2024-03-28, 23:55
Avslutad
Vore intressant att veta vad Dogge tycker nu efter allt detta.

Han har inte uttalat sig på flera dagar. Måste ju snurra rejält.
Citera
2024-03-29, 00:02
Avslutad
Det han säger är helt harmlöst och jo han nämner visst att dom var små och på 80-talet i ursprungsklippet. Vad sjukt löjligt med ett sånt drev för ingenting. Är ju mest ett skämt han drar.

https://rumble.com/v4l861x-march-24-2024.html

Om man vill söka någon så nämner han ju något namn på den gipsade, Giorgios eller något, svårt att höra.
Citera
2024-03-29, 00:02
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Angående att du inte kallat allt för efterhandskontruktioner

Utvalda citat av dig i denna tråd. Du är fan korkad på riktigt och jag har tappat intresset.

Nej jag sväljer inte hans berättelse med hull och hår bara för att jag ifrågasätter din bullshit.
Okej, vilka delar av hans historia tror du inte på?
Citera
2024-03-29, 00:12
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Idag är medvetenheten högre hos både myndigheter och människor.
Då var den noll. Idag mer. Men det sker såklart idag med. Men tror faktiskt det är mycket mindre även om det känns mer för så mycket avslöjas.

Fast.. Är den det? Eller är det bara "vad du tror"?

Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Ja, jag håller verkligen med dig. Det händer så sjukt mycket tragiskt samtidigt, överallt, att människor vet inte ens vart dom ska börja; samtidigt som alla drunknar i egna problem 😵‍💫 Media har inte ens plats att rapportera allt, knappt en procent känns det som. Men, dom har iaf plats för Wahlgren familjen då och då.... host...

Verkligen. Gillar hur du tänker. Vad ska vi göra då? PM:a om det här skulle känns för infekterat eller så för att vara öppet

HAHA, "förlåt att jag skrattar", men slutklämmen är så jävla onpoint.. Jag skrattar åt det absurda i det hela.. Som du säger; "tid finns alltid till familjen Wahlgren".. Sjukt!!
Citera
2024-03-29, 00:15
Medlem
Hur jävla pantade är folk som på allvar tror att Dogge var 7-8 år när han gangbangade tjejen? Finns det någon anledning att tro någonting annat än att det är en efterhandskonstruktion? Seriöst, hur jävla lättlurade är ni mongon
Citera
2024-03-29, 00:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus
Hur jävla pantade är folk som på allvar tror att Dogge var 7-8 år när han gangbangade tjejen? Finns det någon anledning att tro någonting annat än att det är en efterhandskonstruktion? Seriöst, hur jävla lättlurade är folk

Han säger ju från början att han var liten och att det var på 80-talet. Har du sett klippet? Är du döv?

Han är född 1975. 89 var han 14. 85 var han 10.
Citera
2024-03-29, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Han säger ju från början att han var liten och att det var på 80-talet. Har du sett klippet? Är du döv?

Liten kan ju vara allt från 7 till 15. Vart går gränsen när man slutar vara "liten"? Förklara gärna hur det motbevisar hans påståenden
Citera
2024-03-29, 00:19
Avslutad
Citat:
Liten kan ju vara allt från 7 till 15. Eller finns det någon gräns när man slutar vara "liten"? Förklara gärna hur det motbevisar hans påståenden

Vad gör det för skillnad om hans historia stämmer i övrigt om han var 7, 10 eller 12?
Citera
2024-03-29, 00:23
Medlem
Citat:
Vad gör det för skillnad om han historia stämmer i övrigt om han var 7, 10 eller 12?

eller 15? Om de är jämnåriga är det sexuellt utnyttjande, om han är yngre så målas istället han upp som offret. Frågor på det?
Citera
2024-03-29, 00:27
Avslutad
Citat:
eller 15? Om de är jämnåriga är det sexuellt utnyttjande, om han är yngre så målas istället han upp som offret. Frågor på det?

14 kan han vara max på 80-talet. Frågor på det? Hur är matten?

Vi vet inget om detaljerna. Inte du heller. Kommer aldrig få veta heller. Den löjliga historien säger ingenting. Om det är frivilligt finns inget utnyttjande. Om hon var 15 och dom klart yngre är det hon som begår brottet om hon inte blivit våldtagen av klungan 7-åriga pojkar.
Citera
2024-03-29, 00:30
Medlem
Citat:
14 kan han vara max på 80-talet. Frågor på det? Hur är matten?

Vi vet inget om detaljerna. Inte du heller. Den löjliga historien säger ingenting. Om det är frivilligt finns inget utnyttjande. Om hon var 15 och dom klart yngre är det hon som begår brottet om hon inte blivit våldtagen klungan 7-åriga pojkar.

Är man normalt funtad så utgår man ju knappast på att hans efterhandskonstruktion stämmer. Han gjorde vad egentligen alla killar skulle göra i samma situation som hade varit mongo nog att prata om en sådan grej offentligt
Citera
2024-03-29, 00:31
Medlem
swimmingpools avatar
Fan vad förbannad jag blir på PK-maffian! En kille får sparken från massa jobb trots att han inte gjort nåt. Idioti på hög nivå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in