2024-03-27, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Du tänker att om det är mestadels utomeuropéer så kan du ta dra lättnadens suck och tänka "Ha! Visste det!" Sen då? Vad ska du göra med den informationen? Är det inte ett lika stort problem då längre?
För även om invandrare är i majoritet så finns det likväl svenska förövare fortfarande.

Jag skall inte göra något med informationen. Däremot är det viktigt för unga tjejer att veta om för att kunna göra informerade val när de väljer pojkvän. Även viktigt för allmänheten att veta när det är val vilket parti de skall rösta på. Välj MP, V eller C så röstar du för att vi tar in människor med kass kvinnosyn som vill kontrollera kvinnor och tvinga på dem sitt hederstänk.
Senast redigerad av saskatoon9786 2024-03-27 kl. 10:41.
Citera
2024-03-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Gag läser flera hundra fuppar om året. Trodde det var allmänt känt att det är alla typer vav män som mördar och misshandlar kvinnor du kommer inte undan bara för att du tillhör överklassen. finns massor att läsa. Rättegångar på youtub

Självklart mördas och misshandlas det i alla samhällsklasser och etniska grupper, det är inte det som var frågan. Det intressanta är ju statistiken. Är t.ex. nordafrikaner lika överrepresenterade som bland våldtäkter, ca 20 ggr.
Citera
2024-03-27, 10:45
Medlem
Fy fan för Sverige att ha importerat sånt här jävla patrask som är så missanpassade i det här samhället så man kan spy, ut med hela jävla familjen !

Sen har jag lite svårt att förstå att en svensk söt tjej blandar sig med en skitig jävla somalier och deras stenåldersmentalitet där förmodligen varenda kvinna i hans släkt även går runt i sina illaluktande tygsjok ! Hade jag haft en dotter som började springa med en sån hade jag fått ett tokspel. Men med det menar jag inte att hon får skylla sig själv eller att hon förtjänade att bli mördad, men vart var hennes föräldrar? Hon var dessutom bara 20 år och förmodligen väldigt naiv vilket hennes föräldrar även borde ha förstått !
Citera
2024-03-27, 10:47
Medlem
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
När föräldrar börjar prata med sina flickor om att hålla sig borta från muslimska män är dagen då föräldrarna kan ha räddat sin flickas liv.

Föräldrar! Prata med era flickor!

Instämmer - föräldrar som inte pratar med (och skyddar sina flickor) från klan- och hederskultur från MENA gör sig (i min värld) skyldiga till sina döttrars alldeles för tidiga död. Kan låta hårt, men det är fakta.
Citera
2024-03-27, 10:57
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vrag
Fy fan för Sverige att ha importerat sånt här jävla patrask som är så missanpassade i det här samhället så man kan spy, ut med hela jävla familjen !

Sen har jag lite svårt att förstå att en svensk söt tjej blandar sig med en skitig jävla somalier och deras stenåldersmentalitet där förmodligen varenda kvinna i hans släkt även går runt i sina illaluktande tygsjok ! Hade jag haft en dotter som började springa med en sån hade jag fått ett tokspel. Men med det menar jag inte att hon får skylla sig själv eller att hon förtjänade att bli mördad, men vart var hennes föräldrar? Hon var dessutom bara 20 år och förmodligen väldigt naiv vilket hennes föräldrar även borde ha förstått !

I Sverige blir man myndig ("juridiskt vuxen") vid 18 års ålder. Menar du på fullt allvar att föräldrar ska lägga sig deras vuxna barns liv? Även om de är oroliga över något så har de varken rättighet eller skyldighet att göra det.
Hade mina föräldrar haft åsikter om hur jag levde mitt liv när jag var 20 år så hade jag bett dem fara och flyga!
Citera
2024-03-27, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dodade-kvinnor
Snyggt! Synd att bara hälften av männen är namngivna bara. Gick tillbaka 3 sidor och fick ihop att 4 av 11 gärningsmän är svenska av de som är namngivna. Det var ju iofs ganska väntat. En väldigt stor överrepresentation av invandrare alltså, med tanke på att de utgör ca 1/5 av befolkningen. Mellan 5-10 ggr överrepresentation.
Senast redigerad av saskatoon9786 2024-03-27 kl. 11:04.
Citera
2024-03-27, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Alla typer av män det är en salig blandning,
Nja. Några är utomeuropeiska hedersknyfflar. Några anabolatorskar. Några är pundare eller alkisar. Några är narcissistiska rövhål som inte kan hantera att de kan bli dumpade. Eller inte så sällan allihop samtidigt. Men visst, någon enstaka gång har en till synes helt vanlig snubbe ihjäl sin partner men ur mitt helt anekdotiska perspektiv så verkar det rent statistiskt sett vara ganska ovanligt med GM ur den stora massan av vanliga svennebananer.

