2024-03-31, 01:36
Medlem
NobleCrusaders avatar
Trots att mänskliga instinkter gör sig påminda redan hos barn så tror jag nu att vi måste minnas fäderna med sin katolska tro och att vår historia är viktig att värna om. Kaoset med alla möjliga religioner och nationer som är körda som i en mixer plus politiken för det fria sexet är något nytt som också kan leda till negativa konsekvenser. Därför manar jag till svensk katolsk patriotism då detta kaos är överallt nästan och Internet är en stor bov i dramat.
Citera
2024-03-31, 03:09
Avstängd
Blandadajentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NobleCrusader
Trots att mänskliga instinkter gör sig påminda redan hos barn så tror jag nu att vi måste minnas fäderna med sin katolska tro och att vår historia är viktig att värna om. Kaoset med alla möjliga religioner och nationer som är körda som i en mixer plus politiken för det fria sexet är något nytt som också kan leda till negativa konsekvenser. Därför manar jag till svensk katolsk patriotism då detta kaos är överallt nästan och Internet är en stor bov i dramat.

Ja, katolska präster är ju bra på att fostra unga gossar
Citera
2024-03-31, 03:38
Medlem
knark-kungens avatar
Detta återhämtar han sig aldrig ifrån, det här är värre än när Will Smith slogs på Oscarsgalan.
Citera
2024-03-31, 03:50
Medlem
CookieClickers avatar
Jag förstår inte hur man kan vara så dum i huvudet att man berättar den här historian öppet. Dogge är knappast Guds bästa barn men herregud.
Citera
2024-03-31, 03:58
Medlem
canterburys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Han var väl i samma ålder som tjejen, säger väl att han var 7 år för att inte göra bort sig men det är ju ingen som tror på att han var 7 bara.

Nä ingen tror. Svårt med fakta dock säger han ":När Aftonbladet når Dogge Doggelito säger han:

– Jag var ung. Jag vet inte om jag var sju, åtta år. Hon var typ femton.."

Men de behöver ju inte va sant
Citera
2024-03-31, 05:39
Medlem
c.divers avatar
Obehagligt att en kvinna gruppvåldtagit så många barn! Påminner mig om Zeback som körde nåt liknande i Vägträffen i Norrköping på 60-talet. Fast då var det en man som var förövare.
Lite försent kanske för att kåtisen skulle få nått straff, men finns det nån som har namnet vore det kul!
Citera
2024-03-31, 06:48
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Så då har med andra ord dom blivit lite cancelade också, så de som gnäller med sina jämförelser har fel? Gott.
Vilka jämförelser?
Citera
2024-03-31, 06:56
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggdansaren
Ändå lite förvånad att han inte gått ut o pudlat för att rädda någon ev karriär framåt?
Det enda som skulle kunna förbättra hans läge är om några kändiskvinnor kommer ut och berättar om att de också "lekte doktor" och gjorde saker som inte är kosher i nymoralismens högborg Sverige.

Gärna någon kvinnlig psykolog som doktorerar i barns sexuella utveckling som kan förklara för de svagsinta att det inte alltid är något fint när människor börjar upptäcka sin sexualitet och att leva ut den med andra. Då kanske han i alla fall inte skulle vara ensam i skamkällaren även om kvinnor kommer undan med att berätta historier som dessa, män gör det inte - även om det var en äldre flicka som höll på med riktigt små killar. Det tyckte jag var creepy.

Sedan var Dogge rätt blåst som drog denna, mer eller mindre kryddade, historia om "tjejen i skogen" offentligt. Men han är inte ensam om att ha inlett sitt sexliv med liknande grejer.

Fick killarna cykel på köpet mot att tjejen fick hålla på med dem?
Citera
2024-03-31, 08:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Strode
Har Dogge åkt fast för sexköp nu också eller varför tar du upp det? Har du svårt att hålla dig till ämnet?

Det är du som har svårt att hålla dig till ämnet, så fort du får ett argument ställer du en ny fråga istället.

