2024-03-29, 08:54
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masterpuff
Om din dotter hade haft gangbang med ett gäng tjatiga pojkar då hade du sagt så länge hon vill det?

Vadå ”sagt så länge hon vill”? Båda var barn och du har inte en jävla aning om vad dina barn gör i hemlighet. Detta är liksom ingenting som är konstigt, barn utforskar varandra sexuellt.

Så ja, personen har rätt. Det är så jävla tramsigt att hör er försöka moralisera något som skett mellan barn. Skärp er för helvete.
Citera
2024-03-29, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ja, Dogge hade en stökig barndom på 80 talet. Och nu skrattar han åt ett gammalt minne från den tiden. Som säkert "bättrats på" med tiden och blivit en ren skröna.

Och för det skall han bojkottas och straffas ekonomiskt? För att feministiska inkvisitorer kräver att allt som offentliga personer säger skall vara tillrättalagt enligt deras mallar. Det är en tråkig utveckling.
Ja det är helt sinnessjukt vad som har hänt med detta landet. Feminism rakt igenom, överallt! Hon är offer, hon är offer! Våldtäktsman! blablabla.
Men på tal om stökig barndom så kan jag också säga att jag hade det på sent 90tal o början på 00talet. Det blev att man ofta hängde med dom coola kidsen och tjejerna i dessa umgängeskretsarna knullade runt med allt och alla. Gruppsex var inte ovanligt för dessa så att säga. Tjejer som var under 15 år och hade mycket äldre killar osv.
Så det som Dogge berättat behöver inte alls vara någon lögn. Men klart har man kanske växt upp i finare kvarter och blivit hjärntvättad av feminism så tror man något annat.
Citera
2024-03-29, 08:59
Medlem
Såg den där intervjun och det var ju fasiken vad massa konstigheter rätt igenom hela intervjun. Han ska nog bara hålla sig till musiken och inte ge några intervjuer mer. Tala är silver, tiga är guld!
Citera
2024-03-29, 09:03
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Såg den där intervjun och det var ju fasiken vad massa konstigheter rätt igenom hela intervjun. Han ska nog bara hålla sig till musiken och inte ge några intervjuer mer. Tala är silver, tiga är guld!

Hade jag varit Dogge så hade jag åkt till Australiens mittpunkt och grävt ner mig där tills folk glömt av mig.
Citera
2024-03-29, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gothenburger
Hade jag varit Dogge så hade jag åkt till Australiens mittpunkt och grävt ner mig där tills folk glömt av mig.

Just det jaaa, du verkar vara en smart jävel..
Citera
2024-03-29, 10:43
Bannlyst
Hur stor var Dogge egentligen under sin peak? Pratar vi Petter-nivå?

Lyckades han någonsin få uppmärksamhet för sin musik utomlands?
Citera
2024-03-29, 10:43
Medlem
george-nadas avatar
Jaha, så Dogge är en våldtäktsman, vilken skräll.
Citera
2024-03-29, 11:10
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Vadå ”sagt så länge hon vill”? Båda var barn och du har inte en jävla aning om vad dina barn gör i hemlighet. Detta är liksom ingenting som är konstigt, barn utforskar varandra sexuellt.

Så ja, personen har rätt. Det är så jävla tramsigt att hör er försöka moralisera något som skett mellan barn. Skärp er för helvete.

Är du störd eller? Det är fan inte alls normalt med barn (barn) som utforskar varandra sexuellt. Vad är det för sjuk värld du lever i?
Citera
2024-03-29, 11:15
Medlem
Geomeisters avatar
Har sett hela klippet han medverkade i.

Om de inte klippt bort något så har man extremt lite detaljer samt ingen förklaring till vad som hände och varför. Vad menar han? Hade han sex som 7-8-åring? Hur har man det? Även om 15 år inte är last gammalt har jag svårt att se någon tjej jag någonsin träffat få för sig att göra något sånt med ett gäng 7-8-åringar på det sättet.

Klippet i övrigt är mest som att tre bekanta sitter i en källare och låtit kamera rulla. En sitter med en kudde, det är inte mycket till frågor och de äter lite godis.

Jag skulle säga att 85 % av det Dogge säger är positivt. Höj dig själv, sluta med droger, gå mot det positiva, rapen räddade honom, han visar respekt till bortgångna, ger inspiration att han som är uppväxt med existensminimum kan få det bättre.

Det lilla han säger om 15-åringen och allt är väldigt konstigt, men jag tror få som sett klippet ens skulle noterat det om det inte vore med i Aftonbladet...

Var det en dum sak att göra och av någon anledning säga 40 år senare ja. Förtjänar han eventuellt att karriären är över? För något diffust som hände för 40 år sedan? Det tycker jag inte. Jag tror många människor har gjort något väldigt diffust som de kanske förträngt eller helst vill glömma.
Citera
2024-03-29, 11:18
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geomeister
Har sett hela klippet han medverkade i.

Om de inte klippt bort något så har man extremt lite detaljer samt ingen förklaring till vad som hände och varför. Vad menar han? Hade han sex som 7-8-åring? Hur har man det? Även om 15 år inte är last gammalt har jag svårt att se någon tjej jag någonsin träffat få för sig att göra något sånt med ett gäng 7-8-åringar på det sättet.

Klippet i övrigt är mest som att tre bekanta sitter i en källare och låtit kamera rulla. En sitter med en kudde, det är inte mycket till frågor och de äter lite godis.

Jag skulle säga att 85 % av det Dogge säger är positivt. Höj dig själv, sluta med droger, gå mot det positiva, rapen räddade honom, han visar respekt till bortgångna, ger inspiration att han som är uppväxt med existensminimum kan få det bättre.

Det lilla han säger om 15-åringen och allt är väldigt konstigt, men jag tror få som sett klippet ens skulle noterat det om det inte vore med i Aftonbladet...

Var det en dum sak att göra och av någon anledning säga 40 år senare ja. Förtjänar han eventuellt att karriären är över? För något diffust som hände för 40 år sedan? Det tycker jag inte. Jag tror många människor har gjort något väldigt diffust som de kanske förträngt eller helst vill glömma.

När såg du videon? Dom har klippt bort delen där han ger detaljer om saken.
Citera
2024-03-29, 11:44
Medlem
53....so whats avatar
Oj, prydsamma svensken i farten.

Skulle tro att samma fenomen förekommit/er i alla ungdomsgäng mer eller mindre.
Men det är väl moralkärringarna som inte fick vara med som gnäller.
Citera
2024-03-29, 11:51
Medlem
R5As avatar
Den tjejen borde väl komma ut snart? Tror inte på storyn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in