2024-03-27, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncloak
Hur gick spelandet inatt för Emelie?

Lyssnade bara en liten stund på hennes live, och då hade hon fått tag i en liten slant att spela bort.

Vad menar du? Det slutar alltid med att hon hamnar på 0 kr 😂
2024-03-27, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Hon spelade inte för ingen hade swishat, hon hade smiklive utan att visa sig 🤣

Sluuuuta! 😂 Hade hon sminklajv utan att visa sig i bild?! Lägg av! Orkar inte 😂
2024-03-27, 10:29
Medlem
Citat:
Hur gick spelandet inatt för Emelie?

Lyssnade bara en liten stund på hennes live, och då hade hon fått tag i en liten slant att spela bort.

Hon kom väl upp i 5k eller vad det var. Spelade bort allt och började säga att hon förstår hur de som har självskadebeteende med att skära sig känner. För hon mådde så dåligt över att inte ha pengar så hon ville sätta smärtan någon annanstans (inte så att det är självförvållat att hon inte har pengar. Jävla pucko). Sen började hon babbla på om att hon hade tandvärk (Gick inte hon till tandläkaren nyligen &#129394.

Sen kom diverse fula ord och sen babblade på om annat och sen hade hon sminklive för det var såååå synd om henne och ingen ville hjälpa henne och hon skulle sitta där ensam utan något att göra för hon kunde inte spela.

Men den 19:e april så smäller det! Då blir det världens spellive HELA NATTEN sa hon.
2024-03-27, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws

Men den 19:e april så smäller det! Då blir det världens spellive HELA NATTEN sa hon.

Ja jäklar vad peppad hon är på att ha spellajv 19 april. Hon är supertaggad! Hon går verkligen på repeat. Samma sak heeeela tiden. Nu gräver hon som bara fan på gropen hon står i, den blir snabbt djupare.

Bumbi, tror du på riktigt att du ska lyckas vinna tillbaka pengar du förlorat? Du är inte klok. Det är kört. Det kommer inte gå. Du behöver verkligen hjälp och mediciner.
2024-03-27, 11:31
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paaws
Hon kom väl upp i 5k eller vad det var. Spelade bort allt och började säga att hon förstår hur de som har självskadebeteende med att skära sig känner.

Man får ändå säga att det är förvånansvärt ofta hon startar med ett par hundralappar och går upp rätt bra, ibland rejäla vinster, genom att spela varenda hand helt i blindo.

Var och varannan kväll ligger hon tusentals kronor plus, innan hon förvisso torskar allt, men ändå
2024-03-27, 13:14
Medlem
Uncloaks avatar
Igår skulle tittarna påminna henne om att ta ut 400kr till internet när hon var uppe i 1000kr.

Sagt och gjort så påminde flera personer om det i chatten.

”Ni behöver inte hålla på och skriva mer nu. Jag kan inte sluta mitt i, vi måste fortsätta upp förstår ni väl!”

Emelie förlorade sedan allt istället.
2024-03-27, 13:49
Medlem
Citat:
Igår skulle tittarna påminna henne om att ta ut 400kr till internet när hon var uppe i 1000kr.

Sagt och gjort så påminde flera personer om det i chatten.

”Ni behöver inte hålla på och skriva mer nu. Jag kan inte sluta mitt i, vi måste fortsätta upp förstår ni väl!”

Emelie förlorade sedan allt istället.
Hur mycket började hon med då?
2024-03-27, 13:58
Medlem
Uncloaks avatar
Citat:

Det har jag ingen aning om, såg inte början av livesändningen.

Hon kände sig skyldig och ville vinna tillbaka pengar som folk som varit så ”snälla” gett henne i veckan.
2024-03-27, 15:15
Medlem
Citat:

250 tror jag någon lånade till henne igår.
2024-03-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadnin.karim68
Hon ska tydligen vara dömd för misshandel, vet inte om det undgått folk i tråden?

https://gofile.io/d/d52tkN

Spam-öppna inte!
2024-03-27, 16:33
Medlem
minopoliss avatar
Hon är verkligen helt manisk på live nu. Blivit hotad av killen hon är skyldig pengar, varit hos läkaren och pratat om speleberoendet, tigger pengar för internet och för att kunna "vinna upp". Munnen har gått konstant i 20 min.
2024-03-27, 16:38
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minopolis
Hon är verkligen helt manisk på live nu. Blivit hotad av killen hon är skyldig pengar, varit hos läkaren och pratat om speleberoendet, tigger pengar för internet och för att kunna "vinna upp". Munnen har gått konstant i 20 min.
Hehe..yep hörde oxå..tyvärr börjar hon ändå inte förstå att hon måste sluta spela

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in