Citat:
Ursprungligen postat av
HemmaslagenWasabi
Fast..
Är den det? Eller är det bara "
vad du tror"?
Verkligen. Gillar hur du tänker. Vad ska vi göra då? PM:a om det här skulle känns för infekterat eller så för att vara öppet
HAHA, "förlåt att jag skrattar", men slutklämmen är så jävla onpoint.. Jag skrattar åt det absurda i det hela.. Som du säger; "tid finns alltid till familjen Wahlgren".. Sjukt!!

Hahah nejdå, kul att du också ser det absurda i det x) för det är fan stört, det går från, 'misär', 'misär', 'den ekonomiska kollapsen', 'krig' - 'Bianca har insett vad som gör henne lycklig'... hahah, VAD BRA att hon har gjort det.. inte alls ett sjukt upplägg 😵💫