2024-03-27, 17:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Underbart med premiärhelg, blir en tur ut på Hisingen först.

Får väl lägga ut en video sen när jag bränner Trazkes kläder på Brantingsplatsen

Trazkes blåvitt tröja?
Citera
2024-03-27, 17:50
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nej du trazke, känns som att det är någon som pratar i nattmössan. Kroatiska fönstret stängde för ca. 1 månad sedan.

Sedan kan man fråga sig vad fan Hrstic gjorde i Kroatien vid denna tid? Inte så att det är badväder direkt och om det skurit sig så hade han väl åkt till Serbien?

För övrigt, gör han ens 5 mål i år? Du har tur att Azerbajdzjans Batistuta blev en så enorm flopp för ska man vara ärlig så är Hrstic inte så långt ifrån sett till prislappen.
Han kan mycket väl ha släkt och vänner där. Är han och för samtal inför en sommarflytt? Inga spår av dessa bilder på killens instagram.
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Vet inte vad han gör där? Även om det hade varit badväder låter det konstigt att han skulle få åka på semester samma vecka som ligan startar? 🤔

Vad gäller trovärdighet så är "På G" 100% trovärdiga. Säger dom att dom talat med en av klubbens största profiler när denne var full och han sagt detta så är det sant. Sedan om den där dumfulle saken som nästan alla Häckensupportrar avgudar vet vad han talar om är en annan sak. Eller om han bara velat verka häftig på fyllan?
Är det Petrus som supit på? Tråkigt att denna Zlatan/Jeremejeff-hybrid redan ska lämna.
Citera
2024-03-27, 17:50
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Nu har jag aldrig lyssnat på "På G" men det känns som att det är oerhört mycket klickjagande. Som du säger varför skulle han vara iväg när det återstår en vecka. Dessutom är det enkelt att kontrollera, är han med på träningarna eller inte?

Var är det han har lagt upp dessa bilder?
Vet inte. Men det skall sägas att han som sade "vänta, han postade ju en flygplatsbild på väg till Kroatien igår.", inte är samma person som berättar historien om den högt uppsatte Häcken-profils fyllesnack.
Citera
2024-03-27, 17:52
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Han kan mycket väl ha släkt och vänner där. Är han och för samtal inför en sommarflytt? Inga spår av dessa bilder på killens instagram.

Är det Petrus som supit på? Tråkigt att denna Zlatan/Jeremejeff-hybrid redan ska lämna.
Hahaha japp! Denna legend sitter på all inside-info!
Citera
2024-03-27, 17:54
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Underbart med premiärhelg, blir en tur ut på Hisingen först.

Får väl lägga ut en video sen när jag bränner Trazkes kläder på Brantingsplatsen
Hur fan missade jag detta inlägget? 😂

Då blir det att ta på sig en Djurgårdströja på söndag så skall jag stå bredvid och heja på ivrigt när du eldar..
Citera
2024-03-27, 18:10
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Hur fan missade jag detta inlägget? 😂

Då blir det att ta på sig en Djurgårdströja på söndag så skall jag stå bredvid och heja på ivrigt när du eldar..

Varför sticker Hodzic? För dålig?
Citera
2024-03-27, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler

Mycket möjligt, omöjligt att veta, det torde vara enkelt att hitta info genom att bara kolla ifall han tränade eller inte.

Blev mest överraskad över att en serb skulle ha åkt dit under mars månad. Menar om man vill komma bort och potentiellt festa så åker man till Belgrad och inte till Zagreb. Hittar inte heller några rykten i tidningar därnere om honom så Kroatienspåret känns väldigt udda.
Citera
2024-03-27, 18:17
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Varför sticker Hodzic? För dålig?
Han har aldrig kommit närmare spel än att vara tredjeval på positionen. Tror han startat en allsvensk match på 2 säsonger. Det är dags att gå vidare.
Citera
2024-03-27, 18:46
Medlem
Londons avatar
Länge sedan man läste något från den alltid lika trevliga Kung ingenting.

Två gånger har jag varit helt säker på att en spelare som för stunden satt på bänken skulle göra mål. Alltså innan ett byte ens varit annonserat. Ena var Ulloa mot West Ham 2016 och den andra var Bergström mot Bajen senast.

Ibland vet man bara. Fina Bergström.
Citera
2024-03-27, 18:47
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Mycket möjligt, omöjligt att veta, det torde vara enkelt att hitta info genom att bara kolla ifall han tränade eller inte.

Blev mest överraskad över att en serb skulle ha åkt dit under mars månad. Menar om man vill komma bort och potentiellt festa så åker man till Belgrad och inte till Zagreb. Hittar inte heller några rykten i tidningar därnere om honom så Kroatienspåret känns väldigt udda.
Tror träningsspåret är bäst. Han kanske ska gå all in på padelhall och smash burgers i Kroatien? Tyckte också att det var ruskigt tomt i ryktesväg förutom Häckens svenskafans.
Citera
2024-03-27, 19:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Länge sedan man läste något från den alltid lika trevliga Kung ingenting.

Två gånger har jag varit helt säker på att en spelare som för stunden satt på bänken skulle göra mål. Alltså innan ett byte ens varit annonserat. Ena var Ulloa mot West Ham 2016 och den andra var Bergström mot Bajen senast.

Ibland vet man bara. Fina Bergström.

Jag undrar vart Mrskargard försvunnit?

Vi får hoppas han återkommer som Trazke gjorde

5 dagar kvar sen smäller det mot VSK!
Citera
2024-03-27, 19:57
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
När har en dömd brottsling varit kapten i Hammarby?

Mig veterligen finns det bara en klubb i Sverige som låter spelarna avtjäna sina straff i startelvan.

Hamad var den som var gängledare. Han blev kapare i Zlatan Boys?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in