Citat:
Ursprungligen postat av
Svidmyra
Fan vad jag blev besviken på Dogge, på hans kommentarer och på det sätt han garvade åt hela historien. Jag vill inte tro att han har så dåligt omdöme men nu när jag insett vilken skit han är mår jag nästan illa.
Skulle han tycka att det var lika roligt om flickan var hans egen dotter?
Nu är han slut, redan avbokad av vissa uppdragsgivare och bortgjord precis som det franska äcklet ”Obelix”, Gérard Depardieu, som glatt och utan att skämmas berättade om gangbang han hade medverkat i som yngre.
Ridå, Dogge!
Ridå över dig, är du helt sjuk i huvudet? Han var ett barn på 7-8 år som blev våldtagen av en 15-årig tjej. Det är våldtäkt mot barn när en 15-åring ”har sex” med 7-8åringar. Han förstår inte ens själv att han var ett offer,
stackars honom, jag är seriös. Och vad fan menar du med att gangbang är äckligt?! What?
Vuxna får väl göra vad de vill så länge det sker i samtycke, här var det tjejen själv som tog initiativet ju. Hur kan du jämföra ett litet barn som inte kommit i puberteten med Depardieu-gubben?!
Du snackar om döttrar, har du inga söner?!
Hur hade du reagerat om en 15-årig tjej ”haft sex” med din 7-8åriga son och hans kompisar?! Du hade inte blivit rasande på
henne och polisanmält
henne utan du hade skrikit på ditt lilla barn att han var som det franska äcklet som ”deltagit i gang Bang”? För övrigt räknar inte jag det som gang Bang när hon hade satt upp ett tält och hade ”sex” med vart och ett av de små barnen (!!) (FY FAN!) i avskildhet.