Citat:
Ursprungligen postat av
vrag
Fy fan för Sverige att ha importerat sånt här jävla patrask som är så missanpassade i det här samhället så man kan spy, ut med hela jävla familjen !
Sen har jag lite svårt att förstå att en svensk söt tjej blandar sig med en skitig jävla somalier och deras stenåldersmentalitet där förmodligen varenda kvinna i hans släkt även går runt i sina illaluktande tygsjok ! Hade jag haft en dotter som började springa med en sån hade jag fått ett tokspel. Men med det menar jag inte att hon får skylla sig själv eller att hon förtjänade att bli mördad, men vart var hennes föräldrar? Hon var dessutom bara 20 år och förmodligen väldigt naiv vilket hennes föräldrar även borde ha förstått !
Citat:
Ursprungligen postat av
pojkpingis
Instämmer - föräldrar som inte pratar med (och skyddar sina flickor) från klan- och hederskultur från MENA gör sig (i min värld) skyldiga till sina döttrars alldeles för tidiga död. Kan låta hårt, men det är fakta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Barents
Det är att släta över och förneka. Den här tråden ger svaret:
(FB) Aftonbladet: Nästan alla livstidsdömda är svenskar
Samtliga livstidsdömda namnges och jag tror 65% har icke-svenska namn. Dvs en enorm överrepresentation bland de värsta brottslingarna, mot det vanliga samhället. Däremot är inte MENA dominerande vilket förvånade mig, finns t.ex massor med finnar som är livstidsdömda.
Alla måste naturligtvis prata med sina barn alltid och vi kan skylla på ditten och datten.
Det viktiga nu är att svenskarna och européerna verkligen förstår vad de måste göra och ställer om sig på en omfattande massåtervandring. Det är där fokus måste ligga. Allt är möjligt så länge det finns en vilja.
Men det förutsätter att det börjas prata om, att budskapet sprids och röstas för. Vi kan verkligen ta tillbaka Sverige och Europa. Vi kan göra om lagarna. Allt är möjligt, men då måste vi börja organisera oss och arbeta mot samma mål. Vi har inga andra val.
Vilket samhälle ska vi lämna över till våra barn och döttrar?
Först måste vi förbjuda islam och dra in bidragen så att de allra flesta sticker självmant. Resten måste vi tvångsutvisa. Alla måste aktivt hjälpa till och bidra med vad de kan. Hela samhällsämedvetandet måste ändras radikalt.