2024-03-28, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Har du åldrarna på de involverade så kanske slipper du klassa mig som ”slut i huvudet”.

Känns svårt att veta nu vad som var sant och inte angående åldrarna. Vem vet hon kanske var 14.5 år och killarna lite äldre än vad han sa, och då slirar det med råge in på att barn gör konstiga saker inklusive provknullar lite i skogen, istället för våldtäkt av barn enligt dagens paragrafer.
Senast redigerad av Blandadajente 2024-03-28 kl. 22:18.
Citera
2024-03-28, 22:14
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Sån här skit händer. Varannan person man lär känna på djupet, kan berätta den här sortens sjuka historier. På min tid var det inte jätteovanligt att lite lågbegåvade tjejer i tonåren, sökte sexuell bekräftelse från barn. Vet själv tjejer runt 13-14, som tältade i föräldrarnas trädgård, och lurade in yngre barn i tältet, och försökte få till någon sorts rudimentärt sex med dem.
Det dogge beskriver är ju någon sorts sexlek, uppenbart initierad av den äldre tjejen (det ingick väl i spelet att hon först föreslog det, sedan spelade lite motvillig).
Den som varit tonåring och kåt vet hur det är. Tjejer i den åldern kan vara typ så kåta att de skiter i VAD det är som gnuggas mot klitoris. Hundar, barn, frukt...whatever.
Glöm att sjuåriga pojkar skulle kommit på den här idén själva. Hon har garanterat sett fram mot att det ska hända.
Citera
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vilken jävla dåre. Pratar om en gruppvåldtäkt som han med nöje deltog i som barn.

Just när vi trodde att Paolo Roberto var den siste svartskallen att hamna i sexuellt blåsväder - då kliver byrackan och dito förorts-spanjacken Dogge Doggelito fram och skryter om sina gängknull.

När ska sydlänningarna lära sig att knipa käft om sina sexuella fadäser?
Citera
Avslutad
Citat:
Har du åldrarna på de involverade så kanske slipper du klassa mig som ”slut i huvudet”.
Jag klassar dig som slut i huvet pga att du påstår att killar som står i rad för att ha sex med en tjej var normalt för 40-50 år sen. Och totaltslut i huvet för att du går på en historia som ändras efterhand som personen får negativ respons.
Citera
2024-03-28, 22:16
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
När har jag fantiserat om vad som hänt menar du?
Du verkar leva i någon fantasivärld där allt skett precis som Dogge sagt, utan utrymme för tvivel.

Det är talande att du anser att det är realistiskt att svälja Dogges uttalanden med hull och hår, men kallar det för fantasier om man ifrågasätter något han sagt. Ganska partiskt, måste jag säga!
Senast redigerad av Kallebrogen 2024-03-28 kl. 22:35.
Citera
2024-03-28, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag klassar dig som slut i huvet pga att du påstår att killar som står i rad för att ha sex med en tjej var normalt för 40-50 år sen. Och totaltslut i huvet för att du går på en historia som ändras efterhand som personen får negativ respons.

Läs hovslättsmannens inlägg, och gränserna var otydligare på den tiden.
Citera
2024-03-28, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Det är sjukt ovanligt med tonårstjejer som ens vill ha något med barn att göra, på det viset. Om det inte är i sin egen ålder - så är det äldre killar dom är intresserade av.
Bitte, att nåt är ”sjukt” ovanligt innebär inte att det inte hänt. Sexualbrott är sjukt ovanligt jämfört med alla andra brott.
Citera
2024-03-28, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Exakt. Tvivlar stort på att det gick till som han har efterkonstruerat det. Tjejens ålder, hans ålder, de andras ålder, villigheten hos tjejen osv. Ligger en gravad hund här nånstans.
Citera
2024-03-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Exakt. Tvivlar stort på att det gick till som han har efterkonstruerat det. Tjejens ålder, hans ålder, de andras ålder, villigheten hos tjejen osv. Ligger en gravad hund här nånstans.
Du tvivlar?

På vilka grunder?

Din ”känsla” eller fakta i fallet?
Citera
2024-03-28, 22:24
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Bitte, att nåt är ”sjukt” ovanligt innebär inte att det inte hänt. Sexualbrott är sjukt ovanligt jämfört med alla andra brott.

Det sista där är svårt att egentligen påstå - det är otroligt många som inte polisanmäler sexualbrott, och inte många som ens når rätten.
Citera
2024-03-28, 22:26
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Du tvivlar?

På vilka grunder?

Din ”känsla” eller fakta i fallet?

Finns ingen fakta i fallet. Bara någons ord. Egentligen.
Citera
2024-03-28, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Det sista där är svårt att egentligen påstå - det är otroligt många som inte polisanmäler sexualbrott, och inte många som ens når rätten.
Så vi ska ta hänsyn till mörkertal när vi dömer Doggeliti på förhand utan rättegång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in