollen där, tycker att du verkar vara rätt person för uppdraget, aktiv och med så vettiga åsikter.
Citera
2024-04-01, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Intressant sväng de här trådarna har tagit. Glorian verkar ha hamnat en aning på sned.

Det är just det som är problemet med Dumpen. Inte att företeelsen finns, för det är bra, men den ska inte ledas och drivas av slödder och patrask vars egna domar och omoraliska leverne hänger efter dem likt kedjan till en fotboja.

Okej du är ju en hycklare av rang du. Dumpen som i sig är omoraliskt ska inte ledas av omoraliska personer? Är det vad du säger? Är det inte bättre att staten sköter rättssamhället och att Sara o Patrik söker vård, kanske hos impulskollen... Har vi en deal på det?
Citera
2024-04-01, 12:27
Bannlyst
Citat:
Jag talade om hur du formulerar dig, men det gick dig tydligen helt förbi, vilket inte är förvånande.

Varför ska du behöva tala om det?
Citera
2024-04-01, 12:44
Medlem
FernandoFisrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Enligt lagens meningar är dom barn ja. Men naturen skiten i lagen. Enligt naturen så är man liggbar när man blir könsmogen, och kroppen får former därefter.

Sara sa själv i en intervju att gäddorna som vill ha 3-åringar är allvarligare än dom som kör på 14-åringar, även om det också är allvarligt enligt henne.

Alltså det är ju något fel på vuxna män som vill vara med småtjejer men i många svenska byar där 20/30+ arna kör Volvo 240 anses det tydligen ok att ragga på högstadiet. Dumpen hade kammat guld bara på att åka till någon bondhåla och ställa sig utanför och vänta på att skoldagen tar slut. Hade varit kul att höra konfrontationerna med typ Danne 25 med ett kilo snus och truckerkeps på sned som hoppade av fordonsprogrammet för många år sen pga låg iq som skal förklara att han minsann är i ett seriöst förhållande med Emma 14. Han har ju faktiskt köpt billigaste ringen på Guldfynd i storstaden och de är förlovade.
Senast redigerad av FernandoFisring 2024-04-01 kl. 12:52.
Citera
2024-04-01, 12:52
Medlem
goofers avatar
Citat:
Aww.. så konspiratoriskt. Tanten är 50, hon har missbrukat och har adhd, vilket säkert medför medicinering med muntorrhet som följd, det är nu tänderna pajar. Det är då man får tandvårdsbidrag. Det är ni som är löjliga som tror hon skulle skriva om det om hon använt swishpengar.
Tandvårdsbidrag får alla, och hennes tänder var risiga långt innan dumpen men då hade hon inga pengar då hon levde som missbrukare och kåkfarare, först nu finns pengar i Saras och Patriks liv. De har levt på botten länge men iom dumpen har de fått en fin inkomst via swish och kanske lite extra vid sidan om som Etc visade.

Är väl inget att hymla om eller hur?
Vi skulle alla gjort samma sak om vi var i deras situation och vi helt plötsligt fick pengar att använda på sig själv, det heter ju att pengarna skulle gå till att rädda barn men eftersom dumpens barn är fiktiva finns ju inga barn att rädda just där...
Citera
2024-04-01, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Haha vilket jävla ordbajsande du kör med försöker du framstå som intellektuell!?

Vad du och övriga rättshaverister som står upp för dumpen tänker och tycker och rättfärdigar detta är er ensak. Det intresserar mig inte för fem öre hur mycket ni anser att de är grymma som tar lagen i egna händer. För så går det inte till i förlängningen ser du.

Men nu när ni har så mycket överskottsenergi så kan ni väl lägga den på att på att fundera på hur ni ska få ihop till Sara och Patriks framtida rättegångskostnader istället. Låter väl bra? Du kanske kan ta på dig ledarrollen där, tycker att du verkar vara rätt person för uppdraget, aktiv och med så vettiga åsikter.
Extremt komiskt när någon 100% stärker alla mina argument i sin replik!
Citera
2024-04-01, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
Alltså det är ju något fel på vuxna män som vill vara med småtjejer men i många svenska byar där 20/30+ arna kör Volvo 240 anses det tydligen ok att ragga på högstadiet. Dumpen hade kammat guld bara på att åka till någon bondhåla och ställa sig utanför och vänta på att skoldagen tar slut. Hade varit kul att höra konfrontationerna med typ Danne 25 med ett kilo snus och truckerkeps på sned som hoppade av fordonsprogrammet för många år sen pga låg iq som skal förklara att han minsann är i ett seriöst förhållande med Emma 14. Han har ju faktiskt köpt billigaste ringen på Guldfynd i storstaden och de är förlovade.
På tiden att lära om och ifrågasätta sina medeltida sociala övergeppsarv, för flickornas och pojkarnas skull.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in