2024-04-01, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kör du inte med omvänd bevisföring nu. Det måste väl bevisas att de var ute efter pengar, om någon erbjuder något för att själv slippa kan det väl inte vara utpressning. I så fall så är det utpressning det som påstås att någon avpublicerats för att denne var med på en föreläsning. Om Dumpen föreslog, ja. Om gäddan föreslog, nej. Det är vad jag tror.
Det spelar inte någon roll vem som föreslår. Om dumpen skulle avpublicera mot betalning så är det fel från dumpens sida oavsett vem som föreslagit. Fast nu är det här bara spekulationer från våran sida, eftersom vi inte vet Om det förekommit något förslag om avpublicering.
Citera
2024-04-01, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
ALLA kan köpas till rätt pris. Och Sara och Patrick lär knappast tillhöra de mest svårmutade människorna i sverige. De skulle båda sälja sina mödrar till rätt pris. Sara sålde ju sig själv för fulamfetamin och kuk...knappast någon jag tror är omutbar. Och patrik gnällde inte över kuksugandet när han blev världsmästare i höjdhopp. Jag skulle definitivt kunna köpa båda två om de hade något att erbjuda mig.

Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Så är det. Ingen vet hur många som köpt sig fria, om det nu förekommit. Fångar de rätt gädda som kan köpa sig fri för det de vill ha kommer de göra det. Gäddan har ju fått sig en minnesbeta så No big deal. Vem som helst kan ju börja jaga gäddor och utpressa fanskapen. Bara hota med att skicka film och loggar till dumpen för publicering.

Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Intressant sväng de här trådarna har tagit. Glorian verkar ha hamnat en aning på sned.

Det är just det som är problemet med Dumpen. Inte att företeelsen finns, för det är bra, men den ska inte ledas och drivas av slödder och patrask vars egna domar och omoraliska leverne hänger efter dem likt kedjan till en fotboja.

Så jävla off topic. Här diskuterar vi ju för fan gäddorna. Framförallt inte vad som händer med de som fallit offer för gäddorna.

#402 så roligt att han fått punktering på två av sina fordon får två veckor sedan. slumpen?
Citera
2024-04-01, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonligPerson
Jaha, bara för vi inte ändrats på 200k rent fysiskt så skall det inte normaliseras med osunt beteende. Annars kan man dra allt möjligt med naturen och normalisera det inklusive mord på lägre stående (subjektivt menat) så skit i naturen, du anser det alltså ointressant att se de fälla pedofiler som dras till barn? (14 åringar)

Hur definierar du fälla?? Menar du att konfrontera och lagföra pedofiler är jag övertygad om att 99% håller med om detta.
Däremot är det många som är tveksamma till uthängningar , då priset för dessa är vida större än själva effekten . Dessutom har det uppkommit frågor kring Impulskontrollen på senare tid .Således uppstår diskussioner och även spekulationer kring diskrepansen mellan det officiella syftet och det egentliga syftet med Dumpen.
Citera
2024-04-01, 11:00
Medlem
Det är så mycket som klarnar såhär i efterhand.

I början var det många som erbjöd sig att hjälpa Sara att konfrontera gäddor, så att man skulle kunna fånga fler samt spara på hotell och bensinkostnader. Var även folk som hade hus/lägenheter där de erbjöd sovplatser och mat till S och P så att de skulle spara in lite.

Men allt detta nobbades/ignorerades av Sara.

Ibland skrev hon att man behövde ha utbildning/kompetens för att konfrontera gäddor

Menade hon att man skulle vara utbildad kuksugerska eller utbildad tjuv/pundare.

Men man fattar ju nu att de vill ge folk noll inblick i allt. Samt att allt handlar om pengar.

Kommer Dumpen ta sig igenom all skit som kommer upp nu?
Citera
2024-04-01, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomtenspung
Jag är inte här för att mena på att diverse övergrepp är ok och det är egentligen inte det vi pratar om här. Jag är här för att det dumpen gör och tillåts göra är så jävla snett så att det saknar motstycke. Det måste få ett stopp. Men efter vad som framkommer här det senaste är jag ganska förvissad om att det här är löst inom en inte allt för avlägsen framtid. Under tiden ska vi fortsätta och prata vitt och brett om Sara och Patrik och deras förståndshandikappade bebis dumpen.
Ja den har man hört förut.. I tre år.

Klart saker inte är ideala med Dumpens tillvägagångssätt, men ni förövarapolegeter här klarar inte ta in att man kan tycka Dumpens agerande visar på något viktigt och faktiskt fyller en funktion rättsväsendet inte gör och samtidigt tycka att det är problematiskt på många sätt.

