2024-03-28, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Det beror på, om tjejen kommer fram, och säger emot vad han säger, då kan det bli förtal.
Så du är fast i att han gjort fel fast han var 8-9 år och flickan var tonåring?

Han som ung pojke måste ha gjort fel. Den äldre tonårsflickan kan omöjligen gjort fel?

Har du någon rättskänsla alls? Eller styrs du av känslor och förutfattade meningar?

Känner du att du är lämplig att vara nämndeman?
Citera
2024-03-28, 22:53
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag tycker att det är sjukare att fantisera om att gäng 7-8-åriga tjejer skulle pressa en äldre kille att ha sex med dem.
Nu var det ju den gipsade killen dom tjötade om, att han också skulle få vara med.
För de andra var det ju fritt fram.
Citera
2024-03-28, 22:53
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Så då finns det ingen video alls längre som visar vad som sades?
Citera
2024-03-28, 22:54
Medlem
AirKoryos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Så då finns det ingen video alls längre som visar vad som sades?

jodå
(FB) Dogge Doggelito kritiseras för Youtube Intervju. 2024-03-22
Citera
2024-03-28, 22:56
Avslutad
Citat:
Det beror på, om tjejen kommer fram, och säger emot vad han säger, då kan det bli förtal.

Inte en chans. Han har inte nämnt vem hon var/är, inte hennes namn, hon går inte att identifiera, ingen bred krets känner till henne baserat på det här. Hans syfte har inte varit att rikta andras agg eller förakt mot henne. Dessutom är händelsen 40 år bakåt i tiden om den ens hänt i verkligheten.
Senast redigerad av Krimkoll 2024-03-28 kl. 22:58.
Citera
2024-03-28, 23:00
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AirKoryo
jodå
(FB) Dogge Doggelito kritiseras för Youtube Intervju. 2024-03-22

Ah tack! Bra att det blev räddat!

Ja, jag vet inte riktigt vad uppståndelsen är med detta, egentligen.
Hon var väl knappast våldtagen? Verkar ha varit med på detta. Och pappan verkar ju inte ha gjort någon våldtäktsanmälan heller så?

Sen så är det ju ganska illa om en 15 årig tjej låter sig knullas av 7-åriga pojkar. Det är snarare värre för henne som många skriver här.
Citera
2024-03-28, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Egentligen borde du ju läsa tråden istället för att ställa frågan till mig.

Men i korta ordalag har tjejen enligt Dogge utnyttjat barn sexuellt. Hon var 15 och Dogge med vänner 7-8 år.

Nej Dogge säger bara vad pojkarna ska ha gjort och ha sagt. Och Dogge säger även att i alla fall han inte stoppade in sin penis någonstans. Han säger att han juckade. Vad består hennes våldtäkt av?
Citera
2024-03-28, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Men historien han berättade i podden eller vad det var var väl inte riktad till familjer?
Äh. Han har mer liv än de flesta och kommer tillbaka mer en än gummiboll.
Vi älskar våra goda blattar från förorten så mycket så länge de dansar som vi säger.
Ja han har mycket kvar i sig och tror detta kommer trigga grymma rader.

Hur fick allmänheten tag i det om det var privat då?
Citera
2024-03-28, 23:03
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Inte en chans. Han har inte nämnt vem hon var/är, inte hennes namn, hon går inte att identifiera, ingen bred krets känner till henne baserat på det här. Hans syfte har inte varit att rikta andras agg eller förakt mot henne. Dessutom är händelsen 40 år bakåt i tiden om den ens hänt i verkligheten.

Om hon lever - så har hon garanterat sett/hört om Dogges berättelse nu, och den är unik nog att minnas. Det hade iaf jag gjort. Med tältet, knull-kön, pappan som attackerar. Han är väldigt känd - det kan finnas en liten chans, om hon då inte alls håller med, får för sig att uttala sig, 'Det är mig han pratar om - och såhär gick det egentligen till'.
Citera
2024-03-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Vad vet du om syftet till att tältet restes? Det behöver inte ha någonting med vad som hände i tältet sen förstår du väl.

Dogge berättar om en tjej som var "lätt lätt på foten" så vi byggde ett tält för att se på stjärnorna för vi var så intresserad av universum vid den här tiden?
Citera
2024-03-28, 23:05
Medlem
Finns det ens offer i denna situation? Dogge eller vad han heter var sju år enligt egen utsaga när detta inträffade och skrattar åt det idag. Tjejen vad mer än dubbelt så gammal och har mig veterligt inte trätt fram men kan rimligtvis inte ses som ett offer då hon just var så mycket äldre och borde sagt nej.

Fullt möjligt att den enda som mår dåligt över detta idag trots allt är tjejen, och tydligen finns det personer på forumet som sympatiserar med henne, samtidigt som de högst sannolikt inte gjort det i den omvända situationen, dvs att en 15 årig kille haft sex med ett gäng 7-åriga tjejer.

Dags att det inse att måttstockar inte alltid är lika långa.
Citera
2024-03-28, 23:06
Medlem
Citat:
Om hon lever - så har hon garanterat sett/hört om Dogges berättelse nu, och den är unik nog att minnas. Det hade iaf jag gjort. Med tältet, knull-kön, pappan som attackerar. Han är väldigt känd - det kan finnas en liten chans, om hon då inte alls håller med, får för sig att uttala sig, 'Det är mig han pratar om - och såhär gick det egentligen till'.

Dogge sa också i början av berättelsen att han lämnade ut vad hon hette ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in