2024-03-21, 17:40
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
På vilket sätt?

Främjar den. Det förstod du väl?
Citera
2024-03-21, 17:42
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Främjar den. Det förstod du väl?
Man vet aldrig jag är öppensinnad för paradoxala effekter
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-21 kl. 18:01.
Citera
2024-03-22, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pillerarm
Den känslan har jag haft sedan första avsnittet. Hon ser ut att kunna få ett utbrott vilken sekund som helst, om lite för mycket går emot.

Tyckte man såg/hörde att hon var skapligt nära när de grillade över öppen eld.

Ser otroligt bitter ut på många klipp. Snörpandes med munnen, och nära till strid. Inte en chans att hon vinner.

Visst kan hon laga mat, men ingen kommer vilja ha henne som kollega, än mindre som chef.

Exakt! Tack för att du sätter ord på mina känslor. Sedan är det såklart att hon inte ful. Men hennes beteende gör att hon blir mindre snygg. Säkert ensambarn och van att få saker på sitt vis/sätt.
Citera
2024-03-22, 17:46
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Säkert ensambarn och van att få saker på sitt vis/sätt.

Jag är rätt säker på att det där citatet ordagrant yttrats i en svensk netflixserie vid något tillfälle
Citera
2024-03-22, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Jag är rätt säker på att det där citatet ordagrant yttrats i en svensk netflixserie vid något tillfälle

Jasså? Hade jag ingen aning om.
Citera
2024-03-25, 15:31
Medlem
Fiffiniffis avatar
Är det bara jag som stör ihjäl på ljudet/musiken i programmet? Det har blivit omöjligt för mig att komma in i programmet. Ljudet och framför allt bakgrundsmusiken är burkig och passar inte in. För att inte tala om senaste säsongernas intromusik.
Citera
2024-03-27, 20:08
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Är det bara jag som stör ihjäl på ljudet/musiken i programmet? Det har blivit omöjligt för mig att komma in i programmet. Ljudet och framför allt bakgrundsmusiken är burkig och passar inte in. För att inte tala om senaste säsongernas intromusik.
Ja det är bara du

För er som är nyfikna på Tess bröst (från vilket land kommer man från om man heter Medina? btw)
https://www.facebook.com/foodiebytess/photos/pb.100065032143333.-2207520000/1631462607003504/?type=3&locale=sv_SE här syns vårtgården, ni som tror att ni gillar dessa skulle inte klara av att hantera dom, dom är för hängiga! gården är för stor, kommer ni pipa

Citat:
Ursprungligen postat av JoakimFenix
Man blir rätt irriterad på juryn, men det är väl samtidigt poängen. De spelar väl medvetet den rollen för att vi tittare ska känna något när vi ser på programmet. Tom och Mischa spelar dock isåfall den rollen exceptionellt bra, rollen kring att vara nyliberala jobbiga översittare, speciellt i jämförelse med Myllymäki som hade upplevts som frånvarande och ovidkommande överallt på jorden, förutom i detta program, där han i ren jämförelse framstår som schysst och lugn

Tess är så jävla snygg
Hur kan man hamna så snett som du? frånvarande och ovidkommande överallt är precis det Myllymäki uppvisar i mästerkocken.

Så nu ska vi recensera flickvännerna på besök om dom ligger på samma utseendemässiga nivå, du börjar!

Nä Tom börjar föresten, han tyckte att det var roligare att Malin kom på besök än Christoffer, jag tycker Toms fåniga ansikte bekräftar det

Jag förutspår att bulldogen får åka hem
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-27 kl. 20:45.
Citera
2024-03-27, 20:26
Medlem
JoakimFenixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trash-Panda84
Exakt! Tack för att du sätter ord på mina känslor. Sedan är det såklart att hon inte ful. Men hennes beteende gör att hon blir mindre snygg. Säkert ensambarn och van att få saker på sitt vis/sätt.

...och sen hade hon tydligen typ 10 syskon
Citera
2024-03-27, 21:02
Medlem
DyslexiKungens avatar
Hugo åkte ut direkt, när Mischa såg Hugos flickvän.
Citera
2024-03-28, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen

Hahaha du snodde min replik!
Citera
2024-03-28, 06:59
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ja, det lilla stycket gillade hon INTE, då blev det hårda ögon och sammanbiten min
MEN hon kunde ändå inte låta bli att försvara Hugo i slutet, det var visste gott med hallon på tiramisun!
Citera
2024-03-28, 23:23
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Är tanten sugen på lammkött?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in