2024-03-28, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Givetvis är jag nöjd med att inte tillhöra de tjejer som gruppvåldtagits

Jag var förövrigt otroligt mycket i missbrukskretsat i många år och varje krets lämnade jag då det blev konflikter pga de omoraliska beteendestörningarna som pågick eller oetiska synsätt på andra människor.

Att "få vara med" sexualbrottslingar och narkomaner är inte en fjäder i hatten.
Tråkigt att höra om din missbrukeskrets.

Men för 40-50 år sedan var det i det närmaste legio att snuska. Jag fick inte göra det men flera nära vänner gjorde det.
Citera
2024-03-28, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Tråkigt att höra om din missbrukeskrets.

Men för 40-50 år sedan var det i det närmaste legio att snuska. Jag fick inte göra det men flera nära vänner gjorde det.
Alltså folk håller väl på med dåliga saker än? Finns mängder med berättelser om gruppvåldtäkter.

Sund sexualitet har inte plats i sexistiska könsroller och sammanhang.
Citera
2024-03-28, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Det står i början av tråden att Dogge var i 7-8 års åldern när det hände. Tjejen ska ha varit 15. Enligt tråden här alltså.
Men då så.

En en 15-åring snuskar med 7-8-åringar.

Varför blir Doggelito cancellerad när han klart är offret?

Är det för att han är av manligt kön eller för att han bara garvar åt det?
Citera
2024-03-28, 21:49
Avslutad
Citat:
Och enligt dig ”byggde” de tält också.
Nej, enligt Dogge. Men jag förstår, om man blundar för fakta så blir det ju mycket lättare.
Citera
2024-03-28, 21:49
Medlem
Om du hade läst tråden hade du sett att jag inte sagt vare sig bu eller bä om Doggelito ska cancelleras.
Citat:
Men då så.

En en 15-åring snuskar med 7-8-åringar.

Varför blir Doggelito cancellerad när han klart är offret?

Är det för att han är av manligt kön eller för att han bara garvar åt det?
Citera
2024-03-28, 21:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Här har vi en kille med huvudet på skaft och med en jäkla slutledningsförmåga. Vem som reste ett tält avgör vem som är offer och förövare.
Om man hävdar att en person var drivande får man peka på nåt som den gjorde som var drivande.
Citera
2024-03-28, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Nej, enligt Dogge. Men jag förstår, om man blundar för fakta så blir det ju mycket lättare.
Okej, enligt ”Dogge”. Men vad hände då enligt dig. Vem reste tältet? Restes ens ett tält?
Citera
2024-03-28, 21:56
Avslutad
Citat:
Okej, enligt ”Dogge”. Men vad hände då enligt dig. Vem reste tältet? Restes ens ett tält?
Vad snackar du om? Enligt mig? Det är Dogge som har berättat. Enligt honom restes ett tält, ja. Av en kille. I det tältet gick killarna en och en och hade sex med tjejen.
Citera
2024-03-28, 22:01
Medlem
Citat:
Vad snackar du om? Enligt mig? Det är Dogge som har berättat. Enligt honom restes ett tält, ja. Av en kille. I det tältet gick killarna en och en och hade sex med tjejen.
Bra att du återgår till det saftiga.

Dogge och hans polare gökade med en äldre flicka.

Coolt, grymt av Dogge och hans polare.

Om det omvända vore, dvs en äldre snubbe hade gökat med yngre flickor hade han varit inspärrad i Sibirien på livstid.
Citera
2024-03-28, 22:05
Medlem
JSpuns avatar
Citat:

Om det omvända vore, dvs en äldre snubbe hade gökat med yngre flickor hade han hade varit inspärrad i Sibirien på livstid.

Det är sjukt ovanligt med tonårstjejer som ens vill ha något med barn att göra, på det viset. Om det inte är i sin egen ålder - så är det äldre killar dom är intresserade av.
Citera
2024-03-28, 22:07
Avslutad
Citat:

Om det omvända vore, dvs en äldre snubbe hade gökat med yngre flickor hade han varit inspärrad i Sibirien på livstid.
Hon blev ”äldre” i efterhand, när folk reagerade. Samtidigt blev hon ”drivande”. Om du inte var så slut i huvet skulle jag uppmana dig att tänka.
Citera
2024-03-28, 22:10
Medlem
Citat:
Hon blev ”äldre” i efterhand, när folk reagerade. Samtidigt blev hon ”drivande”. Om du inte var så slut i huvet skulle jag uppmana dig att tänka.
Har du åldrarna på de involverade så kanske slipper du klassa mig som ”slut i huvudet”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in