2024-03-28, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Hur långt in i videon säger han det? Du som verkar ha superkoll?
Han säger inte något om ålder förrän kvällspressen frågar. Då har han lyckats komma på att det kanske inte varit en lysande idé att dra just den anekdoten. Flickan blir då såklart byxmyndig, pojkarna 7-8-åringar.

Vad som är sant kan vi inte veta, men den gladlynta nonchalans som han berättar historien med gör att hans samarbetspartners givetvis drar öronen åt sig. Möjligen hade han klarat sig om han gjort avbön men det är tveksamt. Paolo Roberto försökte göra avbön och det gjorde bara saken ännu värre.

Det var "familjevänliga " samarbeten Dogge hade. Den där historien är inte familjevänlig oavsett hur gamla de inblandade var.
Citera
2024-03-28, 16:38
Medlem
Kiddieoxos avatar
Så går det när man försöker stå med bägge benen i varje kultur.
Han skulle inte ha blattat sig med reallokal.
Citera
2024-03-28, 16:39
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leanderine
Han säger inte något om ålder förrän kvällspressen frågar. Då har han lyckats komma på att det kanske inte varit en lysande idé att dra just den anekdoten. Flickan blir då såklart byxmyndig, pojkarna 7-8-åringar.

Vad som är sant kan vi inte veta, men den gladlynta nonchalans som han berättar historien med gör att hans samarbetspartners givetvis drar öronen åt sig. Möjligen hade han klarat sig om han gjort avbön men det är tveksamt. Paolo Roberto försökte göra avbön och det gjorde bara saken ännu värre.

Det var "familjevänliga " samarbeten Dogge hade. Den där historien är inte familjevänlig oavsett hur gamla de inblandade var.

Var säger han det??? Är det någon i tråden som kan ge en tidsangivelse i videon?
Citera
2024-03-28, 16:40
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Var du med på 80-talet? Var detta ok då att en över 15-årig flicka gängknullade 7-åringar? Knappast du kan säga att det var tiden men fan om du inte var med håll truten.

Växte upp då och hörde en hel del rövarhistorier innan man fyllde 15.

Nej, har aldrig hört något sådant, om "gäng", men visst hände det saker tidigt för en del.

Klädpoker och nakenbastu vet jag förekom med flera involverade.

Det ryktades om att vissa killgäng gjorde saker i grupp.

Blev förförd av ett flertal flickor under ett par somrar.

Det är ett fint minne idag. Känslan av att upptäcka kärlekens och erotikens berusning.

Snart blir säkert den förbjuden med ...

Amor. Du är canceled!
Citera
2024-03-28, 16:43
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Nej, aldrig i livet. Jag har faktiskt väldigt svårt att tro att han var faktiskt 7-8 år. Jag tror att han försöker att verka vara offret, så berättelsen låter 'bättre' för honom. But, who knows.

Har extremt svårt att se 7-åringar ha sex. De har inte hormoner eller ens förstår inte konceptet på ett sätt som gör de kan genomföra ett samlag.

Och sen skulle knappast tjejens farsa misshandla en 7-årig pojke, som redan har gipsat ben, så han bryter pojkens arm. Dogge och grabbgänget var garanterat i tonåren.
Citera
2024-03-28, 16:44
Avslutad
Citat:
Dogge och grabbarna utnyttjar sexuellt en förståndshandikappad liten flicka. Det är vad som hans historia är i första versionen. Klart han blir "cancelled" då. Dumma fan berätta om detta!

Sedan har han försökt dämpa faran med att han blir yngre desto mer han berättar storyn. Senast alltså endast 7 år. Vilket vi alla fattar är båg. En 7-åring kommer fan inte ens tänka tanken på att sätta på en 15-åring i ett tält ute på vischan... Högst troligen var Dogge och grabbarna de äldre och det var en yngre flicka. Men det var kul i bara Dogges huvud sedan fattade han att detta kunde vara illa att återberätta.