Samtidigt skriker ni bakom ständigt nyreggade nick som spädgrisar i gubbkropp att ni bli anklagade för "pedofili" om man säger emot era helt förövarcentrerade argument. Det är både patetiskt och ironiskt på ett ur samhällsperspektiv sorgligt sätt.
Citera
2024-04-01, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Det var i en annan tråd där vi snackade om olika åldersgränser i olika länder. Det är du som ska ta det lugnt.

Jag mår inte dåligt över att några gäddor inte får prata med minderåriga. Jag tycker dock hela dumpengrejen är löjlig.
Vilket liksom säger allt om dit perspektiv.
Citera
2024-04-01, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Så det är bara en "tillfällighet" att tänderna fixats nu och inte tidigare?
Alla med tillräcklig frisk hjärnvävnad förstår att det är pengar från dumpen (som skulke gått till att skydda barn) som sponsrat garnityret.
Aww.. så konspiratoriskt. Tanten är 50, hon har missbrukat och har adhd, vilket säkert medför medicinering med muntorrhet som följd, det är nu tänderna pajar. Det är då man får tandvårdsbidrag. Det är ni som är löjliga som tror hon skulle skriva om det om hon använt swishpengar.
Citera
2024-04-01, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kör du inte med omvänd bevisföring nu. Det måste väl bevisas att de var ute efter pengar, om någon erbjuder något för att själv slippa kan det väl inte vara utpressning. I så fall så är det utpressning det som påstås att någon avpublicerats för att denne var med på en föreläsning. Om Dumpen föreslog, ja. Om gäddan föreslog, nej. Det är vad jag tror.
Ja ETC har inte bevisat ett skit, snarare kommer de hamna ännu mer på icke-trovärdiglistan med sin falska rubriksättning.
Citera
2024-04-01, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Vilket liksom säger allt om dit perspektiv.

Jag har varit väldigt öppen med vad jag tycker om dumpen och åldersgränser. Du behöver inte leka att du vet mina sanna motiv, då jag uppet säger vad jag tycker om och om igen.
Citera
2024-04-01, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotbollskillen92
Jag har varit väldigt öppen med vad jag tycker om dumpen och åldersgränser. Du behöver inte leka att du vet mina sanna motiv, då jag uppet säger vad jag tycker om och om igen.
Jag talade om hur du formulerar dig, men det gick dig tydligen helt förbi, vilket inte är förvånande.
Citera
2024-04-01, 11:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Ja den har man hört förut.. I tre år.

Klart saker inte är ideala med Dumpens tillvägagångssätt, men ni förövarapolegeter här klarar inte ta in att man kan tycka Dumpens agerande visar på något viktigt och faktiskt fyller en funktion rättsväsendet inte gör och samtidigt tycka att det är problematiskt på många sätt.

Samtidigt skriker ni bakom ständigt nyreggade nick som spädgrisar i gubbkropp att ni bli anklagade för "pedofili" om man säger emot era helt förövarcentrerade argument. Det är både patetiskt och ironiskt på ett ur samhällsperspektiv sorgligt sätt.

Haha vilket jävla ordbajsande du kör med försöker du framstå som intellektuell!?

Vad du och övriga rättshaverister som står upp för dumpen tänker och tycker och rättfärdigar detta är er ensak. Det intresserar mig inte för fem öre hur mycket ni anser att de är grymma som tar lagen i egna händer. För så går det inte till i förlängningen ser du.

Men nu när ni har så mycket överskottsenergi så kan ni väl lägga den på att på att fundera på hur ni ska få ihop till Sara och Patriks framtida rättegångskostnader istället. Låter väl bra? Du kanske kan ta på dig ledarrollen där, tycker att du verkar vara rätt person för uppdraget, aktiv och med så vettiga åsikter.
Citera
2024-04-01, 12:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Intressant sväng de här trådarna har tagit. Glorian verkar ha hamnat en aning på sned.

Det är just det som är problemet med Dumpen. Inte att företeelsen finns, för det är bra, men den ska inte ledas och drivas av slödder och patrask vars egna domar och omoraliska leverne hänger efter dem likt kedjan till en fotboja.

Okej du är ju en hycklare av rang du. Dumpen som i sig är omoraliskt ska inte ledas av omoraliska personer? Är det vad du säger? Är det inte bättre att staten sköter rättssamhället och att Sara o Patrik söker vård, kanske hos impulskollen... Har vi en deal på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in