Citat:
Ursprungligen postat av
Fiffiniffi
Är det bara jag som stör ihjäl på ljudet/musiken i programmet? Det har blivit omöjligt för mig att komma in i programmet. Ljudet och framför allt bakgrundsmusiken är burkig och passar inte in. För att inte tala om senaste säsongernas intromusik.
Ja det är bara du
För er som är nyfikna på Tess bröst (från vilket land kommer man från om man heter Medina? btw)
https://www.facebook.com/foodiebytess/photos/pb.100065032143333.-2207520000/1631462607003504/?type=3&locale=sv_SE här syns vårtgården, ni som tror att ni gillar dessa skulle inte klara av att hantera dom, dom är för hängiga! gården är för stor, kommer ni pipa
Citat:
Ursprungligen postat av
JoakimFenix
Man blir rätt irriterad på juryn, men det är väl samtidigt poängen. De spelar väl medvetet den rollen för att vi tittare ska känna något när vi ser på programmet. Tom och Mischa spelar dock isåfall den rollen exceptionellt bra, rollen kring att vara nyliberala jobbiga översittare, speciellt i jämförelse med Myllymäki som hade upplevts som frånvarande och ovidkommande överallt på jorden, förutom i detta program, där han i ren jämförelse framstår som schysst och lugn
Tess är så jävla snygg
Hur kan man hamna så snett som du?

frånvarande och ovidkommande överallt är precis det Myllymäki uppvisar i mästerkocken.
Så nu ska vi recensera flickvännerna på besök om dom ligger på samma utseendemässiga nivå, du börjar!
Nä Tom börjar föresten, han tyckte att det var roligare att Malin kom på besök än Christoffer, jag tycker Toms fåniga ansikte bekräftar det
Jag förutspår att bulldogen får åka hem