Jag tror ändå ganska mycket på dogges historia. Vi var 8-9 år och hittade också massa porrtidningar i just SKOGEN.. Det var första gången jag blev upphetsad inombords. Så förbjudet att se på dom bilderna. Vi var många barn som var nyfikna och kanske hade väldigt upptagna föräldrar under 80 talet. Barnen sprang fritt och man kom hem skit sent på kvällen. Ingen var i någon fara direkt. Det var så på den tiden. Sen säger Dogge att han aldrig hade sex med den byxmyndiga tjejen. Utan han bara torr juckade. Han var ju rädd men endå en rolig tid. Jag håller helt med. Tråkigt att han blir cancealad för en sådan historia som är 40 år gammal. Då är det många fler som bör cancealas som levde på den tiden. Så jävla tråkigt. Sedan kanske inte så smart dela en sådan story i kamera
Citera
2024-03-28, 16:45
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Växte upp då och hörde en hel del rövarhistorier innan man fyllde 15.

Nej, har aldrig hört något sådant, om "gäng", men visst hände det saker tidigt för en del.

Klädpoker och nakenbastu vet jag förekom med flera involverade.

Det ryktades om att vissa killgäng gjorde saker i grupp.

Blev förförd av ett flertal flickor under ett par somrar.

Det är ett fint minne idag. Känslan av att upptäcka kärlekens och erotikens berusning.

Snart blir säkert den förbjuden med ...

Amor. Du är canceled!

Men exakt det var rövarhistorier. Högst troligen ett gäng av killars lilla våta dröm. Det hände inte punkt jävla slut. Det som hände var ju dock att Dogge då själv över 15 i princip gängvåldtog en svensk flicka. I hans huvud idag var det bara kul. Hon var med på det.
Citera
2024-03-28, 16:49
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MMXXIII
"jag vet inte om jag var sju, åtta år" Förlåt.. Är ju sån otrolig skillnad på 7 och 8 år!

Om du håller dig från flaskan så håller jag mig från tangentbordet. Deal?
Du fick ju Rätt, inloggad, nej
Citera
2024-03-28, 16:53
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Men exakt det var rövarhistorier. Högst troligen ett gäng av killars lilla våta dröm. Det hände inte punkt jävla slut. Det som hände var ju dock att Dogge då själv över 15 i princip gängvåldtog en svensk flicka. I hans huvud idag var det bara kul. Hon var med på det.

Det hände en hel del på det glada 80-talet. Jag tror du missade partyt.

Bedömer detta som en ohygglig, inkvisition-reaktion mot ett ganska oskyldigt barndomsminne.

Men det är den tid vi lever i. Bäst att ligga lågt!
Citera
2024-03-28, 17:02
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saxofonjude
Ja efterhandskonstruktion kallar du det, man skulle också kunna kalla det att han förtydligat berättelsen i media när fler frågor ställts. Du har menat på att att grabbarnas och tjejens ålder inte stämmer, för att du fantiserat ihop att det inte kan stämma. Du har även skrivit att Dogge är en före detta våldtäktsman. Du har således förvanskat hans berättelse utifrån dina fantasier och anklagar honom för att vara våldtäktsman "om det är sant" Om det du fantiserat ihop är sant dvs.

Det enda vi med säkerhet kan utgå från i detta är att allt du lagt till i berättelsen och ändrat är rena fantasier utan trovärdighet.
Jag är inte skrivit att han är en före detta våldtäktsman.

Jag har inte fantiserat ihop något. Jag tror helt enkelt att Dogge ljuger.
Citera
2024-03-28, 17:03
Medlem
Gjorde själv väldigt många saker på 80-talet som då var helt harmlösa, men som jag skrattar åt idag för att de var så idiotiska med dagens mått mätt.
Då var då. Nu är nu . Det går inte att radera historien bara för att värderingarna ändras.
Senast redigerad av Blekfetast 2024-03-28 kl. 17:06.
Citera
2024-03-28, 17:08
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Hur långt in i videon säger han det? Du som verkar ha superkoll?

Det verkar vara helt bortklippt nu från intervjun på Youtube.

Här via länken, finns klippet på sidan, som är uppladdat på Instagram.

https://www.expressen.se/noje/dogge-doggelitos-svar-efter-kritiken-ingen-tvingande-henne/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in