2024-03-29, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Intressant att käringarna tycker att det hemska är att de som små barn gick med på att ha sex med henne och tycker att han borde ha ångest över det, inte att de tycker att det hemska är att hon som byxmyndig hade sex med små barn.

Ärligt talat blir jag inte det minsta upprörd.
Nåja, de vet att Dogge och resten hade tveksamt förflutet, gener och sånt, klart de blir upprörda! Ja, om de inte gillar svartingar.
Citera
2024-03-29, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valet20222
Samtidigt är det så jävla fullt att etablissemanget nu sparkar han från allt utan att ge han möjlighet att förklara sig.

Ja det här är faktiskt riktigt sjukt, sett till konsekvenserna. Jag fick på riktigt lust att spy när P1 kultur återger det här som att Doge utnyttjat "en flicka" och att hans turne därför ställs in. Inte ett ljud om att hon påstås ha varit äldre. När man hörde den där smörjan gick tankarna direkt till att Dogge var typ 17 och "flickan" sju.
Citera
2024-03-29, 00:56
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babylea
Varför denna häxjakt ?
De är ju Dogge om någon som blivit sexuellt utnyttjad om inte blivit våldtagen.

Skulle de vara en tjej som sade samma sak, eller om dogge "grät" om händelse, hade han fått så jävla mycket medialt support.

Nu bryr han sig inte om de, speciellt som kille kan jag tänka mig var de värsta drömmen, istället blir han uthängd på alla jävla sätt.
Sjukt
Givetvis, en Getto med större fullståndare än kompisar från förr. Full fräs som sju åttaåring...

"Uthängd "?
Har du missat vad han sa i intervjun?
Citera
2024-03-29, 00:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det ska inte ha gått till så, så det är spekulativt. Om jag sett 3-4 7-åringar i skogen med ett barntält hade jag inte krävt att få veta vad dom gör eller hur det ser ut där inne, nej.

Hade jag eller andra fått kännedom om en gruppvåmdtäkt hade vi ringt polisen eller uppmuntrat den drabbade att polisanmäla. Det är inte relevant i den här historien dock.
Det är exakt så det har gått till enligt Dogge. Killarna väntade utanför tältet på sin tur och gick in en och en för att ha sex med tjejen. Nu frågade jag vad du hade gjort ifall du hade haft kännedom om vad de gjorde. Kan du svara på det?
Citera
2024-03-29, 00:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kan du svara på frågan - om du blir medveten om att barn/ungdomar i form av en rad killar står i kö för att ha sex med en tjej i ett tält, skulle du som vuxen kliva in i situationen och avbryta ja eller nej?

Om en 15-årig tjej vill ha sex har jag ingen automatisk rätt att "avbryta det" för att jag har en snedvriden syn på flickor som hjälplösa och viljelösa som inte kan vilja ha sex och ta sina egna beslut. Hon är byxmyndig och ansvarig för sina egna sexuella beslut. Vad du än tycker om dessa. Du kan tycka vad du vill om din dotter gillar BDSM, du kan inte hindra henne om du inte har en stenålderssyn på saken om hennes rätt, möjlighet eller vilja att bestämma själv.
Senast redigerad av Krimkoll 2024-03-29 kl. 01:03.
Citera
2024-03-29, 00:58
Medlem
Citat:
Det ska inte ha gått till så, så det är spekulativt. Om jag sett 3-4 7-åringar i skogen med ett barntält hade jag inte krävt att få veta vad dom gör eller hur det ser ut där inne, nej.

Hade jag eller andra fått kännedom om en gruppvåmdtäkt hade vi ringt polisen eller uppmuntrat den drabbade att polisanmäla. Det är inte relevant i den här historien dock.

Det är väl uppenbart Dogge och killarna som blivit våldtagen? Småbarn som har sex med en byxmyndig?
Citera
2024-03-29, 00:59
Avslutad
Citat:
Om en 15-årig tjej vill ha sex har jag ingen automatisk rätt att "avbryta det" för att jag har en snedvriden syn på flickor som hjälplösa och viljelösa som inte kan vilja ha sex och ta sina egna beslut. Hon är byxmyndig och ansvarig för sinaxegnaxsexuella beslut. Vad du än tycker om dessa. Du kan tycka vad du vill om dim dotter gillar BDSM, du kan inte hindra henne om du inte har en stenålderssyn på saken om hennes rätt, möjlighet eller vilja att bestämma själv.
Så om du ser en 15-årig flicka ta emot killar för sex i ett tält så överger du henne bara?
Citera
2024-03-29, 01:00
Medlem
Jag undrar om det är Lasse Holm som fattade det slutgiltiga beslutet? Han är ju en pigg spelevink men han är ändå snart 80 och har kanske inte järnkoll utan litar på vad yngre förmågor kommer dragandes med för idéer.

Skulle vara roligt att veta hur det här gick till.
Citera
2024-03-29, 01:01
Avslutad
Citat:
Det är exakt så det har gått till enligt Dogge. Killarna väntade utanför tältet på sin tur och gick in en och en för att ha sex med tjejen. Nu frågade jag vad du hade gjort ifall du hade haft kännedom om vad de gjorde. Kan du svara på det?

Jag hade inte undersökt vad 3-4 7-åringar gör i sitt tält i skogen. Har aldrig intresserat mig att kräva att få vet vad andras barn gör när dom leker i tält eller hur det ser ut därinne.
Citera
2024-03-29, 01:02
Medlem
Citat:

Det låter som att kvinnan våldtagit pojkarna, hur man kommer fram till något annat?
Citera
2024-03-29, 01:05
Medlem
Citat:
Så om du ser en 15-årig flicka ta emot killar för sex i ett tält så överger du henne bara?

Menar du att man ska tvinga en kvinna att inte ha sex? Låter som en lagtext 😴
Citera
2024-03-29, 01:05
Avslutad
Citat:
Jag hade inte undersökt vad 3-4 7-åringar gör i sitt tält i skogen. Har aldrig intresserat mig att kräva att få vet vad andras barn gör när dom leker i tält eller hur det ser ut därinne.
Jag frågade inte efter det, utan jag frågade vad du hade gjort om du vetat om vad de gjorde. Frågan är likadan som om jag hade frågat vad du hade gjort om du visste att din granne misshandlade sitt barn. Anmäler du eller tittar du åt ett annat håll? Du behöver inte tjata 15 gånger om att du inte vet. Du försöker ducka men saken är den att du överger en ung tjej som tar emot kollar för sex i ett tält. Det är sån du är. Äg det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in