2024-03-29, 01:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Så om du ser en 15-årig flicka ta emot killar för sex i ett tält så överger du henne bara?

Oavsett hur hon har sex får hon ju ha sex. Så länge hon vill det. Det finns inget förbud mig veterligen för hur 15-åringar får ha sex. Men du vill säkert införa det, för det känns ju hemskt om en tjej gillar gruppsex eller Bdsm exempelvis. Bara för att du tycker så. Du har ingen rätt i Sverige att hindra det för att du har en snedvriden syn på kvinnor som offer utan egen vilja eller möjlighet att bestämma över vad dom vill göra.
Senast redigerad av Krimkoll 2024-03-29 kl. 01:09.
Citera
2024-03-29, 01:06
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ja det här är faktiskt riktigt sjukt, sett till konsekvenserna. Jag fick på riktigt lust att spy när P1 kultur återger det här som att Doge utnyttjat "en flicka" och att hans turne därför ställs in. Inte ett ljud om att hon påstås ha varit äldre. När man hörde den där smörjan gick tankarna direkt till att Dogge var typ 17 och "flickan" sju.
"Hans turne"
Är det Diggilo som du ombenänmer som "hans"?
Citera
2024-03-29, 01:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Menar du att man ska tvinga en kvinna att inte ha sex? Låter som en lagtext 😴
Så nu är det ”en kvinna”? Trams.
Citera
2024-03-29, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Nej, jag Går inte på hans ord.
Oavsett vad du anför som "stackars dogges" sanning.

Din könsdrift när du började i första klass kanske var så horribel så du hamnade i obs klass
Dogge lägger fram en historia där småbarn blir våldtagen av en kvinna, då hittar du på en egen historia? Då hans historia inte visar rätt politiska budskap?
Citera
2024-03-29, 01:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Oavsett hur hon har sex får hon ju ha sex. Så länge hon vill det. Det finns inget förbud mig veterligen för hur 15-årimgar får ha sex. Men du vill säkert införa det, för det känns ju hemskt om en tjej gillar gruppsex eller Bdsm exempelvis. Bara för att du tycker så. Du har ingen rätt i Sverige att hindra det.
Du behöver inte försvara att du skulle överge ett barn/ungdom i en utsatt position, utan att veta hur hon mådde. Du är ju sån, äg det bara.
Citera
2024-03-29, 01:09
Medlem
Citat:
Jag frågade inte efter det, utan jag frågade vad du hade gjort om du vetat om vad de gjorde. Frågan är likadan som om jag hade frågat vad du hade gjort om du visste att din granne misshandlade sitt barn. Anmäler du eller tittar du åt ett annat håll? Du behöver inte tjata 15 gånger om att du inte vet. Du försöker ducka men saken är den att du överger en ung tjej som tar emot kollar för sex i ett tält. Det är sån du är. Äg det.
Japp, en kvinna som villigt har sex med småpojkar är offret. Gubbar som råkar knulla småflickor är väl offer de med?
Citera
2024-03-29, 01:11
Avslutad
Citat:
Så nu är det ”en kvinna”? Trams.

Hon är byxmyndig. Om du hindrar henne, förbjuder henne eller agerar mot den som har sex med henne, med hennes vilja, så är det sannolikt du som begår en rad brott.
Citera
2024-03-29, 01:13
Avslutad
Citat:
Du behöver inte försvara att du skulle överge ett barn/ungdom i en utsatt position, utan att veta hur hon mådde. Du är ju sån, äg det bara.

Du har ingen rätt att hindra din 15-åriga dotter från att ha sex. Om hon går vidare med det så är det du som begått brottet, inte hon eller killen. Du har en snedvriden syn på tjejer som offer utan egen vilja eller möjlighet att välja, som du måste bestämma över och ta hand om då dom tar fel beslut enligt dig. För att "det känns hemskt". Det kommer kännas hemskt för dig som pappa med den synen om hon har sex överhuvudtaget oavsett hur och med vem.
Senast redigerad av Krimkoll 2024-03-29 kl. 01:16.
Citera
2024-03-29, 01:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Hon är byxmyndig. Om du hindrar henne, förbjuder henne eller agerar mot den som har sex med henne, med hennes vilja, så är det sannolikt du som begår en rad brott.
Om vi nu accepterar Dogges uppgifter om 7-åriga killar och en 15-årig tjej - vilket jag inte köper för en sekund eftersom det är nåt han la till i efterhand - så är det fortfarande en situation som en vuxen inte vänder ryggen till. Man ingriper, man tar reda på vad som pågår, man agerar.

Om det bara skulle hänga på byxmyndigåldern då hade det ju inte varit nåt fel om det stått ett gäng karlar i 50-årsåldern utanför tältet. ”Hon är ju byxmyndig, bara att gå därifrån”.

Det är situationen i sig som är sjuk och som man som vuxen avbryter och reder upp. Att du och Dogge inte fattar det är bara att beklaga.
Citera
2024-03-29, 01:20
Avslutad
Citat:
Om vi nu accepterar Dogges uppgifter om 7-åriga killar och en 15-årig tjej - vilket jag inte köper för en sekund eftersom det är nåt han la till i efterhand - så är det fortfarande en situation som en vuxen inte vänder ryggen till. Man ingriper, man tar reda på vad som pågår, man agerar.

Om det bara skulle hänga på byxmyndigåldern då hade det ju inte varit nåt fel om det stått ett gäng karlar i 50-årsåldern utanför tältet. ”Hon är ju byxmyndig, bara att gå därifrån”. Det är situationen i sig som är sjuk och som man som vuxen avbryter och reder upp. Att du och Dogge inte fattar det är bara att beklaga.

Ja, hon får ju inte våldta barn. Det ska polisanmälas om hon frivilligt och med uppsåt våldtar pojkarna.

Han la inte alls till det i efterhand, han säger det i ursprungsklippet att han var liten och att det var 80-talet. Det är du som ljuger och hittar på. Titta på klippet igen.

https://rumble.com/v4l861x-march-24-2024.html
Senast redigerad av Krimkoll 2024-03-29 kl. 01:25.
Citera
2024-03-29, 01:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineSobotka
Men känns det som att Dogge är att lita på när det kommer till "hon va typ 15", vi va typ 7." inte en jävla chans.
Vad är du för jävla pervers pedofil?? är du en sån som säger att 98% av alla kvinnor drömmer om att bli våldtagna?

Vi har ingen annan historia än hans?

Var glad att du sitter på flashback, annars hade du dömts för vad du skriver och inte kan stå för i domstol
Citera
2024-03-29, 01:21
Medlem
Bli cancellad för att man lekte i skogen som barn. Är det någon som har tänkt på, att anledningen till att Dogge berättar den här historien helt öppet och med glädje, kanske är för att inget dåligt faktiskt hände, ingen kom till skada, att de bara var små barn som lekte konstiga lekar i skogen? Jag hoppas Dogge står på sig och vågar äga sin historia från barndomen, utan skam och skuld. Jag kommer ihåg från den åldern att jag och en tjej också lekte hemma hos henne och jag fick för mig att jag hade "knullat nu", bara av att ha typ haft det mysigt i sängen och jag legat över henne och låtsasjuckat. Har alla glömt hur det var i den åldern när man precis började utforska sin sexualitet eller? Tyvärr tror jag Dogge angett fel åldrar i sin berättelse, för sånt här brukar hända runt 11-12 års åldern och inte 7-8, men det är ju en rolig historia han försöker förmedla och inte ett förhör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in