2024-03-27, 20:04
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Mycket möjligt, omöjligt att veta, det torde vara enkelt att hitta info genom att bara kolla ifall han tränade eller inte.

Blev mest överraskad över att en serb skulle ha åkt dit under mars månad. Menar om man vill komma bort och potentiellt festa så åker man till Belgrad och inte till Zagreb. Hittar inte heller några rykten i tidningar därnere om honom så Kroatienspåret känns väldigt udda.

Han har dubbla Citizenship: Serbia Croatia. Kanske släkt.
Citera
2024-03-27, 20:10
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag undrar vart Mrskargard försvunnit?

Vi får hoppas han återkommer som Trazke gjorde

5 dagar kvar sen smäller det mot VSK!

Ja, gillar MrSkarsgard. Hoppas se honom i trådarna igen.

Givetvis då också bitter över ditt, mitt och hela världens Stockholmsfokus A feature not a bug… typ!
Citera
2024-03-27, 20:50
Medlem
Häcken har precis gjort klart med en av världens genom tiderna bästa mittbackar. Jag kan inte se vilket lag som ska kunna stoppa dem från guldet nu.
Citera
2024-03-28, 03:28
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Hur fan missade jag detta inlägget? 😂

Då blir det att ta på sig en Djurgårdströja på söndag så skall jag stå bredvid och heja på ivrigt när du eldar..
Säg inte att du äger en sån ohelig sak.
Citera
2024-03-28, 03:31
Medlem
Teus avatar
Citat:
Mycket möjligt, omöjligt att veta, det torde vara enkelt att hitta info genom att bara kolla ifall han tränade eller inte.

Blev mest överraskad över att en serb skulle ha åkt dit under mars månad. Menar om man vill komma bort och potentiellt festa så åker man till Belgrad och inte till Zagreb. Hittar inte heller några rykten i tidningar därnere om honom så Kroatienspåret känns väldigt udda.
Är väl inget fel med att festa i Zagreb. Serbien laddar väl dessutom upp för krig mot Kosovo nu..
Citera
2024-03-28, 04:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Han har dubbla Citizenship: Serbia Croatia. Kanske släkt.

Är det så? Det har jag helt missat. Ytterligare ett plus för Häcken ifall han skulle helt plötsligt explodera. Kan kränga honom vidare som EU-spelare.
Citera
2024-03-28, 07:38
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Häcken har precis gjort klart med en av världens genom tiderna bästa mittbackar. Jag kan inte se vilket lag som ska kunna stoppa dem från guldet nu.

Kul att du är imponerad! Ja detta var ju inte direkt en trött värvning men jag tror fortfarande att MFF är favoriter till guldet även om trupperna är relativt jämna totalt sett.

Målvaktssidan är ganska jämn med en liten övervikt till MFF.

Försvarssidan är helt jämn. Samma spets och bredd.

Mittfältet en ganska tydlig övervikt för Häcken.

Anfall: en väldigt tydlig övervikt för MFF och i slutändan blir det nog detta som avgör. Framförallt är den stora skillnaden Taha Ali. Flytta över honom till oss och vi hade varit favoriter till guldet i år.

Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Säg inte att du äger en sån ohelig sak.

Naturligtvis inte! Men jag kanske kan få låna någon nedpissad tröja av Kukräven?
Senast redigerad av trazkei 2024-03-28 kl. 07:45.
Citera
2024-03-28, 08:10
Avslutad
Citat:
Kul att du är imponerad! Ja detta var ju inte direkt en trött värvning men jag tror fortfarande att MFF är favoriter till guldet även om trupperna är relativt jämna totalt sett.

Målvaktssidan är ganska jämn med en liten övervikt till MFF.

Försvarssidan är helt jämn. Samma spets och bredd.

Mittfältet en ganska tydlig övervikt för Häcken.

Anfall: en väldigt tydlig övervikt för MFF och i slutändan blir det nog detta som avgör. Framförallt är den stora skillnaden Taha Ali. Flytta över honom till oss och vi hade varit favoriter till guldet i år.

Naturligtvis inte! Men jag kanske kan få låna någon nedpissad tröja av Kukräven?

Skulle du kunna redovisa hur du kom fram till detta spelare för spelare? Jag vill ändå höra en "objektiv" bedömning på vår backlinje.
Senast redigerad av AIP 2024-03-28 kl. 08:56.
Citera
2024-03-28, 09:11
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Skulle du kunna redovisa hur du kom fram till detta spelare för spelare? Jag vill ändå höra en "objektiv" bedömning på vår backlinje.

Vi spelar ju lite annorlunda försvarsspel. Ingen försvarare i Häcken skulle ta en plats hos oss, men det gör dem heller inte dåliga i Häcken. Vi spelar med en mycket högre backlinje. Våra försvarare måste kunna försvara i djupled, vara snabba i vändningar, backandes och mer en mot en.

Däremot skulle våra backar ta plats i Häcken. De klarar deras försvarsspel.
Senast redigerad av mishima 2024-03-28 kl. 09:17.
Citera
2024-03-28, 10:09
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av London
Länge sedan man läste något från den alltid lika trevliga Kung ingenting.

Två gånger har jag varit helt säker på att en spelare som för stunden satt på bänken skulle göra mål. Alltså innan ett byte ens varit annonserat. Ena var Ulloa mot West Ham 2016 och den andra var Bergström mot Bajen senast.

Ibland vet man bara. Fina Bergström.
Han är kvar. Skriver inte så mycket när han inte har nått vettigt att skriva bara. Till skillnad mot rätt många andra.

Och eftersom jag inte låtsas som att jag har någon speciell insyn i något lag så har jag ofta inte speciellt mycket vettigt att skriva utanför säsongen, såvida det inte handlar om förvärv som jag faktiskt vet nått om.
Fast jag kunde såklart ha skrivit nått i stil med "Självklart är han för dålig." när nån frågade om Hodzic i Häcken nyss. Det var tämligen självklart att han aldrig skulle bli nån allsvensk stjärna. Varför lyssnar aldrig klubbarna på mig när dom köper spelare från Mjällby?

Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag undrar vart Mrskargard försvunnit?
Tack för att du kopplar ihop mig med honom. Verkligen en komplimang.
Citera
2024-03-28, 10:24
Medlem
Teus avatar
Citat:
Det hoppas jag verkligen inte för din egen skull. Det finns ondskefulla krafter här i världen som man inte ska leka med. En barndomskompis köpte en sån där vidrig blårandig halsduk när han var typ 7 och sedan dess har förbannelsen följt honom igenom livet. Idag går det knappt längre att prata med honom, särskilt när dom vunnit något och känner sig häftiga.
Citera
2024-03-28, 10:52
Medlem
bananjuices avatar
Trazke plockar tröjor av folk förstår du väl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in