2024-03-29, 00:31
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Det han säger är helt harmlöst och jo han nämner visst att dom var små och på 80-talet i ursprungsklippet. Vad sjukt löjligt med ett sånt drev för ingenting. Är ju mest ett skämt han drar.

https://rumble.com/v4l861x-march-24-
2024.html

Om man vill söka någon så nämner han ju något namn på den gipsade, Giorgios eller något, svårt att höra.
Skämt han drar?

Söka gipsade...
Sju eller åtta bast, så fulla med Testoseron vid den åldern, runkade förmodligen 24/7 till Okejs Samantha Fox bilder.

Men just Du kanske hade full bånge och sprutade både till vänster och höger innan du började förskolan?

Skämt dragna...
Citera
2024-03-29, 00:32
Avslutad
Man kan tycka själva situationen är märklig med tält och allt. Även att han pratar om det överhuvudtaget är väl hans största fel. Men alla har inte samma erfarenheter, syn på saken eller samma åsikter. Det finns tjejer, även unga, som frivilligt har sex med flera, har gruppsex, gillar sex med våldsinslag och annat även om det är hemskt i er värld.
Citera
2024-03-29, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av matrixmorpheus
Är man normalt funtad så utgår man ju knappast på att hans efterhandskonstruktion stämmer. Han gjorde vad egentligen alla killar skulle göra i samma situation som hade varit mongo nog att prata om en sådan grej offentligt

Han säger ju det i originalsamtalet från början, då kan det inte vara en efterhandskonstruktion.
Citera
2024-03-29, 00:37
Medlem
Rompers avatar
Citat:
14 kan han vara max på 80-talet. Frågor på det? Hur är matten?

Vi vet inget om detaljerna. Inte du heller. Kommer aldrig få veta heller. Den löjliga historien säger ingenting. Om det är frivilligt finns inget utnyttjande. Om hon var 15 och dom klart yngre är det hon som begår brottet om hon inte blivit våldtagen av klungan 7-åriga pojkar.
Just det!
I början på nittiotalet kan det eventuellt ha hänt, men du kanske tänkte som farbror Bosse i Lorry, igen...
Citera
2024-03-29, 00:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Romper
Just det!
I början på nittiotalet kan det eventuellt ha hänt, men du kanske tänkte som farbror Bosse i Lorry, igen...

Så länge ingen annan historia finns, så länge han säger att han var liten och att det var på 80-talet får du nog gå på hans ord då några andra saknas. Du har inga belägg för något annat.

Annars kan vi ju lika gärna säga att det var igår och inte alls Dogge utan du som knullar på folk i tält. Om vi nu ska fantisera och döma efter påhitt som inte finns i verkligheten.
Citera
2024-03-29, 00:41
Avslutad
Citat:
Man kan tycka själva situationen är märklig med tält och allt. Även att han pratar om det överhuvudtaget är väl hans största fel. Men alla har inte samma erfarenheter, syn på saken eller samma åsikter. Det finns tjejer, även unga, som frivilligt har sex med flera, har gruppsex, gillar sex med våldsinslag och annat även om det är hemskt i er värld.
Så i din värld skulle du inte avbryta barn/ungdomar om du ser en rad killar stå utanför ett tält och vänta på sin tur, och du vet att en tjej ligger där inne? Det känns inte hemskt tycker du?
Citera
2024-03-29, 00:43
Bannlyst
Varför denna häxjakt ?
De är ju Dogge om någon som blivit sexuellt utnyttjad om inte blivit våldtagen.

Skulle de vara en tjej som sade samma sak, eller om dogge "grät" om händelse, hade han fått så jävla mycket medialt support.

Nu bryr han sig inte om de, speciellt som kille kan jag tänka mig var de värsta drömmen, istället blir han uthängd på alla jävla sätt.
Sjukt
Citera
2024-03-29, 00:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Så i din värld skulle du inte avbryta barn/ungdomar om du ser en rad killar stå utanför ett tält och vänta på sin tur, och du vet att en tjej ligger där inne? Det känns inte hemskt tycker du?

Det passar inte mitt sätt att leva varken som 7-åring eller idag med sex i tält, med stora åldersskillnader eller med fler än två personer mig inräknat överhuvudtaget.

Det kan kännas hemskt, särskilt som pappa. MEN, era döttrar kommer en dag kunna gilla sex med flera, gruppsex, sex med våldsinslag med mera. Hur hemskt det än känns för er så är verkligheten så. Utan tvång eller att brott begås. Folk har olika syn på sådant.

Jag skulle inte ha en aning om vad 3-4 7-åringar gör i sitt barntält i skogen. Jag hade inte tittat efter.
Senast redigerad av Krimkoll 2024-03-29 kl. 00:50.
Citera
2024-03-29, 00:46
Medlem
Välkommen till 80/90 talet. Man kunde göra dom mest sjuka sakerna och det var inte ens någon som höjde ögonbrynet. Haha idag hade alla paragrafryttare blitt tokiga om samma sak skulle ske nu som då. Det jag inte fattar är att Dogge drog upp det till ytan igen. Det får en ju att undra om han saknar något eller blev ordentligt tappad som barn. Hans iq kan inte vara speciellt högt.
Citera
2024-03-29, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babylea
Varför denna häxjakt ?
De är ju Dogge om någon som blivit sexuellt utnyttjad om inte blivit våldtagen.

Skulle de vara en tjej som sade samma sak, eller om dogge "grät" om händelse, hade han fått så jävla mycket medialt support.

Nu bryr han sig inte om de, speciellt som kille kan jag tänka mig var de värsta drömmen, istället blir han uthängd på alla jävla sätt.
Sjukt
Man måste se helheten och fatta hur dessa ungar själva är försummade, men klart det är opassande att sitta och garva åt.

Jag trodde Dogge var mer insiktsfull..

Samtidigt är det så jävla fullt att etablissemanget nu sparkar han från allt utan att ge han möjlighet att förklara sig.
Citera
2024-03-29, 00:49
Avslutad
Citat:
Det passar inte mitt sätt att leva varken som 7-åring eller idag med sex i tält, med stora åldersskillnader eller med fler än två personer mig inräknat överhuvudtaget.

Det kan kännas hemskt, särskilt som pappa. MEN, era döttrar kommer en dag kunna gilla sex med flera, gruppsex, sex med våldsinslag med mera. Hur hemskt det än känns för er så är verkligheten så. Utan tvång eller att brott begås. Folk har olika syn på sådant.
Kan du svara på frågan - om du blir medveten om att barn/ungdomar i form av en rad killar står i kö för att ha sex med en tjej i ett tält, skulle du som vuxen kliva in i situationen och avbryta ja eller nej?
Citera
2024-03-29, 00:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kan du svara på frågan - om du blir medveten om att barn/ungdomar i form av en rad killar står i kö för att ha sex med en tjej i ett tält, skulle du som vuxen kliva in i situationen och avbryta ja eller nej?

Det ska inte ha gått till så, så det är spekulativt. Om jag sett 3-4 7-åringar i skogen med ett barntält hade jag inte krävt att få veta vad dom gör eller hur det ser ut där inne, nej.

Hade jag eller andra fått kännedom om en gruppvåldtäkt hade vi ringt polisen eller uppmuntrat den drabbade att polisanmäla. Det är inte relevant i den här historien dock.
Senast redigerad av Krimkoll 2024-03-29 kl. 00:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in