2024-03-28, 16:31
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Septemberflicka
Du var nog inte den ende som tänkte att hon skulle hålla tyst direkt hon utlovades mötet men tvångsmässigt satte hon igång med den inövade repertoaren, som att hon inte förstått att personen i andra änden gick med på hennes krav.

Socialsekreterarna håller fast vid att Palm ställer samma frågor när hon kontaktar dem och att Palm fått svar flera gånger om, det är bara det att Palm inte accepterar svaren. Palm menar att hon inte alls fått svar.
Ja det känns ju rätt hopplöst detta men det var isf en stor tabbe att säga att hon ska få mötet och sen ta tillbaka det, om det nu är så. Enda kommentarerna om det jag sett sen dess är att hon säger att hon inte hört ett ljud och att ingen svarar när hon ringer, som vanligt.
Det jag hört av andra samtal hon spelat upp så säger de inte direkt varför det är som det är och det finns liksom ingen chans att hon ska fatta på egen hand 🤷🏻‍♀️ jag förstår att de i början vill att man ska visa att man förstår vad man gjort fel men det är fan helt onödigt här för det är ju kört så säg då istället så får hon svart på vitt, men då kommer väl pratet om att det är lögner osv. 😔
2024-03-28, 16:34
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Jag håller på att läsa den nu.
I fup brukar det inte stå om personens häsoproblem om de inte någon utredare frågar personen specifint om det. Det brukar vara frivården som gör en personutredning där de frågar om bakgrund och nuvarande hälsa osv.

Om jag hörde rätt så sa lejon i liven för en stund sen att hon är oskyldig men om hon hade vetat att hon skulle dömmas så hade hon veeeerkligen gjort allt det hon stod åtalad för. Så ingen ånger alls hos henne. Detta kommer bara gå i cirklar tills hon blir ännu mer galen och gör nått dumt mot sig själv eller annan eller någon som tex malin övertalar henne att göra nått galet och åker dit ordentligt.
Exakt, de har bara gjort henne ännu argare och vill ha hämnd, sen eldar det ju upp resten av folket hon umågs med så ja Malin tex, hon kan ju komma med drastiska förslag tex som låter lysande i LMs öron 😬
Den där patetiska snubben Vargen allt vad han kallar sig har jag inte hört ett ljud från efter detta, han erbjöd ju sig tom att åka till MC-klubben i Uppsala och vara den vita riddaren för LM.
2024-03-28, 18:02
Medlem
Haha ja jag trodde att han skulle bli ett återkommande inslag i hennes lives då han var väldigt engagerad 😅 Eller så var det bara uppmärksamhet han var ute efter med sitt gästspelande

Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Exakt, de har bara gjort henne ännu argare och vill ha hämnd, sen eldar det ju upp resten av folket hon umågs med så ja Malin tex, hon kan ju komma med drastiska förslag tex som låter lysande i LMs öron 😬
Den där patetiska snubben Vargen allt vad han kallar sig har jag inte hört ett ljud från efter detta, han erbjöd ju sig tom att åka till MC-klubben i Uppsala och vara den vita riddaren för LM.
2024-03-29, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Jo tack, jag har lusläst domen men den är så fruktansvärt jobbig att läsa, så undrade om någon visste rakt av vad åklagaren yrkade på.

Kan du inte lägga upp domen här, säkert fler som vill läsa
2024-03-29, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb

Kan du inte lägga upp domen här, säkert fler som vill läsa

Den finns under beskrivningen på Youtubeklippet med rättegången.
2024-03-29, 20:53
Medlem
Jag har inte sett Marlene live på väldigt länge, är det jag som missat eller har hon varit offline?
2024-03-29, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Jag har inte sett Marlene live på väldigt länge, är det jag som missat eller har hon varit offline?
Väldigt länge är att ta i, hon hade live en stund i onsdags. Men jämför man med tidigare så har hon taggat ner rejält. Jag tycker det blev en stor skillnad när hon började med lugnande, oklart om det är därför eller om hon bara är för trött/deppig för att fortsätta hetsa på samma nivå. Hon har hållit på i över 1år. Möjligt att domen påverkade henne också, men det verkar onekligen inte så på sättet hon pratar om det.
2024-03-30, 09:37
Medlem
I dag var TokFia ordentligt på G att spy galla åt soc när hon cycklade till affären, fick skavsår i öronen.
Missar man tid till tandläkaren tar soc barnen o den vanliga ramsan.
Nån påhejare sa att soc tar miljiner barn varje år och fick förstås medhåll från Palm.

Märks att ÅEV är stängt i helgen
Senast redigerad av rickebus 2024-03-30 kl. 09:57.
2024-03-30, 11:39
Medlem
Nu snillen i Nulls live..om man nu kan kalla Malin för snille
2024-03-30, 11:39
Medlem
Verkar som om många är på offensiv och trappat upp sin desinformation bland annat SA är i nästan alla lives och pratar
2024-03-30, 12:26
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
Nu snillen i Nulls live..om man nu kan kalla Malin för snille
Och nu har Collie/Zingo nästlats sig in i den gruppen också, hon är visserligen i gott sällskap.
Hon var tvungen att fly från sin rullstolsbundne man som knappt kan röra sig pga han misshandlat henne. Tog ut skilsmässa, lurade och snackade skit om ett stort gäng på tiktok tills det utmynnade i en 7 timmar lång liveinspelning där hon fick står till svars för allt hon gjort och sagt samt själv ringde polisen för att anmäla sig själv för att hon sålt bilder på barn.
Efter att två killar hon åkt till i samband med att hon "flydde" äktenskapet blev anklagade för våldtäkt hamnade hon till sist med Sam och de bodde med varandra i över två veckor.
Han blev varnad och det va kaos med blockningar och hat till följd.
Hon kallade honom pappa, snackade om att han är den enda som bryr sig och hon är så bekväm med honom.

Han intervjuade henne om allt hemskt hon varit med om, satt och pratade om de andra två killarna som våldtagit henne och att hon ska anmäla dem osv.
Nu är han anklagad också och tydligen polisanmäld för det.
Karma säger jag.

Så nu har hon alltså flyttat tillbaka till sin man då, eller om han flyttat in till hennes nya lägenhet inte vet jag men nu är det så synd om dem för att deras barn blev taget av soc när han var en månad gammal eller nåt och alla tycker att hon är så fantastisk och hon lovebombar dem.

Folk varnade Null och bad henne läsa på om collie_harmony för Null säger ju att hon är noga med vilka hon släpper in.
De vad henne även passa på att läsa om vad vidret Sam har gjort och hon verkade väldigt tagen av all information.
Men det spelade tydligen ingen roll.
Samma visa som när de talade om för henne vad Finniq håller på med och hon sa att hon ska inte umgås med honom. Dagen efter gjorde hon det.

Undra vad LM, Malin, Null mfl tycker om att Collie sålt bilder på barn till peddosar 🤔
2024-03-30, 12:29
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Haha ja jag trodde att han skulle bli ett återkommande inslag i hennes lives då han var väldigt engagerad 😅 Eller så var det bara uppmärksamhet han var ute efter med sitt gästspelande
Ja jag med. Han åkte på semester rätt tidigt efter så sen glömde han väl att han skulle vara riddare 🤷🏻‍♀️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in