Citat:
Ursprungligen postat av
Tonyo
Haha. Humor när du, som faktiskt bortförklarat Miikos beteende med att det inte är konstigt och att "alla gör det" samt att hebefili faktiskt inte är pedofili, nu sitter och påstår att andra tänder på tonåringar.
Gå en svenskakurs så slipper du skriva sämre än de tonårsflickor du önskar du kunde spänna på.
Återigen hittar du på saker jag skriver, jag har aldrig sagt att alla gör det. Jag har sagt att det händer nog oftare än du tror att en nybliven 21-åring har sex med nån som 14 år och bara nån månad från 15, helvete vad trög du är, jag har också otaliga gånger förklarat att klubben gjorde ett misstag släpp det ditt avundsjuka as det är TIO år sen. Och nej hebefili är inte pedofili, pedofiler är prepubertal, hebefili pubertala.
Även i en rättegång döms det annorlunda om nån haft sex med en 7-åring eller 14-åring.
Om du har problem med min svenska så kan du åka hem till getknullaristan igen för då är du jävligt trög och blåst, fast det vet redan alla här att du är.
Och rattfyllan du skriker om hela tiden, han är dömd enligt svensk lag samt av klubben, vad mer begär du, ska inte människor kunna få en andra chans?
Som teu tidigare nämnde Patrik Gerrbrand nej oj då höll du käften, att ni tog emot Hamad med öppna armar trots att alla klubbar visste hans inblandning i miiko-affären. och trpr du amoos beteende att tvinga till sig sexuella saker började när han lämnade bajen hahaha, eller att eran tidigare sportchef tog emot sarfo med öppna armar i sin nya klubb, det är bajenmentalitet det.
Nej du Abdullah ska jag skaffa dig en tolk så du förstår, bara sitt ner o håll käften eller var som alla andra här och prata det sportsliga och släng lite smågliringar åt folk o ha lite kul här som alla andra, men du är väl för bitter och avundsjuk på malmös framgångar för att kunna göra det, du måste ju ha nån ursäkt till att ditt eget lag inte vinner nåt, men vet du vad det är inte bara Malmö som står ivägen för det, det är ett antal lag till er medelplacering är väl typ 5a och neråt
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/ngQOln/det-var-en-idiotgrej
Ingen bestraffning av klubben what so ever, bara en massa åh så synd om han skit.