Men riktig statistik över kvinnomördare hade varit både intressant och nyttigt, ingen ärlig människa har ju något på att förlora på att identifiera ökade riskfaktorer utöver kön.
Citera
2024-03-27, 11:11
Citat:
Ursprungligen postat av vrag

Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Instämmer - föräldrar som inte pratar med (och skyddar sina flickor) från klan- och hederskultur från MENA gör sig (i min värld) skyldiga till sina döttrars alldeles för tidiga död. Kan låta hårt, men det är fakta.

Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Det är att släta över och förneka. Den här tråden ger svaret:
(FB) Aftonbladet: Nästan alla livstidsdömda är svenskar
Samtliga livstidsdömda namnges och jag tror 65% har icke-svenska namn. Dvs en enorm överrepresentation bland de värsta brottslingarna, mot det vanliga samhället. Däremot är inte MENA dominerande vilket förvånade mig, finns t.ex massor med finnar som är livstidsdömda.

Alla måste naturligtvis prata med sina barn alltid och vi kan skylla på ditten och datten.

Det viktiga nu är att svenskarna och européerna verkligen förstår vad de måste göra och ställer om sig på en omfattande massåtervandring. Det är där fokus måste ligga. Allt är möjligt så länge det finns en vilja.

Men det förutsätter att det börjas prata om, att budskapet sprids och röstas för. Vi kan verkligen ta tillbaka Sverige och Europa. Vi kan göra om lagarna. Allt är möjligt, men då måste vi börja organisera oss och arbeta mot samma mål. Vi har inga andra val.

Vilket samhälle ska vi lämna över till våra barn och döttrar?

Först måste vi förbjuda islam och dra in bidragen så att de allra flesta sticker självmant. Resten måste vi tvångsutvisa. Alla måste aktivt hjälpa till och bidra med vad de kan. Hela samhällsämedvetandet måste ändras radikalt.
Citera
2024-03-27, 11:24
Medlem
Fup

https://gofile.io/d/HofgD1

https://easyupload.io/s75abg

https://delafil.se/917dd7e181eb9cfe/FUP_B_2628-23.zip

.
Senast redigerad av .kungen77 2024-03-27 kl. 11:40.
Citera
2024-03-27, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
I Sverige blir man myndig ("juridiskt vuxen") vid 18 års ålder. Menar du på fullt allvar att föräldrar ska lägga sig deras vuxna barns liv? Även om de är oroliga över något så har de varken rättighet eller skyldighet att göra det.
Hade mina föräldrar haft åsikter om hur jag levde mitt liv när jag var 20 år så hade jag bett dem fara och flyga!

Har ingenting att göra med att man blir juridiskt myndig vid 18, snorungar på 18 är sällan vuxna i huvudet vid den åldern, förälder är man livet ut och ser om sina barn oavsett ålder. Hon verkar ha varit naiv och inte nån stöddig stor i käften problemunge som du verkar ha varit.
Citera
2024-03-27, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Har jobbat med somalier. De anser att man äger sina barn hela deras liv, även när de är över 18. Där skär det sig ordentligt när svenskar tror att de kan bestämma själva.
Citera
2024-03-27, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CriminalScum
Fy fan. 20 bast.

<3

Ja och hjärnan är ju inte utvecklad i den åldern på sliddjuren!
Tänker man med fisken och inte begriper sitt eget bästa så slutar det såhär,
Inte första gången så att säga att sådant händer och dom lär sig inte!
Korkade fruntimmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in