P3 är som sagt skattefinansierat och statens egen radio, de anställda där som bestämmer vilka de vill prisa är att jämföra med myndighetspersonal i statens tjänst. De har prisat en våldtäktsman, torterare, kidnappare, misshandlare, mördare som stoltserar och marknadsför detta våld i sina texter och använder musiken till att influera barn vilja göra samma sak och rekryteras till hans gäng. Poängen är att vi inte sett kvinnor översvämma kommentarsfälten då om att Yasin borde ha kancellerats, speciellt inte kvinnor och män från Stockholms kulturelit (de har hela tiden försvarat honom och att han blir prisad av staten för sina vidriga texter) men det gör vi nu när Dogge kommer ut som offer för pedofili och våldtäkt mot barn.
Antar att du nu ställer en ny fråga istället då du aldrig har nåt vettigt att komma med då man svarar på dina frågor.
Citera
2024-03-31, 08:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Ett typiskt fall där PK-etablissemanget får PK-fnatt och syntax error över "något känsligt". Kan det inte arrangeras något extra insatt debatt-program där Dogge får sitta å ensam försvara sej mot hela jävla kavalleriet inkl Padde å sara från dumpen mfl (jag väntar fortfarande på att SVT ska släppa det där avsnittet av "på spåret" med vår kära rektor Hamid). btw. Kan inte dumpen leta upp den där bruden å vifta med kameran i nyllet å skrika "HUR TÄNKTE DU NÄR DU VÅLDTOG ETT BARN!???"... men sen får dom ju oxå konfrontera dogge med något så det blir rättvist s a s men framförallt så alla PK-medvetna blir nöjda!

Fy fan för att leva i den pseudo-verklighet som media och PK-etablissemang dagligen svävar i.

Tycker det är absurt hur folk för det första inte tycker att den äldre tjejen var en förövare, vilket hon var, men också att man antar att en ”tjej” inte har någon sexualitet och inte kan vilja ha sex med många killar och kan ta initiativ till det själv. Det som är sjukt är att hon gjorde det med små barn när hon själv var 15.
Citera
2024-03-31, 09:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Fan vad jag blev besviken på Dogge, på hans kommentarer och på det sätt han garvade åt hela historien. Jag vill inte tro att han har så dåligt omdöme men nu när jag insett vilken skit han är mår jag nästan illa.

Skulle han tycka att det var lika roligt om flickan var hans egen dotter?

Nu är han slut, redan avbokad av vissa uppdragsgivare och bortgjord precis som det franska äcklet ”Obelix”, Gérard Depardieu, som glatt och utan att skämmas berättade om gangbang han hade medverkat i som yngre.

Ridå, Dogge!

Ridå över dig, är du helt sjuk i huvudet? Han var ett barn på 7-8 år som blev våldtagen av en 15-årig tjej. Det är våldtäkt mot barn när en 15-åring ”har sex” med 7-8åringar. Han förstår inte ens själv att han var ett offer, stackars honom, jag är seriös. Och vad fan menar du med att gangbang är äckligt?! What? Vuxna får väl göra vad de vill så länge det sker i samtycke, här var det tjejen själv som tog initiativet ju. Hur kan du jämföra ett litet barn som inte kommit i puberteten med Depardieu-gubben?!
Du snackar om döttrar, har du inga söner?!
Hur hade du reagerat om en 15-årig tjej ”haft sex” med din 7-8åriga son och hans kompisar?! Du hade inte blivit rasande på henne och polisanmält henne utan du hade skrikit på ditt lilla barn att han var som det franska äcklet som ”deltagit i gang Bang”? För övrigt räknar inte jag det som gang Bang när hon hade satt upp ett tält och hade ”sex” med vart och ett av de små barnen (!!) (FY FAN!) i avskildhet.
Citera
2024-03-31, 10:05
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Det är du som har svårt att hålla dig till ämnet, så fort du får ett argument ställer du en ny fråga istället.

P3 är som sagt skattefinansierat och statens egen radio, de anställda där som bestämmer vilka de vill prisa är att jämföra med myndighetspersonal i statens tjänst. De har prisat en våldtäktsman, torterare, kidnappare, misshandlare, mördare som stoltserar och marknadsför detta våld i sina texter och använder musiken till att influera barn vilja göra samma sak och rekryteras till hans gäng. Poängen är att vi inte sett kvinnor översvämma kommentarsfälten då om att Yasin borde ha kancellerats, speciellt inte kvinnor och män från Stockholms kulturelit (de har hela tiden försvarat honom och att han blir prisad av staten för sina vidriga texter) men det gör vi nu när Dogge kommer ut som offer för pedofili och våldtäkt mot barn.
Antar att du nu ställer en ny fråga istället då du aldrig har nåt vettigt att komma med då man svarar på dina frågor.

Oj, vad känslostyrd du är.
Dogge har mig veterligen blivit av med Diggiloo och beskedet lämnades av Lasse Holm. Jag vet inte varför du då börjar svamla om kvinnor i Stockholms kulturelit som ett hysteriskt fruntimmer. Du ska nog som sagt försöka skilja på P3 och Diggiloo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in