2024-03-27, 17:12
Medlem
Ja du Bumbi låna mera pengar för att betala skulder är säker en bra lösning i ditt huvud! Tyvärr funkar det aldrig för dig, du går bara längre ner i skuldträsket.

Läste i chatt grp att dom skickat personr. fullt namn och din bostadsadress till spel torsken R. H. som hotar dig, blir lättare för han vid kontakt med polis och kronkalle!

Hoppas du får i gåva dom 3K du är lovad av snälla killen nr. 2
Älskar se dig förlora skrika könsord och banka i bordet skrikandes att diiiilerna är en hoooora.

Best regards
Senast redigerad av escorpiao 2024-03-27 kl. 17:24.
2024-03-27, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minopolis
Hon är verkligen helt manisk på live nu. Blivit hotad av killen hon är skyldig pengar, varit hos läkaren och pratat om speleberoendet, tigger pengar för internet och för att kunna "vinna upp". Munnen har gått konstant i 20 min.

Ja heeeelvete vad hon babblar. När andas hon?

Rick the Dick som hotar henne. När hon sa så trodde man ju att han hotade med våld. Men tydligen har han hotat med polisen, kronofogden och förvaltare 😂
2024-03-27, 18:23
Medlem
Vilka är idioterna som swishar henne?! Nu sitter hon ju och spelar igen så någon har ju swishat. Varför lär sig inte folk?
2024-03-27, 18:36
Medlem
Alltså kollar man ett tag så är det ju uppenbart att hon förlorar med mening.
Hon satsar när hon har par i fyror. Men när hon har två par satsar hon inte.
2024-03-27, 18:39
Medlem
Ett tips.

Anmäl till FK angående hennes nuvarande swish inkomster. Det kan knappast vara förenligt med sjukersättning att få tusentals kronor via swish.
2024-03-27, 18:46
Medlem
Satsar 25 kr och ba ”Då drar de 50”.
Eeh nä, jävla mupp. De drar 75 kr. Tre gånger din insats om du kåålar.

Herregud, hon vet verkligen ingenting.
2024-03-27, 19:04
Medlem
godofasgaards avatar
Speldjävulen har ett hårt grepp om Bumbi strupen och snart drar han ner henne i helvetet. Man kan ju hoppas på att det knackar på hennes dörr snart också.
2024-03-27, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde-M
Alltså kollar man ett tag så är det ju uppenbart att hon förlorar med mening.
Hon satsar när hon har par i fyror. Men när hon har två par satsar hon inte.

Njae. Vaddå? Hon spelar ju på VARJE hand, oavsett vad hon får för kort.

Hon glömmer bort sig hela tiden att hon inte ska ta emot gåvor p.g.a. Skatteverket. Det har hon minsann lärt sig. "Ni måste skriva att det är ett lån när ni swishar. Jag tar inte emot gåvor för dem ska man skatta för". Typ något sånt har jag hört henne säga flera gånger. Men så glömmer hon bort det och pratar vitt och brett om hur olika swishar var gåvor
2024-03-27, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbe242
250 tror jag någon lånade till henne igår.
VARFÖR???
2024-03-27, 19:06
Medlem
Nu sitter hon och GARANTERAR vinst om man lånar henne 2-3 tusen.
Hon kanske får lära sig hur spelet funkar först.
2024-03-27, 19:08
Medlem
Men borde kanske swisha henne en krona var femte minut
2024-03-27, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gua-ka-mole
Njae. Vaddå? Hon spelar ju på VARJE hand, oavsett vad hon får för kort.

Hon glömmer bort sig hela tiden att hon inte ska ta emot gåvor p.g.a. Skatteverket. Det har hon minsann lärt sig. "Ni måste skriva att det är ett lån när ni swishar. Jag tar inte emot gåvor för dem ska man skatta för". Typ något sånt har jag hört henne säga flera gånger. Men så glömmer hon bort det och pratar vitt och brett om hur olika swishar var gåvor
Under de senaste 7 dagarna har hon inte lagt en enda hand.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in