2024-03-29, 06:53
  #961
Medlem
Dendrites avatar
Fan vad det hatas på Dogge i tråden. Han är två sekunder från att spela på SD-fest i Sölvesborg. Antivaxxare, tjock, anti-PK, och intervju med Runar, att han säger sig vara vänster är nu enbart bara av principskäl. Visst är han inte den vassaste kniven i lådan, och kanske inte hjälten althögern vill ha, men hjälten althögern behöver. Tycker nästa steg för Dogge är som sveriges kulturminister. Kan vänstern Alice Bah, då kan högern Dogge.
Citera
2024-03-29, 07:12
  #962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Intressant att käringarna tycker att det hemska är att de som små barn gick med på att ha sex med henne och tycker att han borde ha ångest över det, inte att de tycker att det hemska är att hon som byxmyndig hade sex med små barn.

Ärligt talat blir jag inte det minsta upprörd.
Om din dotter hade haft gangbang med ett gäng tjatiga pojkar då hade du sagt så länge hon vill det?
Citera
2024-03-29, 07:13
  #963
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dendrite
Fan vad det hatas på Dogge i tråden. Han är två sekunder från att spela på SD-fest i Sölvesborg. Antivaxxare, tjock, anti-PK, och intervju med Runar, att han säger sig vara vänster är nu enbart bara av principskäl. Visst är han inte den vassaste kniven i lådan, och kanske inte hjälten althögern vill ha, men hjälten althögern behöver. Tycker nästa steg för Dogge är som sveriges kulturminister. Kan vänstern Alice Bah, då kan högern Dogge.
Han kommer garanterat rappa på Sölvesborgsfestivalen tillsammans med Runar och Paolo. De kan sjunga alla vi som har blivit svärjisar.
Citera
2024-03-29, 07:15
  #964
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.

Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag vet inte om det räknas som gruppvåldtäkt om en 15-åring har sex med många barn vid samma tidpunkt. Snarare då serie- eller massbarnvåldtäkt.
De tjatade ju om en kompis som hade gips på benet att han också skulle få göra det eller har du inte sett intervjun din tönt?
Citera
2024-03-29, 07:21
  #965
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klosseklump
Föga förvånande att Douglas León (”Dogge Doggelito”) är en våldtäktsman.
Hur kan man vara våldtäksman när man inte ens har fått fjun på kuken?
Citera
2024-03-29, 07:24
  #966
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masterpuff
Han kommer garanterat rappa på Sölvesborgsfestivalen tillsammans med Runar och Paolo. De kan sjunga alla vi som har blivit svärjisar.


Du verkar lite besatt av SD , ännu ett anställt sossetroll?
Citera
2024-03-29, 07:37
  #967
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dendrite
Fan vad det hatas på Dogge i tråden. Han är två sekunder från att spela på SD-fest i Sölvesborg. Antivaxxare, tjock, anti-PK, och intervju med Runar, att han säger sig vara vänster är nu enbart bara av principskäl. Visst är han inte den vassaste kniven i lådan, och kanske inte hjälten althögern vill ha, men hjälten althögern behöver. Tycker nästa steg för Dogge är som sveriges kulturminister. Kan vänstern Alice Bah, då kan högern Dogge.

Vad fan har SD med saken att göra? Dogge är sosse. Detta med han diggar barnsex gör nog mer att han får bli centerpartist. Där kommer han hitta många fränder.
Citera
2024-03-29, 07:38
  #968
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttadsthlmare
Problemet är väl inte de som skedde då, utan hur han pratar om det nu. Bagatellisera det när han pratar. Det är där han gör bort sig. Visar på skeva värderingar. Eller?

Det som skedde då är väl egentligen snarare det mest problematiska. Dysfunktionellt beteende minst sagt. Att han sedan är så ointelligent att han går ut och gör en rolig anekdot av det långt senare skadar väl mest honom själv.
Citera
2024-03-29, 07:41
  #969
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Fast.. Är den det? Eller är det bara "vad du tror"?



Verkligen. Gillar hur du tänker. Vad ska vi göra då? PM:a om det här skulle känns för infekterat eller så för att vara öppet

HAHA, "förlåt att jag skrattar", men slutklämmen är så jävla onpoint.. Jag skrattar åt det absurda i det hela.. Som du säger; "tid finns alltid till familjen Wahlgren".. Sjukt!!

Hahah nejdå, kul att du också ser det absurda i det x) för det är fan stört, det går från, 'misär', 'misär', 'den ekonomiska kollapsen', 'krig' - 'Bianca har insett vad som gör henne lycklig'... hahah, VAD BRA att hon har gjort det.. inte alls ett sjukt upplägg 😵‍💫
Citera
2024-03-29, 08:22
  #970
Medlem
Fan vilket jävla feminist land Sverige har blivit och det märks ju ännu tydligare här i tråden. Men är väl inte konstigt när kvinnor får för mycket makt i samhället. Dom är alltid offer!!!
Herregud det fanns mängder av tjejer i fjortis åldern som var hur lössläppta som helst, men nu är han en våldtäktsman som drar en gammal rolig historia? Hahaha! Vad fan har hänt med detta landet de senaste 20 åren? Är det alla dessa ''Influensers'' som har hjärntvättat er?
Citera
2024-03-29, 08:32
  #971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurrekosmos
Fan vilket jävla feminist land Sverige har blivit och det märks ju ännu tydligare här i tråden. Men är väl inte konstigt när kvinnor får för mycket makt i samhället. Dom är alltid offer!!!
Herregud det fanns mängder av tjejer i fjortis åldern som var hur lössläppta som helst, men nu är han en våldtäktsman som drar en gammal rolig historia? Hahaha! Vad fan har hänt med detta landet de senaste 20 åren? Är det alla dessa ''Influensers'' som har hjärntvättat er?

Ja, Dogge hade en stökig barndom på 80 talet. Och nu skrattar han åt ett gammalt minne från den tiden. Som säkert "bättrats på" med tiden och blivit en ren skröna.

Och för det skall han bojkottas och straffas ekonomiskt? För att feministiska inkvisitorer kräver att allt som offentliga personer säger skall vara tillrättalagt enligt deras mallar. Det är en tråkig utveckling.
Citera
2024-03-29, 08:35
  #972
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dendrite
Fan vad det hatas på Dogge i tråden. Han är två sekunder från att spela på SD-fest i Sölvesborg. Antivaxxare, tjock, anti-PK, och intervju med Runar, att han säger sig vara vänster är nu enbart bara av principskäl. Visst är han inte den vassaste kniven i lådan, och kanske inte hjälten althögern vill ha, men hjälten althögern behöver. Tycker nästa steg för Dogge är som sveriges kulturminister. Kan vänstern Alice Bah, då kan högern Dogge.

Röstar inte Dogge på FI?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in