2024-03-28, 21:10
Medlem
Saxofonjudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men vad har tjejen gjort egentligen?

Egentligen borde du ju läsa tråden istället för att ställa frågan till mig.

Men i korta ordalag har tjejen enligt Dogge utnyttjat barn sexuellt. Hon var 15 och Dogge med vänner 7-8 år.
Citera
2024-03-28, 21:11
Medlem
intedinkilles avatar
Har längtat efter dagen han ska ge upp ”livet i rampljuset” eller bli cancellad.

ÄR SÅ TRÖTT PÅ ATT SE OCH HÖRA MÄNNISKAN. Hur kan någon tycka han är intressant?
Citera
2024-03-28, 21:13
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Alla hans uppdrag är baserade på honom som familjeunderhållare. Han blev folkkär som det, och nu får han återvända till hiphopen istället. Han är cancelled som familjeunderhållare, inte som rappare.
Men historien han berättade i podden eller vad det var var väl inte riktad till familjer?
Äh. Han har mer liv än de flesta och kommer tillbaka mer en än gummiboll.
Vi älskar våra goda blattar från förorten så mycket så länge de dansar som vi säger.
Ja han har mycket kvar i sig och tror detta kommer trigga grymma rader.
Citera
2024-03-28, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/y6LMrJ/dogge-doggelito-far-kritik-berattar-om-sex-med-en-tjej-i-ett-talt-hon-ville

Citat från artikeln. Hur kan folk klandra en 7-8 årig Dogge som egentligen blev sexuellt utnyttjad av en äldre tjej?

https://www.expressen.se/noje/dogge-doggelitos-svar-efter-kritiken-ingen-tvingande-henne/

Säkert AlbyJenny som lockade småkillarna
Citera
2024-03-28, 21:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Inte för dig kanske. Men helt normalt för mig mig i min umgängeskrets för 40-50 år sedan.

Doggelitos erfarenhet ger igenkänningsfaktor.

Den som är så gammal och inte känner igen var nog någon som inte blev bjuden på fester eller fick vara med.
Dåligt försök till härskarteknik . Jag har varit på min andel fester i tonåren. I 7-8-årsåldern som Dogge hävdar att han var, gick man på barnkalas dock. Finns ingen igenkänningsfaktor öht i Dogges ”soliga barndomshiatoria”. Möjligen i oerhört trasiga kretsar, knarkar-orten-incest-arabkretsar. De kretsarna vet jag inget om men du kanske?
Citera
2024-03-28, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Om tjejen ska vara förrövare så är det hon som ska bygga tältet och tjata sig till sex. När Dogge berättar historien så är det killarna som står för handlingarna och drivet, det är först när han får kritik i efterhand som snacket om åldersskillnaden och tjejen som drivande uppstår. Säg att du är smartare än att gå på en historia som putsas i efterhand?

Hur ska vi kunna veta vilka åldrar alla inblandade hade? Jag är väl i sånt fall för smart för att tro att någon är så dum att den friserar en historia som det kan komma in fakta på från andra som var med. Jag har generellt svårt att få en drivande småunge till en förövare mot en äldre tjej. Tex om en vuxen man tillåter att en 13-årig tjej rider av hans kuk efter att hon tjatat om att få göra det så tycker jag att det är högst olämpligt atg låta henne göra det. Dessutom är det olagligt.

Men visst kan han ljuga om åldersskillnader och ålder, men då borde ju kvinnan som var i tältet gå ut och säga det. Annars kanske vi bör gå på Sigges ord och då är det ju han som är ett av offren och borde således få behålla ”jobbet”
Citera
2024-03-28, 21:23
Medlem
Citat:
Dåligt försök till härskarteknik . Jag har varit på min andel fester i tonåren. I 7-8-årsåldern som Dogge hävdar att han var, gick man på barnkalas dock. Finns ingen igenkänningsfaktor öht i Dogges ”soliga barndomshiatoria”. Möjligen i oerhört trasiga kretsar, knarkar-orten-incest-arabkretsar. De kretsarna vet jag inget om men du kanske?
Härskarteknik?

De finns de som gick på fester och de som inte gjorde det.

De finns de som fick göka järnet och de som inte fick det.

Jag fick gå på fester men missade gruppsexet. Men fick höra om det från mina närmaste kompisar.

Vad fick du vara med om? Och vad missade du?
Citera
2024-03-28, 21:25
Medlem
Citat:
Om tjejen ska vara förrövare så är det hon som ska bygga tältet och tjata sig till sex. När Dogge berättar historien så är det killarna som står för handlingarna och drivet, det är först när han får kritik i efterhand som snacket om åldersskillnaden och tjejen som drivande uppstår. Säg att du är smartare än att gå på en historia som putsas i efterhand?
Men hon var klart äldre så hon reste antagligen tältet. Är flickor oförmögna att resa ett tält?
Citera
2024-03-28, 21:28
Avslutad
Citat:
Men hon var klart äldre så hon reste antagligen tältet. Är flickor oförmögna att resa ett tält?
Inte enligt Dogges historia. Enligt honom var det en kille som byggde tältet så att killarna skulle kunna ha sex med tjejen.
Citera
2024-03-28, 21:31
Avslutad
Citat:
Härskarteknik?

De finns de som gick på fester och de som inte gjorde det.

De finns de som fick göka järnet och de som inte fick det.

Jag fick gå på fester men missade gruppsexet. Men fick höra om det från mina närmaste kompisar.

Vad fick du vara med om? Och vad missade du?
Du och Dogge gick på fester och gökade järnet i 7-8-årsåldern. Själv tycker jag att ni var lite sent utvecklade. Sånt pysslade jag med på dagis. I 7-8-årsåldern hade vi swingerspartyn med läderhuvor och handklovar.

Citera
2024-03-28, 21:31
Medlem
JSpuns avatar
Det har varit en lång dag, så det här är kanske en märklig fundering, haha.

Jag tänker nu inom lag och rätt.

Vi säger att han bara juckade mot henne - minns inte längre om jag bara såg det någonstans i tråden.. antagligen, haha.

Så vi säger att han gick frivilligt, villigt in i tältet. Han visste att hon var 'lätt' (som den här 7-8 åringen har koll på tydligen, host) och att hon låg därinne, i knull-tältet, som andra killar köade till. Han juckar bara mot henne. Då han är bara 7-8 år. Hon gör absolut noll mot honom - tar inte ens i honom.

Skulle det ses som sexuellt utnyttjande, från hennes håll?
Citera
2024-03-28, 21:32
Medlem
Citat:
Inte enligt Dogges historia. Enligt honom var det en kille som byggde tältet så att killarna skulle kunna ha sex med tjejen.
Man bygger inte ett tält. Man reser det.

Så killarna reste tältet. Grymt och duktigt.

Sedan fick de göka. Grymt och duktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in