2024-03-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Kurra i magen. Hungriga på framgång.

Det där dilemmat har vi varje år. Inget att oroa sig över

Och som varje år kommer vi få höra från en häcken-supporter skylla ifrån sig att äh vi har en hel startelva skadade
Citera
2024-03-25, 19:54
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Är det någon som skrivit det? Jag ser AC:s medverkan som bonus. Han kommer kanske starta 8-10 matcher, inhoppare kanske lika många och vila resten. Ingen bärande spelare, men kan avlasta de andra vid möten mot lite sämre motstånd eller som inhoppare som kan vända en svår match sista halvtimmen. Det är kanske vad hans kropp orkar för att kunna prestera.

Kommer ihåg snacket härom året om att vi var beroende av AC och hur ska det gå utan honom. Vi löste det bra förra året.
Att ni skulle vara beroende av AC har knappast jag skrivit på några år då jag tyckte att han hade en tydlig nedgång under flera säsonger, långt innan hjärtproblemen upptäcktes. Men det finns fortfarande ett gäng MFF:are härinne som på högsta allvar tror att AC kommer vara en toppspelare i år.
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Och som varje år kommer vi få höra från en häcken-supporter skylla ifrån sig att äh vi har en hel startelva skadade
Just nu är det nog bara Inoussa och Hammar som är kännbara tapp. Du kommer få se ett frustande Häcken redan från omgång 1 i år.
Citera
2024-03-25, 20:23
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Att ni skulle vara beroende av AC har knappast jag skrivit på några år då jag tyckte att han hade en tydlig nedgång under flera säsonger, långt innan hjärtproblemen upptäcktes. Men det finns fortfarande ett gäng MFF:are härinne som på högsta allvar tror att AC kommer vara en toppspelare i år.

De inläggen har jag missat, men han var jäkligt bra förra säsongen fram till han försvann. Han och Vecchia hittade varandra otroligt fint.
Citera
2024-03-25, 20:26
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mff-medger-utmaning-missnojd-om-man-inte-spelar/

Börjat Kurra i Malmö redan. Truppen är för bred.

Får man inte spela så ska man visa känslor men det ska inte gå ut över laget.
Om inte så har man inte MFF att göra utan då får spela i typ DIF.
Citera
2024-03-25, 20:53
Medlem
ingetbranicks avatar
Påminner alla djurgårdare här om att Azerbajdzjans Krassimir Balakov nätade i kvällens landskamp mot Bulgarien.
Citera
2024-03-26, 00:45
Avslutad
Citat:
FöNi har ju ändå tätat vissa hål i eran trupp så visst fan borde ni kunna få jämföra er med oss?

Man ska vara ödmjuk när stora Häcken kommer och ger svar på tal. Du måste förstå att vi övriga stackare försöker bara hänga i så gott som möjligt efter den mest lysande ledstjärnan i svensk fotboll.

Citat:
https://www.fotbollskanalen.se/allsvenskan/mff-medger-utmaning-missnojd-om-man-inte-spelar/

Skört inlägg.
Citera
2024-03-26, 07:33
Medlem
trazkeis avatar
Tokmac lyfter själv fram sin dåliga form medan Bosse gafflar om hur bra han var i en match 2020! Man kan inte hitta på sådant här! 😂

Noterar att han föddes i ett flyktingläger i Kenya. Kan det vara så att han fyller "31" år i år?
Senast redigerad av trazkei 2024-03-26 kl. 07:37.
Citera
2024-03-26, 07:44
Medlem
Tonyos avatar
Citat:

Är väl bara att sätta på en 14-åring eller dra en rattfylla så är man garanterad en startplats.
Citera
2024-03-26, 08:27
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Är väl bara att sätta på en 14-åring eller dra en rattfylla så är man garanterad en startplats.
Antingen får man det eller en kaptensbindel i Bajen.
Citera
2024-03-26, 09:21
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Antingen får man det eller en kaptensbindel i Bajen.
När har en dömd brottsling varit kapten i Hammarby?

Mig veterligen finns det bara en klubb i Sverige som låter spelarna avtjäna sina straff i startelvan.
Citera
2024-03-26, 09:31
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Tokmac lyfter själv fram sin dåliga form medan Bosse gafflar om hur bra han var i en match 2020! Man kan inte hitta på sådant här! 😂

Noterar att han föddes i ett flyktingläger i Kenya. Kan det vara så att han fyller "31" år i år?
Har sällan sett en person där namn/medborgarskap inte passar med utseendet, är han adopterad av en person med vietnamesisk härkomst som är norsk medborgare?
Citera
2024-03-26, 10:09
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Har sällan sett en person där namn/medborgarskap inte passar med utseendet, är han adopterad av en person med vietnamesisk härkomst som är norsk medborgare?
Äh, alla är vi ju världsmedborgare.

Babbe som Babbe, precis som kebab, i bröd, rulle, pizza, iskender osv.

Toruk Makto gör 24 kassar i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in